Skocz do zawartości

engets

Użytkownik
  • Zawartość

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O engets

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Astra II
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Witam! Przeszukałem internet i nie znalazłem odpowiedzi na to pytanie. Mianowicie posiadam Opla Astra G 1.7 DTI 75KM 2000r. Ostatnio zacząłem się zastanawiać na tzw. turbo dziurą. Nie znam nikogo co ma też ten silnik dlatego mam nadzieję, że dobra osoba z forum odpowie mi na pytanie. Turbina łapie tak lekko ponad 2tyś wcześniej jest jakby bez mocy po tych 2 tyś już czuć moc. Na zimnym silniku gdy przekroczę te 2 tyś. jest takie uczucie lekkiego wgniatania w fotel czuć to doładowanie. Natomiast jak silnik już trosze się nagrzeje tak od powiedzmy 80 stopni po tych 2 tyś te uczucie znika jest dalej moc ale nie czuć już tego efektu wgniatania (ja rozumiem to jest 75 km nie 200) ale zastanawia mnie czy to jest urok silnika z turbo czy coś jest jednak nie tak. To mój pierwszy samochód na ropę z doładowaniem dlatego niestety wiedza znikoma z tego działu. Dziękuje za wszystkie odpowiedzi Pozdrawiam
  2. engets

    Astra g 1.7 DTI termostat?

    zacznie dźwigać rozumiem ,że jak wstanie lekko ponad pierwszą kreskę ?
  3. Witam wszystkich serdecznie Z tego co wyczytałem to te silniki do szybko nagrzewających się nie należą. W lato pełną temp uzyskiwałem po 10-11 km , z tego co wyczytałem w internecie to podobno normalne. Teraz zaskoczyła zima (temp około -11 stopni) i dziś wybrałem się na wycieczkę 40 km. Pełną temp osiągnąłem po bardzo długim odcinku myślę że spokojnie po 23 km (około) dodatkowo jak załączyłem dmuchawę na nogi i dałem maksymalną temperaturę to wskazówka leciała w dół z tych około 88 stopni spadło do 80. Czy winny będzie termostat ? Czy -11 to dla tego silnika wyzwanie ? Pozdrawiam Engets
  4. Witam wszystkich Od sierpnia tego roku jestem właścicielem astry g 1.7 DTI. Generalnie jest to moje pierwsze auto przy kupnie auta byłem bardzo ostrożny lecz ze względu na brak doświadczenia nie spojrzałem w zbiorniczek wyrównawczy. Tam okazało się być czarno od oleju. Postanowiłem wyczyścić zbiorniczek i zalać nowego boryga, Spuściłem ok 5 litrów starego boryga (przedtem wyciągnąłem cały olej strzykawką przed spuszczeniem) po zabiegiu przepukałem układ 2 razy (wiem że to za mało po prostu chciałem zweryfikować co się będzie działo) po zalaniu nowego boryga (około 3 miesiace temu) wychodzi już troszkę czarnego w zbiorniczku do tego ubywa go, dolewałem już 2 razy po około 100ml- 150ml. Sprawdziłem korek od oleju na nim nic czysto sam olej bez żadnego nalotu różowego czy jakiegoś miksu oleju z płynem sam olej. do tego jak sprawdzam poziom oleju jego nie przybywa. Ktoś może spotkał się z taką sytuacją i były wstanie mi pomoc ? Pozdrawiam engets
  5. engets

    Pomoc przy odczycie błędu silnika

    to oznacza ,że ten zawór jest do wymiany ? czy są jakieś inne powody ?
  6. Witam! Auto traci moc w momencie zapalenia się ikonki check engine. Do tego momentu auto normalnie przyspiesza normalnie lecz po pojawieniu się ikonki auto słabnie. robi się to tylko na wyższych obrotach. Po wyłączeniu silnika ikonka gaśnie lecz po ponownym przekroczeniu 2 tyś obrotów zapala się . Metodą gaz - hamulec próbowałem odczytać kod błędu lecz nie jestem wstanie go odczytać. Nagrałem go . Czy jest ktoś w stanie pomóc mi odczytać kod i ogólnie naprowadzić co warto sprawdzić aby auto tak się nie zachowywało? Link do filmiku
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.