Skocz do zawartości

baden_baden90

Użytkownik
  • Zawartość

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O baden_baden90

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Vectra C
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. baden_baden90

    Samochód nie odpala, brak pomysłu co może być przyczyną.

    Witam, Niestety po sprawdzeniu wszystkich możliwych przyczyn zapowietrzania się, okazało się, że to jednak pompa, w najlepszym przypadku ok. 600zł demontaż + uszczelnienie pompy, w najgorszym 2500zł. Jaki wniosek? Nigdy więcej diesla, pare groszy więcej w kieszeni na za oszczędzonym paliwie, nie zrekompensują wydatków w warsztacie.
  2. baden_baden90

    Samochód nie odpala, brak pomysłu co może być przyczyną.

    Tak też powiedział mi mechanik, szkoda że dopiero teraz o tym pomyślał. Zobaczymy co z tego wyniknie. Dam znać jaka była przyczyna. Może się przyda komuś w przyszłości.
  3. baden_baden90

    Samochód nie odpala, brak pomysłu co może być przyczyną.

    Z filtrem wszystko w porządku, zrobilem test i postawilem samochod na gorce dolem do gory na 2 dni. Po dwoch dniach uruchomiłem go bez problemów, odpalił jak należy. Pozostawiłem go na górce na kolejny dzień i następnego ranka ta sama sytuacja, odpalił na dotyk, więc następnego dnia ustawiłem go tyłem do góry. Nie odpalił. Jest już jakiś postęp, czy ktoś miał podobną sytuacje? Co mogło by być przyczyną? Czy to jednak pompa? Można powiedzieć, że identyczna sytuacja jak z tego forum, niestety odpowiedzi brak. http://forum-mechanika.pl/threads/opel-vectra-b-2-0-dtl-problem-z-odpaleniem.10011/
  4. baden_baden90

    Samochód nie odpala, brak pomysłu co może być przyczyną.

    Dziękuję za odpowiedzi, sprawdzę i odpiszę jak sprawa wygląda.
  5. Witam, Z góry przepraszam, jeśli temat założony w nieodpowiednim dziale, mam nadzieje że dobrze go umieściłem. Od listopada zmagam się z problemem przy uruchamianiu samochodu, rozrusznik kręci samochód nie odpala, byłem już u większości mechaników i elektryków w mojej miejscowości. Samochodu co kilka dni nie udaje się odpalić. U jednego po odpowietrzeniu odpalił, u drugiego postał kilka dni i jak twierdzą odpalił, u trzeciego odpalił już po zjechaniu z lawety (za piątym obrotem), mechanicy i elektrycy co rusz wymyślają nowe przyczyny, coś wymienią, twierdzą że będzie dobrze, a po kilku dniach dzieje się to samo. Z komputera wykasowane wszystkie błędy (w tym błąd pompy, który już się nie pojawia, według ostatniego mechanika nie jest to pompa, a myślę że znają się na rzeczy bo glównie tym się w tym warsztacie zajmują). Ostatnio podejrzenie padło na immobilizer, ale nie wydaję mi się żeby w tym był problem, ponieważ dzisiaj pierwszy raz udało się auto odpalić po wciśnięciu do podłogi pedału gazu (co jak mi się wydaje wyklucza immobilizer), znowu nasuwa się pytanie o pompę, może jest to tylko pompa dostarczająca paliwo do silnika przed uruchomieniem samochodu, ale z kolei nie chce mi się wierzyć, żeby mechanicy sami do tego nie doszli. Wymieniony EGR, zawór ciśnienia paliwa, filtr paliwa. Przy ostatnim uruchomieniu wydaje mi się, że trochę nie równo pracował, ale nie wiem, czy nie doszukuję się już dziury w całym... nie mam pomysłów. Nie chce też wydawać pieniędzy na marne, każda wizyta wiąże się z kosztami jak wiadomo. Bardzo proszę o jakieś sugestie, nie liczę że na odległość znajdziecie przyczynę, ale chociaż jakieś wskazówki, może ktoś miał podobny problem, auto poza problemem odpalania jest w stanie idealnym, nie kopci, nie traci mocy, po prostu nie ma się do czego przyczepić.
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.