Skocz do zawartości

Marcin444

Forumowicz
  • Zawartość

    136
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Marcin444

  • Tytuł
    forumowy analfabeta

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Model
    Opel Astra I
  • Silnik
    1.4 8v
  • Nadwozie
    c14nz 44kw
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Marcin444

    Spadające obroty

    Na części było napisane Topran na pudełku też.
  2. Marcin444

    Spadające obroty

    Panowie koniec! Znalazlem przyczynę. Otoż Mapsensor. Pisałem wam że wymieniłem go na nowy i to prawda,firmy Topran. Okazało się że popracował miesiać i padł. Dziś załorzyłem ten stary map na ktorym jezdził kilkanaście lat i jak reką odjoł. Auto pracuje równo i skręca sie na obroty bez problemu. Dziekuje wszystkim za pomoc i podpowiedzi.
  3. Marcin444

    Spadające obroty

    Przeprasam panoiwie za moją namolność ale normalnie mam dość. Myślałem że po wymianie tego sterownika bedzie git a tu lipa na całej lini. Teraz kiedy pojezdziłem nim pare kilometrów auto prawie wogule obmuwiło posłuszeństwa. Zaczeło gasnać na skrzyżowaniach i pracuje jak na dwóch cylindrach.nawet podmieniłem znów na ten stary sterownik i bez zmian.Ale z odpalaniem nie ma problemu. Dziś jeszcze zmierze wiazkę czujnika temp. oraz mapa i zobaczymy. Szkoda tylko tych 200zl za drugi sterownik jak nic nie pomogło.
  4. Marcin444

    Spadające obroty

    Sterownik kupiłem identyczny z parametrami tego starego.a map jest wymieniony na nowy już kilka miesiecy wczesniej.
  5. Marcin444

    Spadające obroty

    Witam .Dziś załorzyłem drugi sterownik używany ale sprawdzony i nic sie nie zmieniło. A na dodatek po paru minutach yskoczyły błędy. 15.czujnik temperatury płynu chłodzącego lub jego obwód. Jak zmierzyć ten czujnik? 33. Czujnik bezwzględnego ciśnienia w kolektorze wlotowym lub jego obwód, za wysokie napięcie (GM Multec, Bosch Motronic). Prosze o podpowiedz jak sprawdzić ten czujnik i gdzie on się znajduje? 34. Zawór układu recyrkulacji gazów wydechowych – okablowanie lub obwód układu recyrkulacji gazów wydechowych, wysokie napięcie (Simtec, Bosch Motronic) Tu też prosze o podpowiedz jak sprasdzić ten zawór i gdzie się znajduje.
  6. Marcin444

    Spadające obroty

    Dałbym sobie spokój z tym autem sle troche mi go szkoda bo mam wyremontowany silnik i skrzynie gdzie wydałem na cześci około4000 wiec szkoda by było go złomować.
  7. Marcin444

    Spadające obroty

    No sprawdzilem i nie ma cewki
  8. Marcin444

    Spadające obroty

    Jesli chodzi Ci o immo czyli immobilajzer to nie mam nic takiego. Chce kupić ten używany sterownik ale juz wiele ofert przejrzałem i nie wiem jaki zamowić ponieważ mimo że w opisie sterownik pochodzi od takiego samego auta z takim samym silnikiem to na obudowie danego sterownika nie widnieją takie same symbole i nazwy. Powiedzcie mi jakich dokładmie symnoli i nazw na danym sterowniku musze się pilnować aby kupić dobry model.
  9. Marcin444

    Spadające obroty

    A powiedzcie czy jak kupie używany sterownik to po zamontowaniu musze go jakoś programować czy od razu można jeździć po podłaczeniu?
  10. Marcin444

    Spadające obroty

    Rozebrałem ten sterownik na częsci pierwsze i wizualnie nie widać nic przepalonego.
  11. Marcin444

    Spadające obroty

    Ok. Tyko jesli okaze sie ze to jednak nie sterownik to sie załame.
  12. Marcin444

    Spadające obroty

    Czyli sterownik do wymiany? Ciekawe ile taki kosztuje. Pewnie kosmicznie drogo. Czyli sterownik do wymiany? Ciekawe ile taki kosztuje. Pewnie kosmicznie drogo.
  13. Marcin444

    Spadające obroty

    Oj to będzie problem bo sterownik jest w dość trudnym miejscu schowany i bez wykrecenia jego nie da się zmierzyć bo ciężki dostęp kiedy wykrece sterownik to masy nie bedzie. Zrobiłem umasowienie sterownika poprzez dobanie kabla. Wartosci wyszły nastepujace: D2-masa (zapłon włączony)jest 0v C14 zapłon włączony jest 5V. C13 zapłon włączony przepustnica całkiem otwarta ma być 4.2-4.8V a jest teraz 0v. C13 zapłon włączony przepustnica zamknięta ma być 0.3-1.1V a jest 0v. Czyli coś jest skopanego ze sterowaniem przepustnicy?
  14. Marcin444

    Spadające obroty

    Piny we wtyczce.
  15. Marcin444

    Spadające obroty

    Aha. No to jednak zrobiłem wszystko zle. Ide zrobić jeszcze raz tak jak opisałś. Wlasnie tak zrobiłem. Dokreciłem sterownik wraz z obudową na swoje miejsce i wpoołem tą drugą wtyczke do sterownika. Teraz wszystkie wartosci pokazuje 0v. Ale zauważyłem jedną rzecz. Otóż jeden z kabli które idą do wtyczki czujnika przepustnicy ma przerweną izolacje. W środku druciki nie są naruszone ale izolacja pęknięta jest. I zastanawiam sie czy to morze mieć wpływ na prace silnika i to przerywanie.
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.