Skocz do zawartości

davix408

Użytkownik
  • Zawartość

    37
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O davix408

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Kraków
  • Model
    Opel Astra III
  • Silnik
    Z19DTH
  • Nadwozie
    Coupe
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. davix408

    Gaśnie po przejechaniu kilku kilometrów

    Ciężko powiedzieć bo problem występuje czasami więc będę teraz obserwował.
  2. davix408

    Gaśnie po przejechaniu kilku kilometrów

    Przejrzałem instalację na tyle ile miałem dostęp i odkryłem takie przetarcie Sprawdziłem i przetarty przewód odpowiada za zasilanie 1 wtryskiwacza. Wszystko zostało porządnie zaizolowane. Pytanie, czy zwarcie do masy (metalowego przewodu obok) mogło powodować rozłącznie przez komputer wszystkiego ?
  3. davix408

    Gaśnie po przejechaniu kilku kilometrów

    Jedyny błąd jaki temu towarzyszy to P0201 - Cylinder 1 Injector Circuit High Poza tym ciężko sprawdzać z podłączonym komputerem bo problem występuje sporadycznie ...
  4. Witam, koledzy bardzo proszę o pomoc. Rok temu miałem taki przypadek, że po zrobieniu zakupów w sklepie odpaleniu auta to po chwili zgasło, bez żadnego szarpania, nic. Podłączyłem wtedy opcoma wykazał błędy związane z zasilaniem wtrysków więc przeczyściłem wtyczki i tak maiłem spokój przez rok. Dwa tygodnie temu po przejechaniu około 4 kilometrów problem się powtórzył, auto zgasło w trasie, poruszałem wtyczkami i problem ustąpił. Po tym przejechałem około 120 km w trasie bez żadnych problemów. Postanowiłem jednak zająć się wtyczkami i wymieniłem je na nowe, kolega elektronik porządnie mi je polutował więc co do tego połączenia mam pewność. Niestety kilka dni temu problem się powtórzył, auto zgasło mi na środku skrzyżowania, próby odpalenia kończyły się tym że po chwili gasło. Poczekałem chwile auto odpaliło, przejechałem kilka kilometrów i znowu zgasło na światłach. Finalnie zadzwoniłem po Assistance. Najgorsze jest to, że jak na nich czekałem i odpaliłem po kilkunastu minutach to silnik pracował normalnie. Spadków mocy ani innych anomalii nie zaobserwowałem. DPF wypala się regularnie i nigdy nie przerywam tego procesu. Paliwo najczęściej Verva. Olej Motul wymieniany co 10-12 kkm. Proszę o porady na co zwrócić uwagę i ewentualnie co może być przyczyną ?
  5. davix408

    Przetarcie na pasku osprzętu

    Ok, dzięki
  6. davix408

    Przetarcie na pasku osprzętu

    Wydaje mi się że rolkę też wymienili ale dla pewności zrzucę pasek i sprawdzę czy nie ma luzu. A koło pasowe może go tak przycierać ?
  7. Witam, Podczas wymiany oleju przypadkowo zaobserwowałem takie oto wytarcie na pasku osprzętu: Orientujecie się co może być przyczyną ? Dodam, że pasek był wymieniany rok temu 15k km. podczas wymiany rozrządu.
  8. U mnie też wyło na 3 i 4 biegu z tym że przy odpuszczaniu gazu było ciszej. Wymiana łożysk na wałku biegu 3/4 800 zł. bez konieczności demontażu skrzyni. Nie warto czekać bo będzie postępować i może narobić większych szkód. Wątek do poczytania: http://forum.opel24.com/topic/77425-skrzynia-m32-wycie-podczas-przyspieszania/page-1
  9. davix408

    Problem z zapalaniem

    Zapsikaj Kontaktem do styków wtyczki na wtryskach.
  10. A co tam się może dziać z tym kablem ?
  11. Ok dzięki Panowie za podpowiedzi, ostatecznie wybór padł na klasyczną niewyśrubowaną wersję Boscha S4 007 72 Ah 680 A kupiony w sklepie zajmującym się tylko i wyłącznie sprzedażą akumulatorów.
  12. Dzięki, też się właśnie skłaniam ku Varcie. Odnośnie wersji Premium zastanawia mnie ich żywotność dlatego szukam opinii kogoś kto ma u siebie.
  13. Witam, Wiem że takich tematów jest wiele ale są już mało aktualne. Polecicie jakiś sprawdzony akumulator do Astry ? Na oku mam: VARTA BLUE 72AH 680A E43 VARTA SILVER DYNAMIC 74AH 750A E38 EXIDE EXCELL EB712 71AH 670A EXIDE PREMIUM EA722 72AH/720A Czy warto dopłacać za wersje "Premium" danego modelu ?
  14. U mnie koleś przy zbyt wysokim ciśnieniu odkręcił wentylator odchylił go lekko i wymył chłodnice. Ciśnienie takie jak z węża ogrodowego z końcówką wzmacniającą. Nadmienię, że nie był to pierwszy lepszy serwis klimy. Dopytałem jeszcze o to to mi gość powiedział że taką operację można sobie samemu wykonywać raz do roku. Przy odpowiednim ciśnieniu wody nie zaszkodzi a raczej pomoże bo chłodnica klimy jest pierwsza i zbiera zawsze cały syf z trasy przez co później klima działa mniej wydajnie.
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.