Skocz do zawartości

MaciekMaciek

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    54
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana MaciekMaciek w dniu 3 Kwiecień 2016

Użytkownicy przyznają MaciekMaciek punkty reputacji!

Reputacja

1

O MaciekMaciek

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nie powiem
  • Model
    Opel Sintra
  • Silnik
    X22XE
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. Termostat Gates (w pudełku Vernet, więc przy okazji prawie 2 dychy w kieszeni) - temperatura cały czas na grubej kresce między 40 a 100 stopni; przy mocniejszym pałowaniu (redukcja i ogień do 150 km/h) lekki wychył w stronę 100 (dosłownie o ułamek kreski). IMHO w normie, choć ten wychył przy ostrzejszej jeździe delikatnie mnie niepokoi, bo w innych moich benzyniakach nic takiego nie ma miejsca. Jakkolwiek, po wymianie termostatu, chłodnicy (używana, bo stara pękła a nowa to niepotrzebny wydatek), płukaniu chłodnicy i układu chłodniczego specyfikiem Liqui Moly nastąpiła duża poprawa jeśli chodzi o rozgrzewanie się auta, trzymanie temperatury i działanie ogrzewania.
  2. MaciekMaciek

    Pellet + i -

    Wiadomo, pelletu idzie zawsze trochę więcej niż groszku. Jest też trochę droższy. Ale to jest niestety cena tej wygody. Nie opracowano jeszcze paliwa idealnego
  3. Odgrzeje kotleta. Jesli ktos ma w zapasie tylna belke i staba i chcialby je poswiecic, zeby chlopaki z TedGumu mogli dorobic te tuleje to mozna mnie uznac za chetnego na zakup.
  4. MaciekMaciek

    Pellet + i -

    Jak masz dom wybudowany zgodnie z nowymi normami lub porządnie ocieplone stare budownictwo (okna pakiet 3-szyby, styro na posadzkach i elewacji, wełna/piana PUR na stropach) i po audycie energetycznym (polecam wysupłać te parę złotych, żeby nie dobierać kotła na pałę) ewentualnie, w trochę bardziej kulawej wersji, po ankiecie na cieplowlasciwie.pl wychodzi Ci niskie zapotrzebowanie na energię, powiedzmy w granicach 12-15 kW to na Twoim miejscu nawet nie myślałbym o kotle na ekogroszek. Pellet = zalety paliwa stałego + czystość + porządek + względna bezobsługowość. Tak czy siak, najlepsze rozwiązanie to gaz, ale niestety nie wszędzie jest jeszcze dostępny.
  5. Odgrzeję kotleta... Ktoś ostatecznie ustalił jaki typ żarówek + trzonek idzie do licznika? Bax10d czy Bax10s? Kwestia jeszcze konkretnych parametrów.
  6. Tylko zawieszka o zapachu piniondza ewentualnie od czasu do czasu o zapachu giełdy. Nic innego.
  7. Mam u siebie w gratach zielony i niebieski korek od 3M. Wyprowadzę reflektor w Sintrze na lustro tymi środkami czy lepiej uzbroić się jeszcze w żółty korek (boję się, że Ultrafina nie da rady ogarnąć tego co zostawi Ultra Cut)? Jakie pady pod te 3My? Najlepiej nic auto-detailingowego, bo na miejscu mam tylko typowy sklep lakierniczy z rzeczami od Bolla :-)
  8. Zimę przelatałem na Savach S3 i były całkiem ok. Przód się już zjechał, ale dokupiłem za 150 PLN 2 sztuki z 6 mm bieżnika i na następny sezon jestem już gotowy. Na lato mam ContiEco na oryginalnych alusach i to będzie w sumie mój pierwszy kontakt z Continentalami, bo póki co wszystkie auta w mojej karierze jeździły na Yokohamach. Swoją drogą, Yoko to IMHO perfekcyjna opona - trzyma się jak przyklejona w zakrętach i jest cicha. Trochę szybciej się ścierają z uwagi na miękką mieszankę, ale nie można mieć wszystkiego :-). Zdecydowanie odradzam Rikeny, jeśli ktoś ogląda się za budżetowymi gumami. We Fiacie moich rodziców zamontowane były przy zakupie i w 2 sezony zjechały się od nowych do zupełnych śmietników. Pozbycie się ich było ulgą!
  9. Śmiem twierdzić, że chyba uda mi się załatwić kilka zestawów LuK do 2.2 DTi (zgodnie z numerami katalogowymi). Nie chcę póki co przesądzać o cenie, ale strzelam, że w granicach 1000 PLN (bez łożyska oporowego). Będę miał w ręku to się pochwalę zdjęciami :-).
  10. Podbijam, bo mam to samo. Dodatkowo czasami płyta przeskakuje mimo, że jadę po powierzchni gładkiej jak stół. CDR500 ma wbudowany system antywstrząsowy? Jest w ogóle sens czyścić laser przy użyciu płyty czyszczącej czy po prostu wymienić laser i tyle?
  11. Luzik Panowie, doszedlem z tym do ladu. Obaj w sumie stwierdziliscie, zeby sprawdzic masy i tu pies byl pogrzebany. Masa przy aku i klemy w stanie agonii. Wszystko poczyszczone i przesmarowane i smiga calkiem ok. Czy posiada ktos informacje na temat innych punktow masowych w Sintrze? Ogarnalbym sobie wszystkie porzadnie, zeby miec to po prostu za soba
  12. Płukanka nie powoduje żadnych szkód, a jeśli wymycie nagaru rozszczelni silnik to cóż - skoro w kupie trzymał go tylko syf po starym oleju to tym bardziej remont zbliżał się nieuchronnie :-). Polecam engine flush od Liqui Moly, ta z Motula jest taka sobie a płukanki od STP i podobnych marek dostępnych na stacjach to zabawki. LM ma również dostępną płukankę w wersji pro, ale nigdy nie korzystałem (ta dla amatorów wlewana jest na 5 czy 10 minut na rozgrzanym silniku, na tej pro jeździ się jakieś 500 km), bo mam obawy, że rozpuszcza wszystko co napotyka na drodze. Łącznie z silnikiem .
  13. Naprawdę, zazdroszczę cierpliwości do tego wyrobu samochodopodobnego :-). Sprawa spędza mi sen z powiek (dosłownie, bo musiałem z tego powodu lecieć 'z buta' 3 km do domu o 3. w nocy) - Sintra śmigała dzisiaj bez problemu na krótkich dystansach po mieście, do czasu... Podjechałem sobie do punktu docelowego, zgasiłem silnik, 5 minut później próbowałem odpalić i... echo. Kontrolki zapaliły się na zapłonie a po przekręceniu kluczyka na pozycję 'Start' wszystko zdechło. Następne próby już były skazane na porażkę (kontrolki nie paliły się w ogóle). Rozrusznik nie kręci. Objawy jak przy padniętym aku. Przerabiałem to już raz, 1000 km od domu, ale wtedy pomogła wymiana aku na zapasowy i auto zaskoczyło na strzała. Jakkolwiek, nie chce mi się wierzyć, że udało mi się zabić 2 akumulatory na przestrzeni mniej więcej miesiąca, bo brzmi to bardziej niż nieprawdopodobnie. Zauważyłem, że jak pogrzebałem trochę kluczykiem w stacyjce to zapalało się radio, lekko żarzyła się też kontrolka otwartych drzwi. Stacyjka była wymieniania (mam 2 kluczyki - jeden do zamków, drugi do stacyjki), najprawdopodobniej na tą chińską z Allegro. Jutro podjadę wymontować aku i go naładuję (oby to było to, bo jedyna opcja transportu to laweta z uwagi na brak pola do manewru na holu). Jakkolwiek, zdałoby się znaleźć przyczynę - zwarcie, słaba masa, gówniana chińska stacyjka? Jestem otwarty na wszystkie propozycję. Wsadziłem w ten samochód już taczkę pieniędzy, więc czemu miałbym nie wsadzić drugiej :-).
  14. To chyba trochę dalej od Nowego Tomyśla, ale mam tu na miejscu, w Żarach, sprawdzonego fachurę od silników i skrzyń. Kwestia czy będzie miał wolne moce przerobowe, bo chłop jest wiecznie zawalony robotą. Leszek Zofiński ul. Szpitalna 4 68-200, Żary Numer telefonu dopiszę najprędzej koło wtorku, bo mam do niego raptem 5 kroków i po prostu nie dzwonię
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.