Skocz do zawartości

mrowapl

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O mrowapl

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Vectra C
  • Silnik
    2.2i 16V Z22YH Automat
  • Nadwozie
    Hatchback
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. Poszła pompa paliwa wysokiego ciśnienia. Koszt pompy i naprawy 2500.
  2. Witam. Posiadam Vectre C 2.2i 155 KM (114kW) 16V Z22YH z 2006 roku. Dwa dni temu zaczęła spadać moc podczas jazdy. Zapaliła się najpierw kontrolka samochodu z kluczykiem a potem kontrolka check engine. Obroty spadły prawie do zera, samochód jechał 5 km/h i musiałem go zgasić. Ponownie uruchomiłem (kontrolki dalej się paliły), trochę przejechał i znowu obroty spadły. Szarpał trochę. Mechanik, dwa dni temu, odczytał takie błędy: P1113 Stopień zasilania napięciem obwodu siłownika klapy zawirowania w komorze spalania silnika: niskie napięcie w obwodzie P0403 Recyrkulacja spalin: nieprawidłowe działanie obwodu P0191 siłownik ciśnienia paliwa- zbyt silne napięcie P1191 Czujnik ciśnienia paliwa w listwie paliwowej: niskie wejście obwodu Stwierdził, że wykasuje te błędy i zobaczymy co dalej będzie i dzisiaj wyskoczyły takie błędy: U2103 Brak komunikacji z węzłem magistrali CAN P1191 Układ ciśnienia paliwa: niesprawność P0304 Wykryto wypadanie zapłonu – cylinder 4 P0301 Wykryto wypadanie zapłonu – cylinder 1 P0340 Obwód czujnika położenia wałka rozrządu – otwórz Na początku chce wymienić świece i zobaczymy czy to pomoże. Macie jakieś pomysły co może być powodem spadku mocy?
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.