Skocz do zawartości

SZPOT NIE POLECAM

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O SZPOT NIE POLECAM

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Insignia
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Ku przestrodze po doświadczeniu ze Szpotem w Swarzędzu..... Kupiłem 2 szt Opel Insignia w Szpocie. Po wyjechaniu drugim samochodem z salonu przy hamowaniu słychać było potworny pisk klocków. Niezwłocznie zadzwoniłem do Szpot'a i otrzymałem wiadomość, że mam się nie martwić ponieważ klocki muszą się dotrzeć i z czasem przestaną. Po przejechaniu jednak ca. 4.000 km pojechałem do serwisu zgłosić problem z piszczącymi klockami na gwarancji. Klocki i tarcze zostały wyczyszczone i nasmarowane. Po wyjechaniu z serwisu i nie było pisków. Jednak po 10 km piski znów się pojawiły. Wróciłem się do serwisu i dostałem informację, żebym pojeździł jeszcze 1.000-2.000 km i przy większej prędkości próbował ostro hamować kilkukrotnie i powinno przestać piszczeć. Oczywiście po przejechaniu tych km piszczenie nie ustało więc ponownie wróciłem do Szpot'a. Po godzinie dostałem informację, że auto jest do odbioru. Na moje pytanie co zostało zrobione, poinformowano mnie, że wyczyszczono tarcze i klocki! Poinformowałem serwis, że to czyszczenie nic nie daje i nadal będą piszczeć. Powiedzieli, że zrobili jazdę próbną i nie piszczą. Potem sprawdziłem po liczniku, że żadnej jazdy próbnej nie było! Gdy chciałem odebrać auto serwis chciał mnie obciążyć za usługę (która nic nie dała) ponieważ elementy ścierne nie podlegają gwarancji wg nich!!! Jakoś wcześniej podlegały. Po kłótni zrezygnowali z obciążenia mnie. Wyjechałem z serwisu i.....klocki nadal piszczą ! Wróciłem do serwisu i poprosiłem, żeby ze mną pojechała na jazdę próbną osoba, która ją wykonała niby wcześniej. Oczywiście nikt nie wiedział kto to był więc pojechał Pan przyjmujący zlecenie. Po przejechaniu 500 m Pan usłyszał piszczenie i kazał zawracać. Stwierdził, że musi napisać do Opla czy zgodzą się na wymianę klocków. Następnego dnia dostałem informację, że Opel się zgadza więc kolejnego dnia znów pojechałem do serwisu na wymianę klocków. Po wymianie okazało się, że wymieniono tylko przednie klocki !!!Wyjechałem z serwisu i ewidentnie było słychać, że przednie klocki już nie piszczą, a tylnie piszczą nadal. Zadzwoniłem ponownie do serwisu i usłyszałem, że mam przyjechać jeszcze raz i oni sprawdzą czy piszczą, potem napiszą znów do Opla,a po otrzymaniu zgody znów mam przyjechać do serwisu !. W związku z tym po wielu próbach udało mi się skontaktować z kierownikiem serwisu, który stwierdził, że najpierw napisze do Opla i jak będzie zgoda to dopiero wtedy mam przyjechać. Opel wyraził zgodę i przyjechałem na wymianę tylnich klocków ! Klocki po szóstej wizycie zostały wymienione w ramach gwarancji ! Tragedia, żenada jak traktują klienta, który kupuje u nich dwa auta. Po paru dniach zadzwoniła miła Pani z pytaniem o jakość usługi i z pytaniem czy poleciłbym serwis rodzinie i znajomym. Oczywiście nie polecam serwisu SZPOTA najgorszemu wrogowi, a co dopiero rodzinie i znajomym. Życzliwa Pani ze Szpota zmobilizowała mnie tylko do opisania mojej przygody z tym beznadziejnym serwisem i dealerem. Dodatkowo jak chciałem dodać opinie na google to wykasowali, czyli piszcie o nas drodzy urzytkownicy, ale....tylko dobrze
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.