Skocz do zawartości

barca100

Użytkownik
  • Zawartość

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O barca100

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nie powiem
  • Model
    Opel Corsa C
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. barca100

    Co to za element w silniku?

    Dzięki. Ostatnio wymieniałem olej i filtr w ASO. Mogli to źle podpiąć i cieknie ropa, czy powodu lepiej szukać gdzie indziej?
  2. Witam Może dla wielu proste pytanie, ale co to za element zaznaczony na zdjęciu? Mam pod nim mokro...
  3. Niemożliwe, że wszystko wyniosłoby 200 zł za pompę. Wyjęcie i włożenie to roboczogodziny. Zakład bierze kasę za sprawdzanie na stole i wymianę części w pompie. A zestaw naprawczy też kosztuje.
  4. Czyli oddali do zakładu i nie wiesz czy po uszczelnieniu pompa była sprawdzona na stole. Raz może się udać i będzie taniej, a drugim razem okaże się że nadal cieknie i drugi raz te same koszty się poniesie. Ten gość na warsztacie powiedział, że bez sprawdzenia na stole to wyjdzie sporo taniej, ale to już radził szukać gdzie indziej, bo on takich półśrodków nie akceptuje. Robi dobrze za 700 i gwarantuje jakość.
  5. Panowie, odwlekałem temat, ponieważ w lato pompa praktycznie nie ciekła, ale problem powrócił i leci już całkiem mocno. Dobry warsztat liczy sobie 150 zł za montaż i demontaż pompy i 495 zł za jej uszczelnienie. Mogą dojść jeszcze drobne koszty uszczelek vacumpompy. Łącznie ok. 700 zł. Wydaje mi się, że jest dość drogo, ale gość na warsztacie mówi, że mają stół probierczy i sprawdzają te pompy. Gdzie indziej mogą zrobić mi taniej, ale bez tego. Dajcie znać co myślicie. Warto wydać te pieniądze? Z góry dziękuję za pomoc.
  6. Jakiś czas temu kupiłem buty. Wybrałem taki sklep gdzie było najtaniej, szukałem na ceneo. Kasę zapłaciłem, butów nie dostałem, a teraz jeszcze mnie policja wzywała do zeznań w charakterze świadka. Wolałem teraz zapytać, czy ktoś miał styczność ze sklepem, bo taka różnica w cenie zapala lampkę ostrzegawczą. Dzięki za opinie. Pzdr
  7. Przecież ja podlinkowałem Bilsteina na przód za 167. To gdzie te "drogie amorki" ?
  8. 164 za przód czy tył? @bad Klika stów to dla jednego banalny temat, dla drugiego istotna oszczędność.
  9. Dziwię się, bo za 535,96 PLN wyjdzie mi komplet, przód i tył. Dla porównania w Intercars to koszt: 250+250+2*162=824 zł Na warsztacie mechanik nie miał Bilsteina w ofercie, ale w okolicach tych 830 zł oferował Sachsa i Kayabe. Z czego może wynikać różnica w cenie rzędu 35 %?
  10. Sorry, pisałem wcześniej tutaj o pompie i jakoś nawet nie zwróciłem uwagi, że jest oddzielny dział. To co podlinkowałem to prawa i lewa na przód i tylna (wezmę dwie). Szukałem do mojego modelu silnika. Pozostaje pytanie o sklep aparts i o rodzaj amortyzatora. Gazowo-olejowy będzie pasował bez żadnych przeróbek? Wystarzy kupić amortyzator? Pzdr
  11. Witam Moje amortyzatory są już na wykończeniu i będę na dniach wymieniał na nowe wszystkie cztery. Aktualnie planuję kupić BILSTEINa https://aparts.pl/partscatalogue/22-110442-bilstein-amortyzator,11-22~6110442-0016-00854--VNE~6B044.aspx https://aparts.pl/partscatalogue/22-110459-bilstein-amortyzator,11-22~6110459-0016-00854--VNE~6B045.aspx https://aparts.pl/partscatalogue/19-108988-bilstein-amortyzator,11-19~6108988-0016-00854--BNE~6A898.aspx W związku z tym kilka pytań: - wstawiał ktoś takie amorki? Jak wrażenia z użytkowania? - korzystał ktoś ze sklepu aparts? Mają znacznie niższe ceny niż u konkurencji. - znalazłem dwa rodzaje przednich - os przednia, z prawej i os przednia, z lewej Czym one się różnią? Taki z oznaczeniem "z prawej" nie będzie pasował na lewą? - na tył oba są takie same? - czy amortyzator gazowo-olejowy to dobry wybór do tego samochodu? Fabrycznie był chyba olejowy. Z góry dzięki za pomoc
  12. Poleci ktoś jakąś firmę, która wyłączy EGR programowo poza jura tuning z Częstochowy? Jestem z Olsztyna. Z góry dzięki.
  13. Witam Mogę prosić o rozwinięcie tego wątku? Nigdzie nie mogę znaleźć informacji o takim otworze. Dlaczego wyciek następuje na zewnątrz? Ile tego może pociec i co może być powodem nadmiernego ciśnienia. Raz zaobserwowałem na zimnym silniku większy wyciek po odpaleniu, leciało wtedy ciurkiem. Pochodził chwilę, przestało ciec, wytarłem i przejechałem już kilkaset kilometrów - sucho. Zastanawiam się, czy już rozglądać się za używaną pompą, czy to jest normalne i jeszcze trochę sobie na niej pojeżdżę. Zaznaczę, że mam przebieg 120 tys. km. Z góry dzięki za każdą opinię.
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.