Skocz do zawartości

pawlo57

Użytkownik
  • Zawartość

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O pawlo57

Informacje o profilu

  • Model
    Nie Opel
  • Inna marka
    Audi
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. pawlo57

    Długa historia z wypadaniem zapłonów

    Podstawowe pytanie to czy zapłony ci wypadają na gazie czy na benzynie? W opisie masz wpisany gaz, a słowa o tym nie wspomniałeś...
  2. Witam, Jeżeli nie ma usterek w sterowniku, to zostaje jedynie zrobie konkretnej diagnostyki. Trzeba podpiąć pod kompa i obserwować dane rzeczywiste: dawka paliwa, dawka powietrza, ciśnienie doładowania, położenie pedału gazu... Weż auto na jazdę z podpiętym kompem i zrób mu tzw. test pełnego obciążenia. Np na 3 biegu jadąc pod górkę nacisnąć do oporu gaz i obserwować jak zmieniają się parametry które ci napisałem powyżej.
  3. pawlo57

    Szybkie wciśniecie gazu, dławienie.

    Włożenie emulatora EGR nic nie da, bo sterownik monitoruje jego pracę przy pomocy map sensora lub przepływomierza w zależności od wybranego rozwiązania w danym aucie.
  4. pawlo57

    Bertone 1.8 125KM Sonda? Czy co innego? P0130

    GuRaL1935, masz ewidentnie problem albo z sondą albo jej elektrycznym podłączeniem do sterownika. Stałe napięcie 412mV jakie odczytujesz na blokach pomiarowych to jest napięcie wystawiane przez sterownik do monitorowania obwodu sondy lambda. Takie rozwiązanie stosuje Opel, nie koniecznie inne marki. Sprawna sonda kiedy zaczyna działać to zbija te napięcie do masy. ECU gdy widzi, że na wejściu jest cały czas stałe około 412 mV to od razu "wie", że coś nie gra i nie przechodzi w tryb pętli zamkniętej, tylko cały czas jest na otwartej. Zrób prosty test: 1. Podłącz kabel OBD2 i przełącz na bloki pomiarowe tak aby widzieć napięcie sondy 1 czyli przed katalizatorem: ostatnio miałeś stałe około 400 mV i zakładam, że teraz też tak będzie odczytywał 2. Odłącz sondę lambda, 3. Weź próbnik samochodowy taki na 12V i podłącz do masy lub ujemnej klemy akumulatora. 4. Sprawdź czy masz dobrą masę na próbniku, czyli dotknij nim dodatniego zacisku aku, powinien świecić. 5. Dotknij próbnikiem do sygnałowej końcówki odpiętego przewodu sondy, który idzie do sterownika. 6. Obserwuj napięcie sony w blokach pomiarowych: Jeżeli dalej będzie około 400 mV bez zmian to masz przerwę w obwodzie, a jeżli zareaguje i spadnie do zera to znaczy, że połączenie elektryczne jest ok i sonda do wymiany.
  5. Pomiar oporności cewki nie jest wiarygodnym i pewnym testem jej strawności. 100% test to obserwacja prądu cewki na oscyloskopie. Twoja cewka miała zwarcie na tyle małe, że oporność tego nie wykazała a jednak wystarczało to aby już nie pracowała prawidłowo. Pozdrawiam
  6. pawlo57

    zimny Y17DTL szarpie

    Witam. arek90, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś to wymień filtr paliwa. Jeśli dawno go nie wymieniałeś, to właśnie on może powodować problemy z ciśnieniam paliwa a co za tym idzie...szarpaniem silnika na zimnym.
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.