Skocz do zawartości

ziuteklutek

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O ziuteklutek

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Astra III
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

1075 wyświetleń profilu
  1. Mam go od 35k km i ja nic nie regulowałem, wcześniej zapewne też nie. Na liczniku 200k prawie ale czy cofany i ile to kto wie.. A czytałem różne opinie że trzeba i nie trzeba regulować, przy przeglądzie kiedyś pytałem o to mechanika i sugerowałem zawory to też twierdził że się nie reguluje(chociaż wtedy wydaje mi się ciszej słychać to było) więc to zostawiłem
  2. A dziwny stuk który słychać na filmie i jeszcze bardziej po otworzeniu korka wlewu oleju to czy jest to wtrysk czy może zawory, a może jeszcze coś innego ? https://www.youtube.com/watch?v=SG33IGNNr-Q
  3. Witam, mam podobny problem z dymieniem na czarno w mojej Astrze H Z17DTH. Wiem po korektach że wtryski należałoby zregenerować(Cyl1:-0,20 ; Cyl2:-0,42 ; Cyl3:+1,46 ; Cyl4:-0.83), jednak zastanawia mnie co innego. Wyjeździłem bak na STP do czyszczenia wtrysków i korekty się poprawiły(Cyl1:+0,14 ; Cyl2:-0,10 ; Cyl3:+0.69 ; Cyl4:-0,65)[tak, mam świadomość że nadal wtryski nadają się do regeneracji] tyle tylko że dymienie jest jeszcze większe. Wyjeździłem już bak paliwa bez dodatku i nadal jest to samo. Czy nie powinno być tak, że dymienie powinno się zmniejszyć chociaż trochę? Regenerować wtryski
  4. Dobra udało mi się dziś wpiąć op-coma. wyskoczył mi taki błąd "C0040-00 - czujnik prędkości koła, prawa strona przód - usterka". Rozumiem że do wymiany, ale czy to możliwe żeby odpowiadał za tylne lewe koło, grzejące prawe i ten dźwięk ? czytałem coś że układ połoczony jest na krzyż, tzn prawy przód z lewym tyłem łaczy się ale czy to by było to ? Dodatkowo nie zakładając tematu nowego mam pytanie czy błąd "U2116-00 - Brak komunikacji magistrali CAN z zestawem wskaźników" rozumieć mam bardziej że wstawiony opornik jest w jedną poduszkę np, czy może wskaźnik poduszek na desce podłączony jest do
  5. W okolicy niestety nie mam nikogo z dobrym interfejsem dlatego to dopiero za kilka dni bym mógł sprawdzić. ELM mam ale tym nie pokaże nic przecież. A jeśli było by to o czym mówisz to jak z tym dalej? Podchodzi to pod regenerację, regulację czy nową?
  6. Witam. Przeglądałem forum ale nie do końca jestem pewien rozwiązania z innych tematów. A mianowicie, mam problem taki że po ostrzejszym hamowaniu lewe tylne koło jest tylko ciepłe, podczas gdy przód gorący a prawe tyle nawet bardziej gorące od przednich, oczywiście mówię o temperaturze felg. Byłem dziś na wymianie płynu hamulcowego, czyszczeniu tłoczków i zacisków oraz odpowietrzeniu układu. Wedle mechanika hamować powinno dobrze. Po odbiorze auta gdy wracałem do domu pomęczyłem trochę układ hamulcowy i przednie felgi gorące, tylna prawa odrobinę bardziej od przednich, a tylna lewa była po pro
  7. Podepnę się. Gdzie znajduje się zawór turbiny i jak go wyczyścić? Czy jest możliwość że blokuje przepustnice? Wyskakuje mi ten sam błąd podczas trzymania auta na stałych obrotach powyżej 2800obr, przyspieszając mogę kręcić nawet do 5000obr i nic nie wyskakuje.
  8. Kontrolki świecą normalnie. Na nagraniu tylko tak wygląda z powodu częstotliwości świecenia a nagrywania podobnej. A z turbina kiedy powinienem zacząć się martwić? Żeby nie okazało się że nagle cała do wymiany 😀
  9. z kontrolkami to kwestia częstotliwości bo świecą dobrze : SMILE : wyjąłem dziś akumulator i jego podstawę i zobiłem zdjęcia poduchy. http://tufotki.pl/xMhBW zapewne nie mylę się że jest do wymiany prawda ? . A po wymianie poduszek wszystko już ustało ? te wibracje i klekotanie ?
  10. Korzystając z wolnego czasu bo niedziela nagrałem filmik z pracą silnika. czy mógłby mi ktoś powiedzieć czy ten dźwięk jest normalny dla tego silnika ?
  11. Witam. Moja radość nie trwała długo z zakupu Astry H, nie wiem co mnie podkusiło ale kupiłem diesla, w dodatku to mój pierwszy diesel i dlatego potrzebuję pomocy bo nie wiem czy tak ma być czy to jakiś problem. A mianowicie chodzi o to że przy niskich obrotach, a konkretnie przy ruszaniu słuchać taki dziwny dźwięk jakby z silnika, coś jakby jakiś plastik tłukł o metal silnik tyle że sprawdzałem co się dało pod maską i wszystko sztywno się trzyma. Nasilenie tego stukania występuje kiedy dodatkowo ruszam skręcając. Drugi obraz tego to jest przy zmianie biegów, tzn z 1 na 2 jest spoko, ale jak j
  12. zakupiłem autko i wyczyściłem pierw i pojeździłem i jest tylko wilgotne wokół gwintu, tego wewnętrznego tak jakby więc chyba nie ma się czym przejmować ?
  13. Wiem ale ciężko znaleźć samochód z fakturami niestety. A jak już to jednak cena wysoka
  14. Sprzedawca nie prowadzi jakiegoś komisu większego czy coś. Twierdzi usilnie że przebieg pewny i ma te 162 tysięcy. W książece niby też wszystko wpisane. W środku samochód bez żadnych śladów zużycia. No ale wiadomo że jak na 2005rok to przebieg trochę nie realny.
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.