Skocz do zawartości

radeknet

Użytkownik
  • Zawartość

    31
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O radeknet

Informacje o profilu

  • Model
    Nie Opel
  • Posiadasz LPG
    TAK

Ostatnie wizyty

872 wyświetleń profilu
  1. radeknet

    Grzałka 220v

    Tylko nie pisz, że to ja się obraziłem na forum... Radek Wrodarczyk
  2. radeknet

    Grzałka 220v

    Po co? Żebyś wysłał do śmietnika kolejny mój temat? Przecież to wygląda tak samo w każdym aucie. A jeśli kogoś interesuje kempingowy Vivaro to zapraszam na priv, bo z nieznanych przyczyn adam1954 wywalił temat do kosza. Radek Wrodarczyk
  3. radeknet

    Grzałka 220v

    Właśnie taką montuje Założona musi być zgodnie z kierunkiem - żeby przy włączonej grzałce i odpalonym silniku nie hamowala przepływu. Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
  4. Cześć Chcę zamontować grzałke 220v do układu chłodzenia. Usytuowana ma być między silnikiem a nagrzewnica. Która z rurek prowadzi płyn od silnika do nagrzewnicy? Ta na której jest grzałka 12v? Radek Radek Wrodarczyk
  5. Może się komuś przyda... Dobralem się do panelu od spodu. Żółty przewód to plus po stacyjce. Wyjąłem go wraz z pinem, żeby ew kiedyś wrócić do oryginału, i włożyłem wcześniej przygotowany przewód podłączony do drugiego akumulatora (zasilającego zabudowę kempingowa). Działa wg założeń
  6. Cześć! Jak jest sterowana / zasilana dmuchawa ogrzewania w Vivaro? Po plusie? Tzn chciałbym przełączyć zasilanie dmuchawy na drugi akumulator - czy wystarczy odłączyć plus przy włączniku w kabinie i podpiąć drugi akumulator (wspólny minus mają)? Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
  7. Bardzo dziękuję Zakręcilem się, bo tam są 4 przewody, ale...do dwóch napinaczy Hmm a tego nie można w Opcom-ie nie da się wyłączyć bez wkładania opornikow? Radek Wrodarczyk
  8. To w takim razie, gdzie i jaki ten opornik?
  9. Gotowcow do wpiecia w kostkę nie dostanę? Radek Wrodarczyk
  10. Cześć, Zmieniam fotel w moim Vivaro na taki bez napinacza. Jak emulowac oryginalny, żeby błędu nie wyrzucalo? Radek
  11. Masz rację Ale wtedy walczyłem z problem z odpalaniem i mała moc była na drugim planie Radek Wrodarczyk
  12. Dla potomnych - wymiana przepływomierza...jakby dwa razy większy silnik wsadzić Idzie jak burza. Radek Wrodarczyk
  13. Dzieki za naprowadzenie. Faktycznie, problem. Wychodzi, że najprościej wpiac zwykle radio (przez przejściówkę ISO albo wciac się w kable)? Radek Wrodarczyk
  14. Dzieki za odpowiedzi. 1) Na moje oko jakby to był problem ze swiecami to było by to zależne od temperatury oraz po dłuższym kręceniu powinien jednak zapalić? A on albo zapala w mgnieniu oka, albo wcale. Czyli ten błąd zostawię na później... 2) Wymienimy dziś czujnik wału. To w sumie nie jest kosztowne, a wygląda, że pomoże, ponieważ kiedy nie chce zapalić to opcom pokazuje prędkość obrotową silnika zero. 3) Czemu nie zaslepic EGR? Z tego co czytam (to mój pierwszy diesel..) to same problemy z nim. 4) Odczyt przepływu powietrza mam teraz tylko z czasu kiedy nie chciał odpalić, podczas kręcenia rozrusznikiem - 12kg/h Radek Wrodarczyk Czujnik wału wymieniony - stary był mocno zabrudzony, to zapewne powodowało, że czasem nie działał... Na komputerze czysto - oby się problemy z zapaleniem skończyły Zaslepienie EGR nic nie zmieniło. Nadal się czasem kontrolka zapala i traci moc. Zbieram kasę na nową oryginalna przepływke A przed zimą świece... Radek Wrodarczyk
  15. Dostałem je z kodem. Też musi być wylogowane? W sumie kupione od "profesjonalnego" sprzedawcy... Radek Wrodarczyk
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.