Skocz do zawartości

artilee

Użytkownik
  • Zawartość

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O artilee

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nie powiem
  • Model
    Opel Antara
  • Silnik
    2.0 CDTI
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. tak szukałem i znalazłem, ale mimo odłączenia wtyczki światła świeciły....problem okazał się być prozaiczny...jedna z żarówek mimo, że wizualnie wygladała ok była uszkodzona....po wymianie na nową wszystko wróciło do normy...więc jeśli ktoś będzie miał taki problem to nie oceniać żarówek wzrokowo tylko wymieniać po kolei
  2. Witam, Mam problem ze światłami stopu. Otóż świecą się ciągle. Sprawdziłem bezpieczniki oraz żarówki, wyglada że wszystko jest ok. Przeczytałem gdzieś że może to być czujnik świateł stopu. Gdzie mogę go znaleźć a Antarze?
  3. artilee

    Odpalenie silnika 2.0 cdti

    Kończąc temat żadne z powyższych nie było przyczyną. Układ paliwowy był najprawdopodobniej zapchany, być może przez osady itp. Używałem od momentu zakupu dodatków do paliwa czyszczących układ paliwowy i podczas któregoś z odpalań tak jakby coś się odetkało. Od tamtej pory tj już miesiąc czasu nie ma problemów nie tylko z odpalaniem ale i z nierównymi obrotami o których wspominałem w innym temacie na tym forum. Dodatek STP jeżeli ktoś jest ciekawy.
  4. artilee

    Odpalenie silnika 2.0 cdti

    Nie neguje Twojej racji, ale minęło kilka dni od wymiany filtra i znów jest ten sam problem. A przecież uszczelka nie zużywa się w 5 dni. Czy rozważać wogole taką opcję że paliwo spływa z filtra? Bo gdy po wymianie filtr był zalany, to nie było problemu. I kilka kolejnych razy też nie a teraz problem powraca.
  5. artilee

    Odpalenie silnika 2.0 cdti

    To akurat powinno działać odwrotnie
  6. artilee

    Odpalenie silnika 2.0 cdti

    Ale czemu tak działo się tylko na ciepłym silniku? Mogło ewentualnie spływac paliwo z filtra?
  7. artilee

    Odpalenie silnika 2.0 cdti

    Zmieniona została tylko uszczelka przy pokrywie obudowy, jeśli o tą chodziło.
  8. artilee

    Odpalenie silnika 2.0 cdti

    Kolejna wstawka. Zanim dotrę do egra, postanowiłem rutynowo wymienić filtr paliwa. I zdarzyło się coś czego się zupełnie nie spodziewałem. Po wymianie filtra silnik zaczął odpalać zupełnie inaczej w znaczeniu lepiej. I to zdecydowanie lepiej. Niezależnie czy to na zimnym czy ciepłym silniku. Czy naprawdę filtr mógł mieć aż tak duży wpływ na tę czynność? Czy to przypadek?
  9. artilee

    Odpalenie silnika 2.0 cdti

    Wiec tak - diagnostyka w aso to koszt 240 zł Brak jakichkolwiek błędów w pamięci, czujniki podają prawidłowe parametry. Przepływy w porządku. Zasugerwano mi zwiększenie dawki paliwa do rozruchu na ciepłym,co z kolei świadczyłoby o zużyciu wtryskiwaczy. Ale pewności w oczach diagnosty nie widziałem. Skorzystałem dzisiaj z doświadczenia znajomego który jest właścicielem vectry i na własny użytek zakupił program diagnostyczny dla samochodów marki opel. Podłączył sprzęt i spędziliśmy 2 godz w aucie sprawdzając poszczególne elementy. Okazało się, że zawór EGR "stoi" na 95% otwarcia i ani drgnie. Dopiero kilka testów sprawiło, że się ruszył i zaczął pracować. Ewidentnie zmieniło się też wtedy odpalanie auta, tzn paliło normalnie. Niestety EGR ma co jakiś czas problem z odpowiednim otwarciem bądź zamknięciem, więc będę chciał go wyczyścić i zobaczę czy to coś zmieni na dłuższą metę. Czy ktoś mogłby podpowiedzieć gdzie w Antarze znajduję się owy zawór?
  10. artilee

    Odpalenie silnika 2.0 cdti

    Nie. Czyli rozumiem że trzeba zacząć od niej.
  11. artilee

    Odpalenie silnika 2.0 cdti

    Po czasie stwierdzam, że auto na zimnym silniku odpala ok, natomiast ciepły silnik ewidentnie potrzebuje dłuższego kręcenia. Niestety na forum jest bardzo dużo możliwości rozwiązania takiego problemu, od wgrania nowego softu, poprzez wymianę filtru paliwa aż do wymiany wtryskiwaczy włącznie. Gdybym chciał zrobić te wszystkie wymiany jakie są sugerowane to koszt pewnie byłby 5 cyfrowy ktoś miał podobny przypadek że ciepły silnik miał problem z odpaleniem? Co warto zrobić napewno a co sobie odpuścić?
  12. artilee

    Odpalenie silnika 2.0 cdti

    A zła dawka paliwa też wchodzi w grę? Bo mam wrażenie że ciepły silnik potrzebuje więcej kręcenia
  13. Witam. Jak powinien odpalać silnik 2.0 cdti. U mnie trzeba kilka razy zakręcić, wcześniej miałem Passata z dieslem i kręcił praktycznie po jednym obrocie. Czy tak powinien odpalać ten silnik czy coś u mnie jest nie tak?
  14. artilee

    Prośba o rozkodowanie numeru VIN

    Bardzo dziękuję. A czy jest szansa sprawdzić historie tego auta?
  15. artilee

    Prośba o rozkodowanie numeru VIN

    Proszę o rozkodowanie numeru VIN W0LLA63FX70036008 Wiem, że został podany link ale uzyskane tam informacje są zbyt ubogie.
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.