Skocz do zawartości

stuartus

Użytkownik
  • Zawartość

    67
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O stuartus

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Sintra
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. Przy moim silniku 3.0 v6 po wspaniałych działaniach pseudo mechaników znikła rurka pokazana na fotka niżej. Chcę ją wstawić na swoje miejsce tylko nie wiem gdzie ma swój koniec. Proszę znawców autka z tym silnikiem o podpowiedź gdzie powinna ona prowadzić i być wpięta. Na czerwono zaznaczyłem brakująca rurkę, którą chcę przywrócić, tylko nie wiem gdzie wpiąć nową. Na niebiesko rurka która jest obecnie bez zakończenia, a wychodzi do górnej części komory silnika w tym samym miejscu co przewody paliwowe (tuż przy nich).
  2. 1. Wymieniłem ostatnio kompletne mocowania mcpersonów górne w mojej sintrze i pojawił się problem, a mianowicie autko ucieka do prawej krawędzi w trakcie jazdy. Byłem na warsztacie, sprawdzili geometrie i wyszło że kąty są za duże. Mechanik kazał mi tak wyregulować koła na śrubach zwrotnica-kolumna, żeby od góry "wyciągnąć" je trochę do zewnątrz, a od dołu" wsunąć do auta. Problem w tym że jak wiadomo sintry nie mają tam regulacji. Wyjąłem jeszcze raz wszystko, rozebrałem na części pierwsze dokładnie sprawdzając położenie sprężyny, łożyska, gum itd. zmontowałem i dalej ściąga. Może ktoś się z tym problemem już spotkał, bo ponoć dopóki tych kątów nie ustawie to nikt mi nie zrobi zbieżności itp. 2. Czy wiecie jaka jest różnica przy ustawianiu geometrii między sintrą z pneumatycznym zawieszeniem, a bez. Mechanik miał dwie opcje w komputerze i pytał jaka wersja sintry żeby wybrać ustawienie?
  3. Jeśli kontrolka nie świeci, a żarówka została włożona to gdzie mogę szukać przyczyny? (chyba że nie wszystkie sintry 3.0 miały sygnalizacje pasów przez zaświecenie kontrolki)
  4. Wychodzi na to ze mam tylko czujnik ten z trzeciego linku. Patrząc pod auto nie mogę zlokalizować kompresora. Od strony czujnika miedzy nadkolem a zderzakiem jest tylko gruba wiązka przewodów zwinietych (właśnie w miejscu jak w linku 2). Część ma swój cel reszta zwinięta w taśmę izolacyjną. Z czujnika nie zauważyłem żadnych przewodów a na logikę powinny jakieś być. Czyli ktoś wyrzucił kompresor jak mam rozumieć. Jeśli by ktoś posiadał rysunki lub zdjęcia układu, żeby to zmontować na nowo, poprosiłbym o umieszczenie
  5. Jak mogę sprawdzić czy moja sintra miała wbudowany kompresor amortyzatorów? Mam przy belce tylnej skrzynkę z "wahadłem-pręcikiem" zamocowanym końcówką do belki wychylającym się w zależności od obciążenia, a same wężyki od amorów idą do schowka bagażnika gdzie jest wentyl samochodowy. Układ pompuje się jak koła. Ewentualnie czy istnieje możliwość przerobienia z wentyla na kompresor
  6. Hejka. Ostatnio miałem ciekawą sytuację, której nie rozumie, a mianowicie po gwałtownym hamowaniu awaryjnym w krótkim czasie zapaliła się mi kontrolka hamulców. Okazało się że jak nigdy płyn gdzieś wyparował w 90%. Po dolaniu było wszystko przez dłuższy czas ok, aż do teraz. Pojechałem na przegląd techniczny wszystko wyszło z układem ok- posprawdzali, pohamowali hulało. przejechałem trochę kilometrów i na trasie zaczęła mi świecić ponownie. Jak mocniej dohamowałem zgasła na jakiś czas potem znowu się sama zaświeciła (tak parę razy). Stwierdziłem, że pewnie znowu płyn "wyparował". Płyn jednak jest, nawet trochę ponad poziom, hamulce działają jak powinny, ręczny sprawdzony, a ona nie chce za nic zgasnąć. Nie mogę dojść do przyczyny. Jeśli macie jakiś pomysł co może być przyczyną proszę o podpowiedź. Ponadto przy kolejnych hamowaniach awaryjnych i gwałtownych płyn już nie znika jest w normie czyli szczelność układu raczej ok.
  7. Oki. Dopytam jeszcze tylko... jakie jest działanie przełącznika pod radiem od alarmu (ludzik z kreskami) oraz czerwonego przycisku na pilocie?
  8. OK. tylko jeśli pilot jest od innego auto to raczej nie zadziała. Moje piloty są już nie do użytku, a mam możliwość dostać odbiornik z pilotami z innej Sintry. Dlatego pytam czy wymiana odbiornika wystarczy czy to jest jakoś zależne od komfortu albo immo
  9. za duży koszt... pytałem w kilku miejscach i miałbym za to nową porządną centralę. Chyba że jest jakiś sposób o którym mnie nie poinformowano.
  10. Chciałem uruchomić centralne otwieranie drzwi... alarm działa bo czasem się włącza, problem w tym że padły ze starości piloty. Czy jeśli włożę od innej sintry tą skrzynkę co jest po stronie kierowcy pod szybą schowana na kokpicie (mając od niej piloty) to zadziała? Czy trzeba całą centralkę zakładać nową? sintra 3.0 komfort
  11. Temat do zamknięcia Smok się przebudził po rozładowaniu aku i uruchomieniu na kable. Dziękuję za podpowiedzi. Swoją drogą kamień z serca hehe
  12. Jeśli chodzi o immo to przy naprawie nie odpinałem go, a po wszystkim dopiero licząc, że może złapał zwieche i się zresetuje. Wszystkie wskaźniki czyli check dioda są ok, tak jak było. Po odpięciu dopiero mrugają. Alarm mam uszkodzony, czasem sam się włączy ale po złożeniu wszystkiego tak samo jak przed naprawą wyłącza się po włożeniu klucza i na zapłonie. Ogólnie po naprawie wszystko zachowuje się jak przed naprawą, a mimo to kręci, a nie pali. Sprawdzałem dwa razy czy wszystko dobrze złożyłem i wygląda że jest ok
  13. Witam Ostatnio nie miałem styku i zasilania w stacyjce na plusie po odpaleniu auta. wziąłem się za naprawę, usterkę usunąłem ale... Przed naprawą autko odpalało bez problemu, w trakcie naprawy przed rozebraniem wtyki od stacyjki było ok. Naprawę wykonywałem nie odpinając aku (nie linczujcie mnie za to), nie doszło do zwarcia, wszystko bardzo ostrożnie. Po złożeniu wszystkiego do kupy stacyjka działa jak należy, auto kręci ale nie chce odpalić. Podobnie jak przy spalonej pompie. Co może być ewentualną przyczyną - kluczyk jest oryginalny (jeśli chodzi o immobiliser bo pewnie sintra go ma) Proszę o pomoc
  14. Relingi wymalowane. Dla potomnych, można próbować na własną odpowiedzialność z lekkim użyciem siły wyciągnąć . Same wychodzą razem z mocowaniem bez odkręcania śrub. U mnie nie spowodowało to strat, a relingi wyskoczyły. Niestety przy montażu trzeba się już pozbyć oryginalnych mocowań i zastosować np. kołek rozporowy Molly - trzyma lepiej jak oryginał Brutalny sposób, jest to tylko moje rozwiązanie. Podobny demontaż na własną odpowiedzialność. Zupełny brak dostępu do mocowania od wnętrza kabiny. Zdejmowanie podsufitki jest bezcelowe.
  15. Ogólnie od tyłu to ledwo palec do śruby dochodzi. O włożeniu klucza nie ma mowy, a przód dostęp cały odcięty przez blachę. I tu utknąłem bo reling niestabilny, teraz będę próbował dokręcić, żeby był sztywno.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.