Skocz do zawartości

Ivellios

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Ivellios

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Corsa C
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. Chyba tak trzeba będzie zrobić i rozejrzeć się za kimś innym itom - to u Ciebie ktoś miał niezłą fantazję mój też w sumie mógłby zasilikonować ten rowek odpływowy przy łączeniu skrzyni i silnika, przynajmniej by nie ciekło
  2. Po kolejnych ekscesach z mechanikiem udało się poskładać autko. Pierwsza diagnoza to rozwalone łożysko na skrzyni.. skrzynia wymieniona, czysta w środku zalana nowym olejem i co... plama pod autem. Tym razem na 100% wiadomo, że jest to olej silnikowy(ciemny). Cieknie na łączeniu skrzyni z silnikiem czyli tam gdzie ostatnio... Skrzynia ponownie zdjęta, wymieniony simmering poskładane do kupy i co... plama pod autem Nie mam już siły do tego auta. Ktoś ma jakieś pomysły?
  3. Cześć, dzięki za szybką odpowiedź tzn 3 śruby niedokręcone całkowicie, a jedna niedociągnieta... śrub wszystkich jest podobno 8, więc to prawie połowa. Wszystkie z jednej strony, także chyba sobie cała skrzynia latała. A wałek ze skrzyni gdyby się wykrzywił to dawał by takie oznaki?
  4. Witam. Moje autko to Corsa C 1.2. Może zacznę od początku. Zauważyłem plamkę pod autem i ubytki płynu hamulcowego. Na początku myślałem, że kapie olej(po wymianie/dolewce mi gdzieś poleciało po silniku) i się klocki dotarły, więc nie ma to nic ze sobą wspólnego, jednak po przejechaniu 200-300 km ubyło mi ok 100 ml płynu hamulcowego. Sprawdziłem wszystkie przewodu hamulcowe, okazały się czyste. Plama pod autem coraz większa, więc wcisnąłem się pod spód i zobaczyłem, że wysprzęglik jest cały w płynie. Pojechałem do mechanika na wymianę. Poszedł z rozpędu od razu cały komplet sprzęgła wraz z uszczelkami. Jak się okazało płynu hamulcowego już nie ubywało, więc diagnoza wysprzęglika słuszna... Lecz po tej wymianie plama pod autem jeszcze większa niż wcześniej... i tu się zaczynają schody Do tego auto podczas przyspieszania w szczególności pod górę (1.2 w szlachetnym gazie więc pod górę idzie jak szatan ) strasznie trzęsie całą budą. Pojawiły się delikatne stuki podczas pierwszego hamowania lub ruszania (jak mocniej zahamowałem i potem ruszałem to był stuk, bez ponownego hamowania o stuk ciężko - podczas hamowania analogicznie, głównie pierwsze po ruszeniu) jakby coś przeskakiwało. Sprzęgło chodzi jak marzenie, pedał leciutki, biegi wchodzą bez problemu. Otworzyłem maskę i przyjrzałem się dokładnie skrzyni, okazało się, że jest niedokręcona... 3-4 śruby można palcami wkręcać, więc dokręciłem je porządnie kluczem. Ot przeoczenie mechanika. Wycieku nie ma jak auto stoi - tylko jak się jedzie. Płyn hamulcowy, olej, płyn chłodniczy wszystko trzyma poziom. Dolany został płyn do skrzyni i plama pod autem powróciła jeszcze większa... Stąd moje pytanie. Co jest nie tak? Czy możliwe że poszła skrzynia biegów? Mogła być popsuta wcześniej skoro takich objawów nie było, czy to wina niedokręcenia? Może to coś w zawieszeniu jest nie tak? Tylko skąd plama... Dzięki i pozdrawiam
  5. Ivellios

    Witamy

    Witam wszystkich. Super forum
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.