Skocz do zawartości

brzoza

Zasłużony
  • Zawartość

    2204
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana brzoza w dniu 30 Sierpień 2013

Użytkownicy przyznają brzoza punkty reputacji!

Reputacja

1

O brzoza

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nie powiem
  • Model
    Nie Opel
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Nie wazne jaki zarys sa z kluczykiem z silniczkiem wazne ze jest i działa Z powodu mechanicznego ,wystarczy złe paliwo z wodą np. troche nagaru itp. i paliwo splywa do cylindra Jezeli pompa z otworu nie cieknie to co będziesz uszczelniał??Po to on jest by nie dostał sie olej napedowy do silnika. ale jak przyczyniłes sie do tego, twój mechanik lub poprzedni własciciel zaslepiajac otwór to poco ten temat.. To samo robią w dti ,dth ASIA G Vb VECTRA zaslepiają powrót paliwa z nadmiarów na pompie i klopot gotowy moze to trwać kilka miesiecy/tygodni ale kiedyś pójdzie do silnika ,po to sa trawersy z uszczelniaczami na podcisnienie by do tego nie dopuscić..Inna sprawa że sa z nimi kłopoty jak zapowietrzenia i olej w silnikowy w baku, ale lepiej miec olej jak zatarty silnik
  2. 24-26 Mpa - bardzo dobre Nie może byc róznicy na cylindrach 4 barów . Co oznacza że mierzyli ci kompresję w cylindrach A to zle Tak otwór technologiczny w korpusie zapobiega przedostaniu sie ON do silnika [coś podobnego jak na pompach wody] Nie spotkałem sie z tym aby sam sie zatkał, chyba że mu ktos w tym pomorze Powinna przecież to kontrolka wszystkich czujników elektronicznych za ktore to ona odpowiada ,ale może mieć różne zarysy nie koniecznie z kluczykiem bo tak jest w różnych wersjach . Nie znam takiego przypadku w tej pompie Tu poczytać http://www.scribd.com/doc/49333007/Bosch-Zasobnikowe-uk%C5%82ady-wtryskowe-Common-Rail Podstawa nr!1 to diagnoza wtryskiwaczy!! nie na slowo może dobre .. Szczególnie w systemie CR.. Tu w tym systemie wtrysku na byle czym sie nie pojeździ!! Dobre paliwo to podstawa Moja diagnoza osobista z doswiadczenia na zgaszonym silniku nie domyka ci sie któryś z wtryskiwaczy Jak również w silnikach z CR z filtrami cząstek stalych jest taka ewentualność przedostania sie nadmiaru dawki do oleju Ale w twoim modelu bodajże nie ma tego filtra ,chociaż różne byly zmiany mogę sie mylić .Najlepiej będziesz wiedział ty czy go posiadasz? To napisz!
  3. Masz rację co ma wspólnego podgrzewacz z odpalaniem ??[jeżeli juz to zapowietrzenie] za podgrzewanie odpowiada czujnik temperatury silnika ,sprawne świece ,przekaźnik swiec . Podgrzewacz to tylko by nie wytrącała sie parafina w filtrze co przy takich temperaturach jak teraz jest rzeczą nie mozliwą bo ON jest zimowy . Najczęstszym powodem zapowietrzania sa te oringi na przewodach [koszt kilku złotych] uszczelka na filtrze i nieumiejętne dokręcanie glowicy [pękniecie] Kasa wyrzucona niepotrzebnie
  4. brzoza

    Świąteczne Życzenia ...

    http://s206.chomikuj.pl/ChomikImage.aspx?k=1326407&t=634288076295426567&id=83603267&vid=83603267 Aby Święta były wyjątkowymi dniami w roku, by choinka w każdych oczach zalśniła blaskiem, By kolacja wigilijna wniosła w serca spokój a radość pojawiała się z każdym nowym brzaskiem. By prezenty ucieszyły każde smutne oczy, by spokojna przerwa ukoiła złość By Sylwester zapewnił szampańską zabawę, a kolędowych śpiewów nie było dość! życzy Tadeusz
  5. brzoza

    Sprawdzenie zawru podciśnienia.......Astra g 1.7 TD

    Zawór[elektrozawór turbiny ] sterowany napięciem 12V tzn. napięcie ma podpięte na stałe a sterownik steruje nim masą. wystarczy podac mu 12V z akumulatora i masę i słychac jak zamyka i otwiera Lub dmuchac w kruciec i podawac napiecie!12V Jezeli elektrozawór jest OK. to musisz wymienic ten zawór Czyli ten baniaczek sterujący zaworem upustowym turbiny http://img10.allegroimg.pl/photos/400x300/10/00/70/53/1000705331_1 lub sprawdzic co najmniej czy nie spadł przewód , ciegno ,gruszka [baniaczek] dziurawy itp http://img03.allegroimg.pl/photos/oryginal/984/64/68/984646897
  6. brzoza

    Wtryski 2.2 DTI

    Możesz sobie ponacinac nożykiem do tapet jak nie chcą zejśc Bo czasami sie nawet pourywają. Pompe masz ta tradycyjna . Osobno sterownik silnika więc nie masz sie co martwic Tak jak napisal Ci kol.torgal, jest to pompa vp44 . Z tym ze na sterowniku PSG5. Dwu wtyczka tez jest pompąVP44. Ale steromnikPSG16. I znajduje sie na pompie .[ no i ma złą opinię]
  7. brzoza

    Wtryski 2.2 DTI

    yukikaze, bez przesady . 1m. przewodu .fi.3,2 Dwa trójniki plastikowe. Przewód należy pociać na stare wymiary. zakładac na miejsce starych .Ten najdłuższy przewod który idzie na kruciec pompy zasilania . Należy wsadzic do niego np. strzykawke [większy rozmiar strzykawki] i zaciagnąć paliwo kilka razy! Nałożyć na ten kruciec na pompie i odpalic
  8. Aby nie jexdzic z duszą na ramieniu .To w oplach jest to 1/3 zbiornika .Tak jest skonstruowany układ zasilania ze może to sie skończyć naprawą pompy! . A u Ciebie bylo już stanowczo za malo!
  9. kamil_os29, nie sądze aby Twoja kontrolka nie lubiła tego pięknego miasta! .Ostrowca a wręcz przeciwnie! pokazuje ze masz cos zwalone na podciśnieniu!. Ja uważam kiepską pompkę Wacu.. a bedzie coraz gorzej, zapali sie częsciej Ale juz nie w Ostrowcu
  10. bartekus, to nas pytasz??? Ile masz w zbiorniku paliwa!! sam przecież masz przed nosem wskaźnik! . A gdy masz malo w zbiorniku! To sam sobie odpowiedziałes Dlaczego nie pali!.Chociaż nie jest to regułą! Może byc pełny a zwalone trawersy lub przewody powrotu i nie zapali!! Ale sa tematy obszerne wiec nic nie pozostało jak czytac i jeszcze raz czytac! Lub ASO
  11. Wirnik powinien kręcić sie lekko . Jest napędzana spalinami wiec powinna sie kręcic! podczas pracy silnika, obroty takiej zwykłej turbiny dochodzą do 120 tys
  12. Spotkałem sie z tą turbiną w starszych silnikach isuzu!! . Zresztą sa one nadal oferowane jako używki na allegro!!. Ale nie o oznaczenie tak naprawdę nam chodziło a sposób podłączenia tego zaworu upustowego przewodem podciśnieniowym!. W nowszych modelach jest jeszcze bardziej zmodyfikowany ten kawałek przewodu.. Lub podłączony bezpośrednio z baniaczka metalowego do elektrozaworu! .. Tak jak tu Co prawda nie najlepsze zdjęcie ale króciec widac w tym baniaczku dokładnie!! http://www.sklepsprinter.pl/allegro/200901201321161.jpg
  13. TomaszVTS, jak to zatarła Ci się Czy po prostu przeładowuje! powodem jest uszkodzenie tego baniaczka [menbrany w nim] lub zatarcie tego cięgna [klapy] i nie kieruje w kolektor wydechu tylko tłoczy w cylindry!
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.