Skocz do zawartości

kolega

Forumowicz
  • Liczba zawartości

    194
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O kolega

  1. ..wody,paliwa,temp. \ astraf 92 1.6 8v staruszek wsiadł na wesoło,dmuchawa przy odpalaniu włączona na 3bieg, ostre przekręcenie kluczyka i tyle,przstały pokazywac w.w co na sprawdzic na poczatek?
  2. 8v 75ps jest to genialny niezwodny motor,przyjemny niewysilony,elastyczny i miło sie zbiera ..ale w max2osoby, gdy wsiada 3 lub 4 jest juz kiepsko nie wspominając o bagażu. Osobiście przejzdziłem ''s''ką ponad 200k w astrze f, wkoło komina jaki na wakacje w dalekiej europie ,po autobanach tez nie było wstydu 140-150 bez problemu VMAX z dobrym wiatrem180. słuzył tez jako mini tir do budowy domu.(ta astra nadal smiga bez awarii w rodzinie i lekko nie ma) Osobiście polecam go każdemu,kto pragnie jezdzić ,a nie ładować pln w stare ..lub nowsze auto . Nie wiem tylko czy sam wytrzymałbym z tym motorkiem w astrze g,skoro w 3 osoby na pokładzie Fki jest mała męka a co daje wagę zbliżoną do astry G tylko z kierowcą,to jak G jedzie z pasażerami i bagazem? Slabym punktem to moduł zapłonowy ,ktory jest wg. mnie umieszczony w zbyt gorącym miejscu(w modlu f ze zwykłym aparatem zapł) ,a awaria jego potrafi zatrzymać miłą podróż-objaw to brak iskry.Wymiana prosta 10min ok 60-80zł zamiennik. u mnie padły 3naponad 200k. Oraz podobno egr- w mojej bez awarii
  3. iskra sprawdzana przed kopułką na przewodzie zasilającym od cewki,ktory zresztą tez był podmieniany jak i wszytkie kable. Dziś zaryzykuje i kupuje moduł china za 60zl wymienione.odpaliła.Iskra na kablach jak z zapalniczki=uwalony moduł
  4. witam. po ulewnych deszczach(pod maską bardzo wilgotno) ,1.6nz ujechał 5km i stanąl. Słaba iskra ledwo widoczna,sprawdzana na kablu od cewki. Cewka była podmieniana ale nie mam pewności czy sprawna. Czy to będzie moduł zapłonowy?Czy jak on pandnie to wogóle nie ma iskry? Jest tam jeszcze coś,co odpowiada za iskre przed kopułką? z góry dzieki
  5. kolega

    brak iskry

    Walczylem z tym samym problemem niedawno w 1.6 nz-bardzo slaba iskra,ledwo widoczna .Dzieki Ja37 zdiagnozowalem uszkodzony modul zaplonu.
  6. Temp. wg wskaznika mam podobna,moze delikatnie powyzej białej kreski,tej miedzy 90 a niebieskim polem i tak powinno być. Spalanie w mieście o tej porze roku ,raczej też ok.Przy plusowych tem. powinno zejść ok 1l-1.5l w miescie Spalanie oleju też jakieś nie tragiczne,może uszczelniacze zaworów przepuszczają,ja bym się nie przejmował.
  7. chodziło mi o to czy hamulce lub hamulec poprawnie odbija i nie trzyma ktoregoś z kół.Sprawdzic w najprostrzy sposób -po trasie stanąć i dotkanć kół,jak goraće ,to hamulec trzyma. Wtrysk sprawdizisz odkręcajać czarną puszke,w niej na dole pracuje wtrysk.
  8. Może wtryskiwacz leje,zamiast mgiełke dawać. Hamulce nie trzymają ?
  9. Dzieki serdeczne Ja37!!! modul wysiadł. temat mozna skasowac,bo pewnie jest takich pełno,nie mailem czasu kopac w szukajce .Dzieki jeszcze raz.
  10. dzieki. ide sprawdzac modol zapl. z tego co kojarze,to kopolke trzeba zrzucic i wtedy dojde do modulu../?
  11. tak. nz, 92rok. cewka oddzielnie na nadkolu.zwykly rozdzielacz.
  12. z gory przepraszam,nie ma czasu na szukajke,dosyc pilna sprawa. nie odpala chyba wina slabej iskry,jest bardzo blada i mala. cewka podmieniona,kopolka i kable tez,swiec3e ok.paliwo podaja. co jeszcze mam podmienic na probe,bo mam taka mozliwosc-taka sama astra kumpla ?? 1.6. 8v dodam ze wszytko bylo ok,zadnych przerywan itp. poprostu postawilem auto na 7h obok duzej kałuzy,z ktorej mocno laly ine auta. po postoju kreci nie odpala.
  13. Generalnie co było i mineło mozna tylko wspominać A też pamiętam jak tankowałem gaz po 60gr i pb po 1.20zł ..i co z tego? Liczy sie terazniejszość i sens ewentualnego montażu instalacji i jazdy na gazie przu dzisiejszych cenach. Smutna poprawka do mojego postu wyżej cena następnego dnia skoczyła o 10gr do bezczelnych 2.75zł lpg(renomowane stacje bydgoszcz) pb 4.85. Potwierdzam dalej to samo co pisałem,Ci co przejechali nawet i milion na gazie mogą sie cieszyć przy dzisiejszych cenach oszczędnosci mocno maleją(przy aucie palącym 6l pb/100 dziennie 50-60km na 2-4razy ),chyba że nie potrafie liczyć lub mam krzywy kalkulator. Nie jestem ani przeciwnikiem ani zwolennikeim lpg.Nie wyrażam opini- jak gaz wpływa na silnik.Patrze na sprawe z pozycji kogoś kto kupuje nowe auto i zastanawia sie czy zalożyć lub nie inst. lpg Szkoda ,ze naród stał się jakiś mniej bujczuczny(pomijajac agresje do bliżniego,bo tej jakby więcej) i z pokora przyjmuje coraz to nowsze podatki,równierz te w paliwach,o których za pośrednictwem szklanego pudła przekazuje nam do wiadomości rząd ..jeden czy drugi..jeden h..j
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.