Skocz do zawartości

ziuteklutek

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O ziuteklutek

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Astra III
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

1031 wyświetleń profilu
  1. Mam go od 35k km i ja nic nie regulowałem, wcześniej zapewne też nie. Na liczniku 200k prawie ale czy cofany i ile to kto wie.. A czytałem różne opinie że trzeba i nie trzeba regulować, przy przeglądzie kiedyś pytałem o to mechanika i sugerowałem zawory to też twierdził że się nie reguluje(chociaż wtedy wydaje mi się ciszej słychać to było) więc to zostawiłem
  2. A dziwny stuk który słychać na filmie i jeszcze bardziej po otworzeniu korka wlewu oleju to czy jest to wtrysk czy może zawory, a może jeszcze coś innego ? https://www.youtube.com/watch?v=SG33IGNNr-Q
  3. Witam, mam podobny problem z dymieniem na czarno w mojej Astrze H Z17DTH. Wiem po korektach że wtryski należałoby zregenerować(Cyl1:-0,20 ; Cyl2:-0,42 ; Cyl3:+1,46 ; Cyl4:-0.83), jednak zastanawia mnie co innego. Wyjeździłem bak na STP do czyszczenia wtrysków i korekty się poprawiły(Cyl1:+0,14 ; Cyl2:-0,10 ; Cyl3:+0.69 ; Cyl4:-0,65)[tak, mam świadomość że nadal wtryski nadają się do regeneracji] tyle tylko że dymienie jest jeszcze większe. Wyjeździłem już bak paliwa bez dodatku i nadal jest to samo. Czy nie powinno być tak, że dymienie powinno się zmniejszyć chociaż trochę? Regenerować wtryski i liczyć że to tylko to czy szukać też problemu gdzie indziej ? Samochód jest mi potrzebny cały czas dlatego nie mam zbytnio jak bawić się w wymiany krok po kroku i wolałbym wiedzieć co sprawdzić od razu i ewentualnie naprawić jednym rzutem. Autko jeszcze 5k km temu nie puszczało nawet dymka, nawet przy bardzo ostrej jeździe..
  4. Dobra udało mi się dziś wpiąć op-coma. wyskoczył mi taki błąd "C0040-00 - czujnik prędkości koła, prawa strona przód - usterka". Rozumiem że do wymiany, ale czy to możliwe żeby odpowiadał za tylne lewe koło, grzejące prawe i ten dźwięk ? czytałem coś że układ połoczony jest na krzyż, tzn prawy przód z lewym tyłem łaczy się ale czy to by było to ? Dodatkowo nie zakładając tematu nowego mam pytanie czy błąd "U2116-00 - Brak komunikacji magistrali CAN z zestawem wskaźników" rozumieć mam bardziej że wstawiony opornik jest w jedną poduszkę np, czy może wskaźnik poduszek na desce podłączony jest do innej diody a system airbag w ogóle nie działa ? od razu mówię że od początku podejrzewam poduszkę kierowcy ponieważ osłona delikatnie odstaje, tka jakby była ruszana
  5. A jak mi ten błąd zniknął to jak podepnie komputer to mu wyskocza?
  6. W okolicy niestety nie mam nikogo z dobrym interfejsem dlatego to dopiero za kilka dni bym mógł sprawdzić. ELM mam ale tym nie pokaże nic przecież. A jeśli było by to o czym mówisz to jak z tym dalej? Podchodzi to pod regenerację, regulację czy nową?
  7. Witam. Przeglądałem forum ale nie do końca jestem pewien rozwiązania z innych tematów. A mianowicie, mam problem taki że po ostrzejszym hamowaniu lewe tylne koło jest tylko ciepłe, podczas gdy przód gorący a prawe tyle nawet bardziej gorące od przednich, oczywiście mówię o temperaturze felg. Byłem dziś na wymianie płynu hamulcowego, czyszczeniu tłoczków i zacisków oraz odpowietrzeniu układu. Wedle mechanika hamować powinno dobrze. Po odbiorze auta gdy wracałem do domu pomęczyłem trochę układ hamulcowy i przednie felgi gorące, tylna prawa odrobinę bardziej od przednich, a tylna lewa była po prostu ciepła. Przyjrzałem się klockom z tyłu i widać wyraźnie że klocek zewnętrzny w lewym tylnym kole ma mniej więcej o 1/3 więcej materiału niż w prawym. Ogólnie klocki są jeszcze w dobrym stanie, a tarcze jedynie delikatnie skrzywione( delikatne bicie podczas hamowania). Dodam tez że jak zwalniam z lekko wciśniętym hamulcem to czasami nagle jest przez sekundę taki dźwięk jakby tarcia metalu o metal, podobny do tego jak kończą się klocki i nit trze o tarcze, mieszany z takim jakby jakiś zawór dawał upust ciśnieniu ( nie wiem jak to dokładnie opisać). ten dźwięk pojawia się dosłownie na sekundę po czy znika( tak jakby wyłapywał go ABS), a pochodzi on z przodu auta, od strony kierowcy, jakby z pompy hamulcowej. Zdarzyło mi się też ze 3 razy tak że po tym dźwięku wywalał błąd ESP i ABS, a po ponownym uruchomieniu auta znikał po chwili jazdy. Ktoś może mi doradzić co to może być? Słyszałem coś o regulatorze siły hamowania czy coś takiego, może to być to ?
  8. Podepnę się. Gdzie znajduje się zawór turbiny i jak go wyczyścić? Czy jest możliwość że blokuje przepustnice? Wyskakuje mi ten sam błąd podczas trzymania auta na stałych obrotach powyżej 2800obr, przyspieszając mogę kręcić nawet do 5000obr i nic nie wyskakuje.
  9. Kontrolki świecą normalnie. Na nagraniu tylko tak wygląda z powodu częstotliwości świecenia a nagrywania podobnej. A z turbina kiedy powinienem zacząć się martwić? Żeby nie okazało się że nagle cała do wymiany 😀
  10. z kontrolkami to kwestia częstotliwości bo świecą dobrze : SMILE : wyjąłem dziś akumulator i jego podstawę i zobiłem zdjęcia poduchy. http://tufotki.pl/xMhBW zapewne nie mylę się że jest do wymiany prawda ? . A po wymianie poduszek wszystko już ustało ? te wibracje i klekotanie ?
  11. Korzystając z wolnego czasu bo niedziela nagrałem filmik z pracą silnika. czy mógłby mi ktoś powiedzieć czy ten dźwięk jest normalny dla tego silnika ?
  12. Witam. Moja radość nie trwała długo z zakupu Astry H, nie wiem co mnie podkusiło ale kupiłem diesla, w dodatku to mój pierwszy diesel i dlatego potrzebuję pomocy bo nie wiem czy tak ma być czy to jakiś problem. A mianowicie chodzi o to że przy niskich obrotach, a konkretnie przy ruszaniu słuchać taki dziwny dźwięk jakby z silnika, coś jakby jakiś plastik tłukł o metal silnik tyle że sprawdzałem co się dało pod maską i wszystko sztywno się trzyma. Nasilenie tego stukania występuje kiedy dodatkowo ruszam skręcając. Drugi obraz tego to jest przy zmianie biegów, tzn z 1 na 2 jest spoko, ale jak już z 2 na 3 czy z 3 na 4 to przy naciśnięciu sprzęgła czuje na pedale takie dosyć wyczuwalne drgania, tzn nie jest to jakieś nie wiadomo jakie co żeby mi nogą wytrzepało ale po prostu po dłuższej jeździe kiedy wyjdę z auta to czuję te wibracje, jednocześnie kiedy naciskam sprzęgło to jest taki dźwięk jakby syknięcia i wrażenie jakby obroty nagle spadały szybko ale wcale nie spadają tak jakby ten dźwięk wskazywał. Kiedy auto jest na postoju z włączonym silnikiem to kiedy naciskam delikatnie sprzęgło to czuć w pedale delikatne drgania. Nie umiem tego lepiej określić ale czy mógłby mi ktoś doradzić coś czy mam się martwić czy po prostu przyzwyczaić się bo tak jest w dieslu ? Wcześniej jeździłem tylko na benzynie i bez dwumasy więc po prostu chciałbym o jakieś rady. Dodam że wiem że takie wibracje to norma w starszych dieslach bez dwumasy ale czy w wersji z dwumasą takie wibracje tez występują ? Dodam też że czytałem o tym jak wykryć uszkodzenie dwumasy i powiem szczerze że ani nie słyszę żadnego metalicznego "stukania" ani nie czuję szarpania.
  13. zakupiłem autko i wyczyściłem pierw i pojeździłem i jest tylko wilgotne wokół gwintu, tego wewnętrznego tak jakby więc chyba nie ma się czym przejmować ?
  14. Wiem ale ciężko znaleźć samochód z fakturami niestety. A jak już to jednak cena wysoka
  15. Sprzedawca nie prowadzi jakiegoś komisu większego czy coś. Twierdzi usilnie że przebieg pewny i ma te 162 tysięcy. W książece niby też wszystko wpisane. W środku samochód bez żadnych śladów zużycia. No ale wiadomo że jak na 2005rok to przebieg trochę nie realny.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.