Skocz do zawartości

Patricos87

Użytkownik
  • Zawartość

    31
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Patricos87

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Sintra
  • Silnik
    2,2 PB+LPG
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Patricos87

    Centralny zamek

    Czyli jednym slowem musze tylko poczyscic silowniki???
  2. Patricos87

    Centralny zamek

    Chodzi mi o wszystkie drzwi
  3. Patricos87

    Centralny zamek

    Wklejony link jest odnosnie pilota i modulow... a nie tego o co ja pytalem... Szperam cale forum i nigdzie nie pisze czy mozna zamienic ori silownik uniwersalnym...
  4. Mam pytanie odnosnie centralnego zamka, czy da sie podlaczyc jakies uniwersalne silowniki? Czy trzeba kupowac oryginalne? Na poczatku niedzialaly mi jedne drzwi a teraz tylko jedne chodza a najwiekszy problem jest to ze nie moge otworzyc tylnej klapy... Prosze o jakies podpowiedzi a najwazniejsze czy moge zainstalowac uniwersalne silowniki czy musze szukac fabrycznych od sintry...
  5. Witam. Jechalem dzis na oparach do cpnu auto tak jak by opadlo na mocy, zatankowalem juz w ostatniej chwli, zatankowalem tez lpg, autem wrocilem normalnie, odpalil na benzynie i przelaczyl na lpg. Ale pozniej juz nieodpalilo na benzynie, instalacje mam sekwencje i na lpg odpalilem bez problemu ale na benzynie kreci i to wszystkolpg odpalic nie chce. no i mialem dziwne odczucie wracajac ze auto jakos slabe jest... prosze o pomoc bo tym autem jezdzi moja zona do pracy...
  6. witam, czy jest gdzies jakis material w postaci foto lub video o takim pomysle? Moim zdaniem mozna odpiac caly przedni panel jak ktos ma sterowanie w kierownicy i za pomoca kabla JACK JACK podpiac dzwiek pod radio a zamiast panelu frontowego radia zrobic forme pod tablet i z niej aby tylko wychodzilo zasilanie tableta i JACK do podlaczenia audio... Musze pokombinowac w tym temacie, wiem ze w innych oplach juz cos takiego robili i zachowywali wszystko z radia ori i mieli tablet dodatkowo i kozacko to wyglada : SMILE : Cos takiego: W viki C juz takie cos maja
  7. Patricos87

    H7 LED CREE

    Tak, tylko ze np w 97r czy 99r nie bylo takiej technologi led jak jest teraz i dlatego pisze tylko h7 bez np dopiski led, a po to je ktos wymyslil aby zaoszczedzic, wiadomo ze jedza mniej energii, zwrocmy uwage ze wszystkie nowe auta maja technologie led i jest ok, gdyby ta technologia byla w 97r pewnie tez bysmy mieli led w aucie. Wiec dlaczego skoro teraz jest led to z tego nieskozystac??? Ja tam w swoim mam prawie wszystko w ledach, i instalacja ma lzej, aku tak nie pada, i tez efekt fajny a i auto wyglada mlodziej. Dlatego jestem jak najbardziej za led, po to sa, a ze na lampie pisze h7 to i sa zarowki led pod h7, przeciez nie przerabiasz z h7 na h4 czy cos innego, i nic sie nie zmienia, wiec dlaczego kolega ma nie miec led...? Policja sie nie czepia, na stacjach diagnostycznych co raz to mniej... Po to wkoncu sa aby z nich kozystac... Takie jest moje zdanie.
  8. Bezpiecznik caly chodzi o swiahlo tylne. Na zegarach nic sie nie swieci i na wlaczniku tez niezapala sie lampka... W związku z nowymi danymi poprawiłem tytuł
  9. Patricos87

    Spinki tapicerki.

    A powiedzcie jak zdjac tapicerke drzwi przesownych, czy trzeba zdjac drzwi, na zamknietych czy jak? Olaola1 czy wymiana tych spinek wam pomogla, jest ciszej?
  10. Hejka. U mnie od dawna nie dziala wyswietlacz z zegarkiem, data i temperatura... I tak pomyslalem aby cos tam zainstalowac, np jakis wyswietlacz czy cos, jakies pomysly? Macie u siebie fabryke czy jakos wykozystaliscie to miejsce na cos?
  11. Dzisiaj rozbieralem przelacznik od przeciwmgielnych w celu zainstalowania diody led, po zlozeniu nic sie nie dzieje, nigdy nie wlaczalem przeciwmgielnych, i teraz nie wiem czy ja cos skopalem czy jak? Gdzie mam zaczac szukac przyczyny?
  12. Witam. Dzisiaj przy wymianie zarowek na led, wypinalem wszystko z konsoli srodkowej, i sa tam wlaczniki od awaryjnych, przeciwmgielne i poleczka.I tu jest moje pytanie, w kostce ktora jest podpieta pod wlacznik awaryjnych jest pomaranczowy kabel oznaczony numerem 6. Od czego on jest? U mnie jest przysmazony i wyciagniety z otuliny i w dodatku byl do niego podpiety wlacznik od ktorego kabel idzie pod maske do jakiegos przekaznika ktory jest podpiety pod bude (masa). Przelaczam tym wlacznikiem ale nic sie nie dzieje, slychac tylko przekaznik... Tak wiec od czego ten kabel pomaranczowy nr 6 w kostce od przelacznika awaryjnych...
  13. Patricos87

    Żarówki konsoli centralnej

    Juz sibie poradzilem. Zrobie opis...
  14. Patricos87

    Żarówki konsoli centralnej

    Mam juz zakupione ledy. Jesli ktos juz robil ledy i robil na 12v to bede wdzieczny za wklejenie fotki i pokazanie z ktorej strony jest plus na tej plytce od nawiewow i na reszcie przelacznikow. Jesli nikt nie pomoze to zrobie fotorelacje przerobki calosci podswietlenia konsoli srodkowej wraz z przelacznikami szyb... Bo mam juz ledy, drugi komplet przelacznikow i tylko nie wiem po ktorej stronie jest plus ale chyba bede z auta wyciagal, wpinal na chwile te rozebrane i sprawdzal sztuke za sztuka...
  15. Panie i Panowie, to co tu jest napisane to dla mnie magia... Czy moze mi ktos pomoc i opisac jak uposledzonemu? Mam wielki problem z wycieraczkami odkad kupilem auto. W tym miesiacu juz wymienilem trzy pary wycieraczek poniewaz wracajac na dol zaczaly sie krzyzowac i haczyc o siebie, kupilem wycieraczki metalowe to sie polamaly, aero tym bardziej. Problem w tym ze zaczely mi sie krzyzowac i haczyc o siebie, pozniej przestaly mi sie chowac po wylaczeniu, pozniej zostawaly w pozycji pionowej czyli na maxa wychylone, a teraz chodza raz tak, raz tak, i albo sie nie chowaja, albo zostaja w pionie... Bylem u mechanikow, rozkrecali ramiona, patrzeli na mechanizm, niby wszystko jest ok, ustawili tak aby jako tako chodzily, nie wadzily o siebie i rozlozyli lapy zostawiajac mnie z problemem... Prosze o pomoc. Wedlug mechaniorow to albo silnik, albo jakis przekaznik albo wlacznik... Prosze o pomoc...
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.