Skocz do zawartości

kmita

Użytkownik
  • Zawartość

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O kmita

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Meriva A
  • Silnik
    1.3 CDTI
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. w sensie włożyć do wody i dmuchnąć kompresorem zobaczyć czy nie pojawiają się pęcherzyki powietrza. Ok dziękuję bardzo a może orientujesz się jak to może być koszt ( nowa chłodniczka oleju) ?
  2. Witam, Na wstępie napiszę tylko że pracuję w delegacji a problem z autem ma moja żona , teraz do sedna problemu : Dzisiaj po wyjeździe z pracy koleżanka zadzwoniła do niej że w miejscu gdzie stała jest jakaś plama. Auto przejechało jakieś 10 km do domu i zaparkowała - nie mówiła o jakiejś nie równej pracy silnika czy przegrzaniu się układu. Pierwszą rzeczą która przyszła mi do głowy było kazanie jej sprawdzenia poziomu płynu chłodniczego - sama się bała , przyszedł teściu i jak spróbował odkręcić korek to był w nim jak to stwierdził gorący olej - który zaczął wydobywać się podczas odkręcania korku zbiornika na płyn chłodniczy. Żona nie zgłasza mi praktycznie żadnych problemów z autem : jedyne co mówiła to że strasznie wolno się nagrzewa ( praktycznie się nie nagrzewa według Niej). Nie wiem czy te dwa fakty można połączyć ? Moje pytanie jest następujące co może być przyczyną ? uszkodzona chłodniczka oleju ? uszczelka pod głowicą ? piszę bo już za dużo się naczytałem dzisiaj niestety w internecie. Prosił bym o pomocne odpowiedzi które pozwolą naprowadzić mnie na trop - oddać auto do mechanika nie problem ale nie chciał bym aby ktoś ponaciągał żonę gdyż ja wrócę za dwa tygodnie do PL dopiero. Pozdrawiam i oczekuję odpowiedzi Kmita
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.