Skocz do zawartości

rado1974

Użytkownik
  • Zawartość

    33
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

5

O rado1974

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nie powiem
  • Lokalizacja
    Dąbrowa Górnicza
  • Model
    Opel Corsa C
  • Inna marka
    opel
  • Silnik
    Y17DT
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. kolego napięcie na cewkę idzie z czujnika ciśnienia który może być niesprawny, podepnij pod kompa i sprawdź czy czujnik pokazuje ciśnienie. u mnie znajduje się ten czujnik na przewodzie klimatyzacji zaraz przy osuszaczu przy chłodnicy. sprawdź tam napięcie, jak dobrze pamietam był gdzieś już taki tamat z tym czujnikiem i można go zmostkować i powinno napięcie pojawić się na wtyczce przy sprężarce. jeszcze jedno pytanie jak podajesz napięcie bezpośrednio na sprężarkę to elektromagnes działa i przyciąga sprzęgło? kolejne pytanie czy masz właściwe ciśnienie w klimie bo jak masz za duże jak i za małe to klima się nie włączy.
  2. nie wiem jak u Ciebie ale u mnie się różniło przewodami i sprężarką, w między dieslem a benzyną napewno różniły się przewody bo w innym miejscu była montowana sprężarka. do diesla droższe były;( a jeden był ciężko dostępny na wagę złota;) ale znalazłem;) pozdrawiam i powodzonka
  3. Kolego ja sam zakladalem i nie było żadnego problemu jak masz oryginalną wiazkę. U mnie działa bez problemu tylko aktywacja kompem i bezpiecznik pod maską. Pozdrawiam
  4. Mi to wygląda na rozwarstwioną szybę i nic z tym nie zrobisz. Jak dalej pójdzie to tylko wymiana. Pozdrowonka
  5. kolego a otwieranie działa ci z klucza jak przekręcisz i przytrzymasz?
  6. rado1974

    Błąd p1125 silnik 1.7 DTI Isuzu

    i jak poradziłeś sobie? jeden wężyk najlepiej sprawdzić z kanału ten co leci do gruszki od turbiny jak będziesz potrzebował zdjęć to mogę ci jutro zrobić pozdrawiam
  7. rado1974

    Błąd p1125 silnik 1.7 DTI Isuzu

    kolego ja przerabiałem ten błąd i tak, sprawdź przewody podciśnienia idą od vacupompy która jest z w alternatorze i idzie do trójnika (jedno wyjście wolne ale zaślepione) z którego idzie do nie wiem jak się fachowo to nazywa jakiś zawór z którego wężyk idzie do egr, następnie idzie za pompę wtryskową do zaworu sterowania gruszką przy turbinie, i tyle z wężyków sprawdź sobie czujnik doładowania turbiny który jest w kanale dolotowym z lewej strony tego zaworu z tymi wężykami które idą do egr, u mnie był jeszcze zapieczony zawór upustowy w turbinie i jak wszystko ogarnąłem błąd juz się nie pojawiał i autko śmiga jak ta lala jak masz dostęp np do op-com to podłącz i sprawdź jakie masz doładowanie zadane a ile turbo pompuje. w razie jakiś pytań pisz trochę już pokopałem w swojej corsince a mam taką samą
  8. A czynnik sprawdzałeś, masz? Może masz jakąś nieszczelność?
  9. W sumie koledzy mają rację ja wymieniałem taśmę bo zakładałem taśmę do kierownicy multifunkcyjnej błędu nie miałem. A w reni jak miałem błąd to musiałem skasować.
  10. Z tego co pamiętam to ja nic nie kasowałem jak wymieniałem taśmę tylko robiłem to na odłączonym aku
  11. rado1974

    1.9cdto 100KM Bardzo trudny zimny rozruch

    kolego jakby to powiedzieć sprawdź sobie szczelność układu paliwowego, miałeś teraz coś robione typu wymiana filtra paliwa, coś z wtryskami? ja właśnie wyeliminowałem ciężki rozruch i biały dymek z tyłu, mechanik przy wymianie rozrządu uszczelniał mi pokrywę zaworów bo podobno ciekł olej spod niej, i odkręcał przewody paliwowe od wtrysków i 2 mi nie dokręcił. dokręciłem i śmigam
  12. kolego podepnij się pod kompa zobacz czy masz ciśnienie w układzie, jak masz to sprawdź czy masz napięcie na sprężarce, jeżeli masz to prawdopodobnie siadła Ci cewka i tu już musisz dać do diagnozy czy aby sprężarka się nie zatarła i spaliła się cewka. jeżeli masz ciśnienie a nie masz napięcia na sprężarce to mógł paść czujnik ciśnienia jest dużo możliwości ja przerabiałem klimę od podstaw bo sobie sam zakładałem w swojej corsince.
  13. Tak jest możliwość Musisz kupić chromowany grill tylko jak będziesz kupował to zwróć uwagę żeby był taki dystans czarny plastikowy pod znaczkiem opla bo inaczej nie założysz. Ma atrapie bedzesz musiał wyciąć dziurę ma górze emblematu opla aby zaskoczyła Ci ta chromowa nakładka jak przymierzysz to zobaczysz w ktorym miejscu. A no i najważniejsze to musisz go przykleić znaczy się te boki Pozdrawiam
  14. Witam Kolego skrzynkę przekaźników to miałeś ma mysli tą gdzie są przekaźniki np.od klimy wentylatorów czy ta na podszybiu z kompem ta zakrecana? Najczesciej zbiera się właśnie woda w tej na podszybiu pod mechanizmem wycieracczek, tam parcieje uszczelka pod pokrywa tej skrzynki i zbiera sie tam woda, w trakcie ruszania przelewa się do wnetrza auta po przewodach i leci po lewym bucie najczęściej😃 sa 2sposoby aby to zrobić najłatwiejszy to wymienić uszczelkę na pokrywie( u mnie dobrze spisuje sie uszczelka do okien) niektórzy dają silikon ja nie polecam, druga bardziej pracochłonna to jest demontaż calej tej skrzynki bo mogla tez się rozczelnić od spodu i osadzic ja na silikonie ( sposob wyczytany z tego forum) ja tylko wymieniłem ta uszczelke i problem minął. Pozdrawiam i miłego sprawdzenia.
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.