Skocz do zawartości

jgrzegorz

Forumowicz
  • Zawartość

    367
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana jgrzegorz w dniu 7 Kwiecień 2014

Użytkownicy przyznają jgrzegorz punkty reputacji!

Reputacja

5

O jgrzegorz

  • Urodziny 27.02.1964

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Model
    Opel Astra III
  • Silnik
    Z16XEP
  • Nadwozie
    Hatchbeck
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. O ile nie zlokalizujesz dokładnie miejsca cykania,to będzie wrózenie z fusów i nikt nie będzie w stanie odpowiedzieć konkretnie.
  2. Szkoda,ze nikt nie chce skomentować tego filmiku
  3. jgrzegorz

    Wypadający zaplon Z 16 XEP

    TIS2000 jest to program w którym są rózne parametyry mechaniczne i elektryczne. A jeszcze taka mniejsza uwaga,o ile odpowiadasz bezpośredni na powyzsze pytanie nie musiś uzywać cytacji.Odpowiedź bezpośrednoi nawiązuje do pytanie i nie musi się cytować.
  4. Nareście udało mi się nagrać test zaworu. Przedtem robiłem to źle i dlatego gasną silnik. Teraz przychodzi mi do głowy,ze w trakcie nagrywania mogłem włączyć i wyłączyć test dla porównania reakcji obrotów. Jak znajdę chwilę czasu,nagram to jeszcze raz.
  5. Po włączeniu testu,silnik po sekundzie zgaśnie.Jak się troche ociepli,to spróbuję nakręcić krótkometrazowy film z przebiegu testu. Szkoda,ze do naszej dyskusji się nie włączy więcej osób,dlatego ze,czym więcej głów,tym więcej rozumu
  6. Wykresy nie są moją silną stroną. Chcę się poprostu dowiedzieć,czy jak silnik zgaśnie czy jest to o.k.,czy nie.
  7. Odpowiem sobie sam. Zawór egr funkcjonuje na zasadzie.ze po jego otwarciu do przewodu wlotowego dostanie się pewna ilość gazów spalinowych,są zmieszane z nową mieszanką spalinową,czym się obnizy temperatura spalania co w efekcie prowadzi do znizenia emisji.Innymi słowy, część spalin przepływa przez proces spalania dwukrotnie - logicznie rozumując,co już zostało spalone, nie spali się ponownie,dlatego się obniży temperatura spalania. W przypadku silników benzynowych chodzi o recyrkulację rzędu 10-20% objętości mieszaniny. W przypadku silników Diesla, wartość ta wynosi około 15-25%.Koniec teorii.Teraz praktyka.O ile op-comem puszczę test egr zaworu przy zapalonym silniku,to znaczy ze go otworzę na dłuzej niz to jest przewidziane cyklem spalania,i teraz się posłuzę teorią,do przewodu wlotowego dostanie się duzo więcej spalin niz jest to przewidziane,proces spalania się schłodzi na tyle ze zgasne i silnik się zatrzyma. Z tego co wywnioslkowałem z powyzszego filmu,to jest w nim pokazana nieprawidłowa praca zaworu,dlatego ze się nie otwiera na tyle,zeby przerwać proces spalania. Mam rację
  8. Wielkie dzięki.Jutro się podepnę znowu i przejadę to jeszcze raz. Potwierdzi ktoś jeszcze,ze jak po nastartowaniu samochodu i puszczeniu testu zaworu egr,samochód odrazu zgaśnie,ze to świadczy o zablokowanym zaworze???
  9. Dobra. Pierwszy parametr by się zgadzał. Miałem 0,86% a to moze być spowodowane włączonym radiem.Po włączeniu testu vyskoczyło to na 3,34%.Po zapaleniu samochodu na wolnym biegu wyskoczy na 100% i odrazu zgasnie.Moze jak bym przydał troche gazu to by się nie zadusił
  10. Czyzby,nie mam zadnych błędów.
  11. Nie,na odpalonym silniku,samochód odrazu zgaśnie.
  12. Podepnę się pod temat. Silnik Z16XEP Astra H. Wczoraj podpiąłem op-com i zrobiłem test zaworu EGR. Wartość rzeczywista pozycji EGR jest 0.86% a po włączeniu testu wzrasta na 3.34%. Czy ktoś rozumie coś z tego??? Dzięki za odpowiedzi.
  13. Wystarczy kliknąć na jego przezwisko i wszystliego się dowiesz
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.