Skocz do zawartości

finerek123

Forumowicz
  • Zawartość

    128
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2

O finerek123

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nie powiem
  • Model
    Opel Corsa D
  • Silnik
    1.4 100Km
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. finerek123

    Zgrzyt przy przełączeniu w zapłon Corsa D 1.4

    Tylko jaki to może być silniczek? Posiadam klimatyzację manualną, a więc klapy stoją w miejscu. Dźwięk pochodzi na 100% spod maski. Podejrzenie mogłoby paść na klapy wirowe, tylko czy w ogóle tu jest coś takiego dostępne? Nagrałem filmik, tylko dzisiaj akurat było ciepło, a więc brzmi normalnie. Od 10 sekundy.
  2. Cześć! Gdy samochód postoi dłużej, np po nocy przy niższych temperaturach rzędu 0-5 stopni, to przy przekręceniu kluczyka w zapłon, słyszę zgrzyt. Dźwięk ten pochodzi sprzed kierowcy, jednak ciężko jest mi go zlokalizować. Może coś ze skrzyni? Zgrzyt jest jeszcze głośniejszy, gdy na zewnątrz jest niższa temperatura. Dodam, że dzieje się to tylko raz. Gdy zgaszę i znów przełączę na zapłon, to wtedy już tego nie ma i w sumie do następnego dłuższego odczekania. Problem nie występuje, gdy auto spędzi noc w ciepłym garażu No i teraz pytanie - co to może być?
  3. Czyli dokładnie to co wykazała wcześniej diagnostyka komputerowa. Swoją drogą mogło się wydawać że to koszt minimum 1000zł
  4. W oryginalnym radiu zasilanie idzie po wtyczce antenowej. Musisz zakupić separator antenowy oraz go podłączyć do kostki ISO(pin +12V po włączeniu radia, używany do wzbudzenia wzmacniaczy itd).
  5. finerek123

    Brak mocy A12XER- parametry diagnostyczne.

    Po to aby nie robić nim większych ruchów. % otwarcia przepustnicy jest maksymalny nawet z tym ogranicznikiem więc zdjęcie go nie doda mocy
  6. finerek123

    Lodówka turystyczna 12V/230V

    Tak z ciekawości spytam - istnieją w ogóle tego typu turystyczne lodówki których siła chłodnica nie bierze się z modułów Peltiera?
  7. Nie ma czegoś takiego jak w normie. Klima załącza się od 3.2 do 28bar. Zwykle jest to 9-22 bar. Więc przyczyny są znane. Skoro nie za dużo czynnika to najprawdopodobniej osuszacz.
  8. Odłącz akumulator na chwilę, podłącz ponownie, włącz zapłon(ale nie odpalaj silnika) i wykonaj pełny obrót kierownicy w lewo, potem w prawo.
  9. A jaką metodą kalibrowałeś? Czujnik kątą skrętu jest w kolumnie kierowniczej. Jest on w okolicach stacyjki.
  10. Zdecydowanie za wysokie. Nie odpowiedziałeś sobie sam? Że zbyt dużo czynnika? Ewentualnie osuszacz z chłodnicy który już się przepracował
  11. Najlepiej kupić zestaw radio + wyświetlacz sparowane ze sobą po czym wmontować w miejsce starego. I tyle. Nie trzeba się bawić w żadne logowanie, wylogowywanie.
  12. Za dużo modyfikacji aby odizolować ciepłe powietrze od dolotu + doprowadzić zimne z zewnątrz.
  13. finerek123

    Nie działa klimatyzacja

    Sprawdzić czy sprężarka działa
  14. Właśnie nie dokonałem samozaorania, a dalej kontynuowałem swoją myśl. Jest zasadnicza różnica między autem wyprodukowanym zagranicą, kupionym w zagranicznym salonie i użytkowanym przez obcokrajowca, a autem zakupionym w polskim salonie, użytkowanym przez polaka i serwisowanym w polskim serwisie. Od zakupu jest odprowadzony podatek. Poza tym marża salonu. Czyli kasa zostaje dalej w Polsce Podając przykłady z życia można kontynuować to w nieskończoność. Ale co z wnioskiem? Bo według Twojej wypowiedzi Arkos mam wrażenie że skoro mam auto z polskiego salonu = niezadbane, gruz smród i mogiła co jest oczywiście nieprawdą, bo co tydzień przechodzi detailing z zewnątrz jak i wewnątrz. Do tego nowe zawieszenie (fakt nie w ASO, no ale tam mi gleby nie zrobią ), wygłuszenie drzwi jak i maski, , izolacja termiczna dolotu i tak mógłbym wymieniać. Wszystko zrobione we własnym zakresie - czyt poprawa fabryki. Albo też to że filtry potrafię sam wymienić? Czy chociaż taka pierdoła jak nabicie klimy. To automatycznie przekreśliłoby moje auto bo jest polskie i nie serwisowane w ASO? Zbiór papierologi za zakupione części to według mnie wystarczający dowód. Oczywiście wszystkie części są markowe, z wyższej pólki. Po drugie jest jeszcze jeden problem jeśli chodzi o dostępność ASO - tylko duże miasta, mała sieć oraz problem z terminami. PS - tak odstępując od tematu - dziwna jest polityka Opla, że full wypas opcja a szyby z tyłu dalej w korbce...
  15. Idąc w tę stronę równie dobrze mogę powiedzieć że od niemca również można kupić gruz, a od polaka bardzo zadbane auto. Nic sobie nie jest równe Handlarz/sprowadzający kupi auto od niemca za 20tys, zrobi co trzeba i wystawia za 21 tys. Za taką kwotę kupiłeś auto. I kogo bardziej wspierasz? Wywozisz walutę poza kraj czy polaka? IDS+ fakt, droga sprawa. Ale co innego jak auto dostaje typowy Janusz czy ktoś kto chce mieć ładnie utrzymane auto. Przeglądając jedno forum o oplu omedze, jeden "właściciel" chciał sobie zmienić xenon na zwykłą żarówkę, bo za drogi. I tu rodzi się pytanie - po co kupować auto na serwis nie stać, lub nie chce się tyle wydawać?
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.