Skocz do zawartości

zetor79

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O zetor79

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Astra II
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

857 wyświetleń profilu
  1. Dzieki za szybka odpowiedz. Niestety tak jak podejrzewalem. Do Siemianowic troche daleko z Krakowa :). Moze uda sie na miejscu gdzies to zrobic. Pozdrawiam
  2. Witam, Jak w temacie: opel corsa D, 2010r, 1.4 benzyna, 100KM. Od jakiegos czasu zauwazylem, dziwnie parujaca szybe, ciezko to domyc, wyglada na tluszcz. Dodatkowo, kilka dni temu zauwazylem spory ubytek plynu chlodniczego oraz "powodz" pod dywanikiem kierowcy. Dzisiaj odkrecilem plastyki od strony kierowcy i wyglada to na nagrzewnice. Bardzo prosze o potwierdzenie, czy mam racje oraz co z tym fantem zrobic? Jesli dobrze poczytalem, to trzeba niestety sciagnac cala deske i jest z tym duzo roboty. Orientuje sie ktos ile cos takiego moze kosztowac u mechanika? Zalaczam zdjecie. Pozdrawiam, Zbyszek
  3. Witam, Problem ciagle nie rozwiazany . Bylem 2x u elektronika, straszyl ze to moze byc sterownik silnika albo sterownik ESP/ABS. W obu przypadkach spore koszty. Ogolnie problem nie jest bardzo uciazliwy, poprzednio kontrolka zapalila sie kilkaset km temu. Tym razem, dalo sie zauwazyc, ze po redukcji na 2,3 albo po zatrzymaniu, przy przyspieszaniu szarpie smochochodem i go dlawi, nastepnie pare razy zapalila sie kontrolka check engine i chwilke pozniej kontrolka od ESP, ktora juz zostala. Elektronik podpial do kompa i te same bledy co wczesniej, nic od sterownika silnika. Mowil, zeby jezdzic i czekac az sie nasila objawy, bo na razie nie ma mozliwosci zdiagnozowania usterki . @FLT Jak sprawdzic, czy cewka nie jest zasniedziala? Pozdrawiam, Z
  4. Witam, Od kilku dni mam problem z Oplem Corsa D (benzyna 1.4, 100KM, 2010r). Pojawia sie co jakis czas kontrolka Auto w poslizgu (chyba to jest od ESP) i czasami do tego check engine. Po wylaczeniu/wlaczeniu silnika, przez jakis znika. Mozna przejechac kilkadziesiat km i nic, ale juz kilka razy sie pojawila. Dzisiaj udalo mi sie podpiac auto do kompa jak byla zapalona kontrolka (zrzut ekranu ponizej). Mechanik niestety nic konkretnego nie powiedzial i poradzil jechac do jakiegos auto-elektronika. Ktos wie z czym moze byc problem? Czujnik, przewod, kostka, czy cos grubszego? Pozdrawiam, Zbyszek
  5. OK. Dzięki, spróbuje jutro z tą metodą gaz-hamulec, o ile to zadziała w 2.0 DTI z 2002r. Bylem przed chwilą sprawdzić, ale nie pojawiła się kontrolka, więc nie udało się tą metodą sprawdzić kodu błędu. Tak, czy inaczej przewód muszę wymienić. Można to zrobić samemu, czy lepiej do mechanika?
  6. Witam, Kilka dni temu zaczęła pojawiać się i znikać kontrolka auta z kluczykiem. Auto nie traci mocy, nie widać żeby coś się działo, ale na razie wole nie jeździć samochodem. Wiem, wiem, powinienem podpiąć auto do kompa jak jest zapalona kontrolka i zczytać kod błędu. Tak chciałem zrobić, ale mechanik do którego dzwoniłem, brzydko mówiąc mnie olał. No więc podniosłem maskę i rzuciło mi się w oczy, że na silniku jest resztka nadgryzionego obważanka . Idąc tym tropem, znalazłem nadgryziony przewód (chyba podciśnienie do turbiny), jak w załączniku. Pytanie, czy to może być przyczyna i jak się taki przewód wymienia? Pozdrawiam, Z
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.