Skocz do zawartości

NaPierwszePiotr

Użytkownik
  • Zawartość

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O NaPierwszePiotr

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Astra II
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. Witam. Astra G 2.0 OPC X20XER 200r HB Dziwny objaw ale upierdliwy. Nie dawno zmieniłem cały zawias z przodu i z tyłu autka, stare zostały tylko amorki i ogumienie sanek. Przegląd nie długo a i już czas był na taki zabieg. Po zmianie i ustawieniu zbieżności przenosi mi drgania z drobnych nierówności na kierownicę deskę itd nawet siedzenia drżą. Odczuwa się to tak jak by koła były nie dokręcone i same sobie latały na boki. Wcześniej nie było takich objawów jechało się sztywno ale nic nie odczuwałem na kierownicy. Koła wyważyłem, piasty i przeguby są jak najbardziej do jazdy. Tak po za tym nie ma się do czego czepić Fakt profil łopony nie za wysoki 195/50 ale to nie to bo wcześniej było ok. Myślę nad maglownicą bo przy zmianie drążków jakoś dziwnie lekko skręcało się kołami na podnośniku. Macie jakieś sugestie?
  2. NaPierwszePiotr

    Astra G sworznie wahaczy

    Tak, Febiego ma też chyba łączniki stabilizatorów i końcówki drążków. Sworznie jak pamiętam nie siadły jakoś dramatycznie ale przeglądu by nie przeszedł na nich. Z takich najgorszych bybli jakie spotkałem w swoich Oplach to Moog no te to rekordy biją po miesiącu smar wyszedł a po dwóch miechach tak pstrykały przy skręcie że już obstawiałem na przegub
  3. Witajcie. Generalnie, szukam sworzni do Astry. Siedzę dumam na co teraz się zdecydować bo przerobiłem już większość polecanych firm i mam mieszane odczucia. Sytuacja wygląda tak że poruszam się teraz prawie cały czas po drogach gruntowych już 2 lata i w tym czasie zmieniłem te wredne sworznie już 4 razy na nowe. W zeszły piątek padł jeden sworzeń Lemforder i niestety musiałem założyć używany który gdzieś tam leżał z rok w garażu bo nie dojechał bym do roboty. Ten Lemforder sobie wyskoczył podczas skrętu w bramę. Od tak "pstryk" i błotnik pogięty. Reszta zawieszenia trzyma się super, łączniki stabilizatorów po 1.5 roku są jak nowe. Sworznie drążków jeszcze do jazdy, amorki też ok, zresztą nie tak dawno bo po założeniu tych Lemforderów byłem na zbieżności, generalnym przeglądzie z wymianą filtrów i na przeglądzie technicznym wszystko było cacy. Autko jeździe w terenie dużo, się nie dziwię że coś pada bo to nie terenówka ale paradoksalnie nic się nie psuje po za tymi sworzniami. Znajomy znalazł mi te sworznie ale bardzo drogie coś prawie 600zł, mają towotniczki i gwarancję, pewnie jakieś profesjonalne do WRC ale z WRC to ja mam tylko tłumik końcowy ala "rynna: Po prostu za drogo. Polećcie coś sensownego, w sklepach mówią mi że Meyle HD wytrzymają... tych nie miałem jeszcze bo reszta w większości się już przewinęła przez ten samochód i wytrzymały max 5 miesięcy. Astra G 2.0 OPC 160KM 2000r CZY drzwiowa Wszystko w serii, po za tylnym zawieszeniem które mam wyższe i twardziejsze taki trochę negatyw wyszedł.
  4. Kupiłem półoś używaną, działa i jest ok. Na przyszłość jak by ktoś szukał to pasuje też od Vectry C z22se i z22yh 2002-2008 wymiary są takie same osłona trochę nie pasuje bo jest krótka ale zamontować się da.
  5. To nie koniec walki, więc udałem się ponownie po sklepach. Wszędzie rozkładają ręce "Panie czegoś takiego to niema" ani półosi ani przegubu. Wnerwiony że nikt nie wie o co mi chodzi poszedłem do sklepów z wykręconą półosią i albo wymiary nie takie albo brak dostępności. Ta półoś jest łamana, na podporze a wszędzie mi chcą sprzedać przeguby do osi bez łamania. Tak wygląda moja półoś, fotka poglądowa, przeszukuję internety któryś dzień i tylko jeden temat do mojego podobny znalazłem. Z tym że tam też nowej nikt nie znalazł a używkę z alledrogo. https://zapodaj.net/6a9111a294739.jpg.html
  6. Witam. Poszukuję informacji dot. półosi prawej (pasażera) oraz przegubu wewnętrznego. Astra G OPC 2.0 16V 2000r X20XER Mam wymienione prawie całe zawieszenie przód, z racji zużycia. Przed wymianą pukały już drążki i stabilizatory ale auto prowadziło się super. Po wymianie elementów zawieszenia przez miesiąc była cisza i teraz wyskoczyły wibracje które czuć na kierownicy a nawet na nodze przy dodawaniu gazu. Wibracje mocne przypominające szybkie ruchy kierownicą prawo/lewo na tyle silne że widać po całym przodzie jak drży na boki. Zaczyna się od 80km/h i znika powyżej 100km/h, najbardziej odczuwalne przy obrotach 4-5tys. Z oględzin wynika że to przegub wewnętrzny, auto mam na podnośniku. Gdy zapnę bieg i kręcę kołem w przód półoś unosi się do góry właśnie na przegubie wewnętrznym. Problem polega na tym że kupiłem kompletną półoś, którą w sklepie mi wyszukali ale nie pasowały frezy. Dziwne bo myślałem że półośki są takie same jak w X20XEV itd. Więc albo sprzedający dał "ciała" albo są faktycznie inne. Proszę wiec o wsparcie, link gdzie mogę takie cuś kupić, nr. katalogowy cokolwiek aby nie kupić znowu bubla. Oryginalnie na półosi nie miałem tej gumy (nie wiem jak się to fachowo nazywa, ale chyba wyłapuje drgania), a na tej co kupiłem już była więc samo to jest podejrzane.
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.