Skocz do zawartości

Dabl

Użytkownik
  • Zawartość

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Dabl

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Insignia
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Dabl

    przepływomierz powietrza

    przepływomierz oczywiście, literówka.
  2. Dabl

    przepływomierz powietrza

    Słuchajcie, po wymienionym (poraz 2) przepływomierzu powietrza ponownie zapalił mi się czerwony serwis. Wróciłem od mechanika zdenerwowany, zgasiłem auto, za pół godziny odpaliłem błąd nadal się świecił. Dziś stwierdziłem że pierdziele, pojeżdżę troszkę. Odpaliłem auto, błąd się pokazał. przejechałem kilkanaście km, zgasiłem samochód, za chwile ponownie odpaliłem i od tamtej pory bład się nie pokazuje. CZy to jest realne żeby insignia musiała przetrawić wymienę przepustnicy? żeby właśnie po pedale gazu itp rozpoznała wartości? Dla mnie trochę dziwne ale zadawlające, błąd powinien pokazywać się za każdym razem kiedy odpalam auto a w tym momencie się to nie dzieje. poza tym, jak już wcześniej wspomniałem, przepustnica byłą adaptowana.
  3. Dabl

    przepływomierz powietrza

    został sprawdzony wąż pomiędzy intercoolerem a katalizatorem. Szczelny, wszystko gra. Wyczytałem takie info na innych forach. Jak odstawie do serwisu to zaproponuje taką diagnozę o jakiej mówisz.
  4. Dabl

    przepływomierz powietrza

    Przepływomierz wymieniony ponownie, zaadoptowany, niestety błąd wyskoczył ten sam. Odstawie do serwisu, zobaczymy co powiedzą. Ciekawi mnie ta rura dolotowa. ewidentnie samochód dostaje lewego powietrza i komputer od razu reaguje. Spadek mocy jest odczuwalny czasami przy dużych prędkościach, wciskam gaz i nie czuje werwy, tak jakby się na chwile zawiesił. Zobaczymy, mam nadzieję, że coś poradzą.
  5. Dabl

    przepływomierz powietrza

    rozmawiamy o dieslu. co to za wężyk? bo nie otwiera się zdjęcie. może pomiędzy intercoolerem a przepustnica? coś o tym słyszałem, ale podobno cały. Układ dolotowy, jeśli obroty wzrosną to znaczy, że mamy problem z czym?
  6. Witam, krótko i na temat. Pojawiła się na komputerze kontrolka emisji spalin (żółty silniczek). Błąd wykazał, że problem tkwi w przepływomierzu powietrza. Przepływomierz został wymieniony. Błąd zaświecił się ponownie po przejechaniu 30 km. Jutro przepływomierz zostanie wymieniony ponownie bo być może był wadliwy. Sprawdzone zostało dosłownie wszystko, egr, intercooler, przepustnica, kolektor, no dosłownie wszystko, wszędzie sucho, nigdzie ani śladu jakiejś usterki. Czy ktoś kiedyś zmierzył się z takim problemem? Proszę o pomoc, bądź ewentualne uwagi. Pozdrawiam.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.