Jump to content

CrucialDamisss

Użytkownik
  • Content count

    19
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

CrucialDamisss last won the day on August 29 2016

CrucialDamisss had the most liked content!

Community Reputation

1

About CrucialDamisss

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Corsa D
  • Silnik
    1.3CDTI Z13DTJ
  • Nadwozie
    Hatchback 3D
  1. @bobas00 Wszystko zależy od tego jaki "daszek będziesz miał przy wyświetlaczu ew. jaki dokupisz bo występowały 2 wersje tutaj jak widzisz jest wersja gdzie ta srebrna ramka do kratek leci dookoła wyswietlacza http://www.corsaclub.it/forum/uploadfile/gid.jpg Natomiast występowała jeszcze druga wersja gdzie to ramka była cięta jakby w połowie i resztę tej ramki miał daszek tutaj to widać jak nie pasuje do siebie http://i150.photobucket.com/albums/s111/sgwill/20130415_124247_zpse296a9f3.jpg Więc wszystko zależy od tego jaką ramkę Ty posiadasz i jaki daszek dokupisz
  2. Super, dobra podpowiedź mam na półce leżeć XC90 to jeszcze go tam popsikam aby faktycznie problem za 5min. nie powrócił Dzięki jeszcze raz
  3. Sztanga rozruszana udało się z pomocą WD40 i strzykawki, powiem tak zapieczona była na amen nie wykonywała żadnego nawet minimalnego ruchu, po kuracji wykonuje płynny, duży ruch, no i co najważniejsze problem z przeładowaniem już nie występuje Dzięki jeszcze raz za pomoc
  4. Super dziekuję za informacje a powiedz mi jeszcze bo dzis zrobilem test i okazuje sie ze z krocca od turbiny co zaznaczylem w pierwszym poscie powietrze nie zaciaga a dmucha rozumiem ze jest to normalne? Jesli tak to moze sproboje rozruszac to sprezarka wieksze cisnienie, oczywiscie w granicach rozsadku, a najpierw przez tydzien bede co rano podlewal jakims odrdzewiaczem
  5. Tak tez mi się wydawało że tu problem leży tylko pytanie czym to rozruszać bez wyciągania... Bo raczej ani kombinerkami aby to dobrze złapać ani niczym innym nie dojdę Rozumiem że tak jak zaznaczyłem na obrazku w to miejsce psikać? Zobaczę może po terapii z odrdzewiacza uda się samum podciśnieniem to rozruszać
  6. Witam wszystkich stety badz niestety Mam znowu mały problem z moja Corsą silnik jak w opisie 1.3 CDTI 75KM Z13DTJ. Otóż problem polega na tym że sztanga od gruszki nie rusza się w ogóle, czy podczas odpalania samochodu, gaszenia, czy przegazowywania, próbowałem robić także metoda na strzykawkę i tu niestety to samo podczas zaciągania zero ruchu, natomiast po odpuszczeniu strzykawki wraca do pierwotnego położenia (strzykawka) czyli membrana w środku wygląda na całą. Problem jaki występuje to oczywiście przeładowywanie powyżej jakiś 2,5-3krpm na 4 i 5 biegu. Co zauważyłem jak trochę "ostrzej" pojeżdżę samochodem problem ustępuje natomiast jak znowu zacznę jeździć normalnie czyli bez "pałowania" to problem wraca, czyli ewidentnie coś się przypycha/blokuje i tu stawiam właśnie na gruszkę. Teraz jeszcze pytanie do was czy w tym miejscu powinno na wolnych obrotach występować duże podciśnienie? Tzn. wyczuwalne zaciąganie np. palca? No i ostatnie pytanie czy da się jakoś od spodu złapać tą sztangę i nią poruszać bo od góry miejsca mało wiem że z dołu jest katalizator, czy jednak trzeba wytargać turbo z samochodu? Dzięki i pozdrawiam
  7. U mnie wygląda to niestety podobnie Olej lany na 3/4 miarki przy wymianie co 10kkm ubywa na jakieś 1/2 miarki więc raczej norma. Niestety jest to odma a nie turbo bo olej znajduje się już w rurze przed turbo a nie tylko za, i teraz pytanie czy może odma jako ten element jest uszkodzony i puszcza w dolot: Czy raczej nie możliwe? Ew trzeba będzie kupic OCT i zamontować aby wyłapywał ten olej.
  8. Nie wiem, jak pisalem zaplacilem 700zl z wymiana dwumasy a jak sobie to mechanior rozbil, nie wiem dla mnie najwazniejsze ze nie cieknie i samochod pracuje tak jak powinnien, ale jak pisalem to te 700 wg mnie to za duzo zadzwon do jakiegos warsztatu co siedzi w naprawach pomp i bedziesz wiedzial ile to kosztuje.
  9. Była sprawdzana właśnie na stole też, zajmował się tym zakład który siedzi tylko i wyłącznie w pompach nie jakiś mechanik spod sklepu, mój mechanik ją tylko wyciągnął zawiózł do zakładu i potem włożył i to była jego robota całością zajmował się inny zakład.
  10. Wydaj mi się że za dużo wołają od Ciebie ja płaciłem 700 zł za uszczelnienie pompy ale jeszcze z wymianą dwumasy. Niby 500 wymiana dwumasy a 200 pompa pełne uszczelnienie i oddawał do zakładu który się tym zajmuje i fakt jak na razie nie cieknie nic. Ale jak on sobie te proporcje rozbił ciężko mi powiedzieć
  11. Dobra ja już po wymianie dwumasy I teraz dla potomnych występują 2 rodzaje dwumasy do Corsy D 1.3 CDTI 75KM i pasują zamiennie ale jako komplety tzn. Koło zamachowe A Pasuje do tarczy i docisku A Koło zamachowe B Pasuje do tarczy i docisku B Nie można mieszać natomiast jako komplety można wkładać zamiennie Ja założyłem koło Sachs o numerze 2294 501 170 i do tego tarcza i docisk z łożyskiem LUK Rożnica między zestawami wynika z głębokości koła zamachowego i odległości między "tarczą" a gniazdami śrub montażowych w docisku. Nie pamiętam dokładnego wymiaru docisku ale tak jak napisałem jeśli zamach jest ten głębszy to potrzeba docisku co jest wyższy (różnica między "tarczą" a gniazdami śrub montażowych) natomiast do płytszego koła zamachowego niższy docisk i będzie hulać. U mnie zamontowany był ten głębszy właśnie razem z dociskiem a teraz mam zamontowany ten płytszy i wszystko hula tylko musiałem właśnie wymienić docisk bo nie pasował po skręceniu łopatki wywijały się aż na drugą stronę. Całość za części wyszła mnie 2100 zł Pozdrawiam
  12. Mixmich a jaki masz rocznik Corsy? Bo ja 2009. Dobra chyba olewam temat jednomasy i wkładam dwumasę luka dostałem fajną cenę ale właśnie powiedzcie mi co oznacza ten parametr? Liczba zębów (oznaczenie maks. kąta przyłożenia)? Bo wybierając na stronie wyskakują dwa zestawy i różnią się dwoma parametrami jeden zestaw ma tak Maks. kąt przyłożenia [stopień]: 17 ° Liczba zębów (oznaczenie maks. kąta przyłożenia): 6 a drugi tak Maks. kąt przyłożenia [stopień]: 15 ° Liczba zębów (oznaczenie maks. kąta przyłożenia): 5 i teraz czy da się to zamiennie zamontowac czy nie?
  13. A więc tak dostałem numer części ale nadal jestem w kropce ponieważ Pan podał mi 2 numery koła zamachowego jako pierwszy podał ten 55570196 natomiast po chwili powiedział że aktualny jest ten 55568171 czyli wychodzi na to że co można to stosować zamiennie czy jak? Numer Tarczy sprzęgła to 93177813 natomiast docisku 93185942. Nie wiem już teraz co o tym myśleć czy dobierać według numeru tego starego czy tego aktualnego...
  14. Panowie nie wiem co robić, szukam, szukam i szukam i nie mogę dojść do ładu czy podpasuje ten kit od Valeo do mnie do Corsy, dzwoniłem do Valeo i tam nie mają żadnych, według katalogu zamienników do Corsy D 1.3 CDTI. Natomiast pani na infolinii podpowiedziała mi żeby wyciągnąć oryginalny numer sprzęgła z serwisu Opla, niestety czekam już 2 dni bez odpowiedzi a wymiana się już zbliża Udało mi się ustalić według Dekodera VIN z internetu że skrzynia jaką mam to F17 co by się zgadzało z numerem wybitym na skrzyni: A09804471O59W374 coś takiego chyba tam jest bo słabo widoczne, silnik to oczywiście Z13DTJ (75KM) I teraz pytanie czy ktoś w takiej konfiguracji montował to w Corsie D? czy są aż takie różnice między CC a CD? Dziwi mnie to że na niektórych aukcjach podają że pasuje a znowu na innych nie wymieniają CD.
  15. Wydaje mi się że będzie pasować patrząc po aukcjach sprzedawcy podają że pasuje do tego modelu: Co do wysprzeglika rozumiem że to jest od razu łożysko oporowe i potrzebuję czegoś takiego: Myślałem też nad firmą LUK i nie wiem co lepsze bo różnica koło 100 zł
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.