Skocz do zawartości

Złoty

Forumowicz
  • Zawartość

    273
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2

O Złoty

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Legnica
  • Model
    Opel Vectra B
  • Silnik
    2.0 DTI 101KM
  • Nadwozie
    Sedan
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. Złoty

    Problem ze stacyjką

    Już działa auto pali. Tylko jak przykręciłem srubę od kostki do końca, to trochę kostka jest luźna jak nią poruszam. Przekręcam kluczykiem to kostka sztywno siedzi, nie rusza się przy przykręcaniu. Nie wiem czy tą śrubę od kostki jeszcze dokręcić bardziej ?
  2. Witam Forumowiczów Mam taki problem bo nie działa mi oświetlenie prędkościomierza, z tyłu tablicy i nie mogę włączyć świateł przecimgłowych i przecimgielnych. Proszę o radę Pozdrawiam.
  3. Złoty

    Problem ze stacyjką

    Wymontowałem kostkę to był trzpień złamany. Teraz wystarczy wymienić kostkę i wkładkę ?
  4. Witam Forumowiczów Mam problem ze stacyjką, otoż wczoraj auto paliło dobrze, do pewnego momentu jak przekręciłem kluczykiem na pozycje zapłon i dalej już nie wskoczyło na rozruch. Musiałem auto odpalić na pych. Grot w kluczyku nie jest wyrobiony. Włożę kluczyk do stacyjki to obraca się na 3 zakres ale nie zaskakuje i ciągle mam włączony zapłon. Auto zgasiłem przez zduszenie na biegu. Kierownica nie jest zablokowana, a blokada działa i puszcza. Stawiam, że będzie uszkodzona wkładka stacyjki, ale czy to na pewno to ? Prosze o porady Pozdrawiam.
  5. Lepiej z silnikiem 1.6. Więcej koni pod maską, a spalanie prawie takie same jak 1.4
  6. Może wiązka przy turbinie się lekko przypaliła. Najczęszcza przyczyna w tym modelu to wiązką przy turbo.
  7. Witam klubowiczów Wczoraj spotkała mnie dziwna sytuacja. Podczas zjeżdżania z chodnika wcisnąłem pedał sprzęgła i wrzuciłem 1 bieg, potem chciałem wrzucić 2 bieg i nie udało mi się go wrzucić bo pedał sprzęgła był już w podłodze, ale silnik pracował. Przyznam, że żadnych problemów z autem nie miałem, sprzęgło bardzo dobrze chodziło, biegi wchodzą jak masło, nic nie szarpie ani puka. Bardzo dobra płynna jazda. Dzisiaj zauważyłem, że mam zerwaną linkę. Mam takie pytanie czy wystarczy wymienić samą linkę czy docisk też mógł pójść ?
  8. Witam. Mam taki problem, ze swoją Astrą otóż dlatego, że na biegu jałowym mam ciągle 2500 tys. obrotów. Na warsztacie zdiagnozowali przycznę i prawdopodobnie to wina ECU. Wymieniłem już 3 komputer ale na każdym jest dalej to samo. Każdy komputer pokazuje błąd czujnik położenia przepustnicy- niskie napięcie lub wysokie napięcie. Chyba wymieniłem 5 czujników i dalej to samo. Mechanicy powiedzieli mi, że w silniku jest wszystko ok i to wina ECU. O każdą wskazówkę będę wdzięczny. Pozdrawiam.
  9. Witam. Mam taki problem ponieważ nawalił mi komputer i chce go wymienić. Czy jak bym kupił komputer z inną numeracją to by dobrze pracował samochód ? , czy musi być taki sam numer komputera jaki był wcześniej zamontowany ?
  10. Witam Mam problem z obrotami w swojej Astrze F. Jak zapalam silnik i nawet jak jest nagrzany to ciągle na biegu jałowym mam 1200-1500 obrotów. Silniczek krokowy, czujnik położenia przepustnicy, sonda lambda, świece były wymieniane. Komputer był resetowany. Check się nie świeci. Proszę o jakieś porady.
  11. Rezystor dmuchawy padł lub bezpiecznik
  12. Złoty

    Coś piszczy w silniku.

    A kiedy był wymieniany rozrząd ? Może pasek jest źle naciągnięty.
  13. Też doradzam stacje diagnostyczną, nic w ciemno !
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.