Skocz do zawartości

karateka28

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    41
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O karateka28

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Meriva A
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

1138 wyświetleń profilu
  1. Ja to wiem, ale ktoś inny może nie wiedzieć. Nie wszyscy czytają od deski do deski. Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
  2. Mi Vaux zmienił z 1.39 na 1.44 chyba, wiec ... takie ostrzeżenie. Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
  3. Chyba antena GPS Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
  4. Zdejmij osłona popielniczki i ją odkręć Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
  5. Sprawdź napięcie na alternatorze na pełnym obciążeniu . Możliwe że się nie wyrabia z ładowaniem. Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
  6. A jaki masz wyświetlacz ? Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
  7. Ja mam radio pumpkin 7 cali i temperatura jest wyświetlana. Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
  8. Ja identyczny wkład miałem w skodzie octavia 2000r. Możliwe że ktoś zamienił koło na styropiam Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
  9. Moja też posiada. Mam mery z 2007r . Opel zapewniał że wystarczy wymienić wyświetlacz na GID i będzie cacy. Do puki nie wstawisz wyświetlacza to się nie dowiesz ile Cię będzie to kosztowało, bo dopiero po wymianie zacznie wyświetlać błędy które wskażą jakie przewody trzeba ciągnąć. No nic, Twoja kasa - Twój wybór. Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
  10. Wyświetlacz to nie wszystko. Ja u siebie żeby mieć wyświetlone te parametry to musiałem oddać samochód do fachowca żeby doprowadził kilka przewodów od kompa do wyswietlacza, wiec to też dolicz do kosztów. Obudowa wyświetlacza w oplu kosztowała mnie ponad 300 zł, no i aktywacja kompa techem po dociągnięciu przewodów też kosztuje. Żebym wiedział na jakie pieniądze się porwałem to bym sobie odpuścił już na starcie. Wyświetlacz z radiem 350 + przewody i aktywacja kolejne 350 + obudowa też coś koło tego... ehhh, szkoda kasy, lepiej opony nowe kupić na zimę. Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
  11. Tak, wiem że to różne rzeczy, ale czy kolejność ma znaczenie ? Próbowałem przekręcić stacyjkę swoim kluczem , a wcisnąć zamykanie centralnego w drugim kluczyku . Niestety tak się nie zaprogramował centralny. Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
  12. Panowie i panie, jak będę dorabiał kluczyk do merivy to najpierw muszę zakodować imo żeby zaprogramować centralny czy kolejność nie ma znaczenia ? Pytam bo kupiłem używamy kluczyk ( dla elektroniki ) , a transponder jeszcze do mnie nie doszedł . W miedzy czasie chcę dorobić grot bo muszę sprawdzić czy używany kluczyk ma odpowiedni pilot do centralnego. Da się go zaprogramować ( sam pilot ) zanim wsadzę do nowego transponder ? Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
  13. Bezpośrednio na akumulatorze miernikiem Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
  14. Może nie masz ładowania wystarczającego do zasilenia eps. Zobacz jakie masz napięcie z alternatora. Jak jest za niskie to odłącza od czegoś, u Ciebie może trafiło akurat na to. Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
  15. Miałem taki przypadek w skodzie . Włączał mi się tryb awaryjny. Podłączałeś op-coma ?? Są jakieś błędy ? Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.