Skocz do zawartości

Radi7

Użytkownik
  • Zawartość

    29
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Radi7

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nie powiem
  • Model
    Opel Astra III
  • Silnik
    1.9 150KM
  • Nadwozie
    SportCoupe
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Radi7

    Elektrozawór regulacji turbo n75

    Jestem laikiem niestety.... Wiec dla mnie to czarna magia. A czy objawem moze byc "kurzenie" z rury wydechowej? Przy wyższych obrotach idzie bialy dym...
  2. Radi7

    Elektrozawór regulacji turbo n75

    ale podmieniales w astrze h? A co jeśli nie mam stu procentowej pewności ze przyczyna tkwi w tym zaworze? Idzie to jakos zweryfikowac? Wymiana czujnika doładowania nic nie dala...
  3. Radi7

    Elektrozawór regulacji turbo n75

    Ciezki dostęp? Idzie to samemu wymienic?
  4. witam, Panowie macie może jakiś filmik albo możecie mi mniej więcej pokazać gdzie znajduje się zawór regulacji turbo w Opel Astra H 1.9 150KM ? Ewentualnie jakaś instrukcja jak go wymienić czy to trudno i czasochłonne? Z góry wielkie dzięki
  5. Niestety się powiększa i idzie w górę ogólnie stało sie tak po podpieciu kompa..
  6. Jaka gruszke i sztange? Jestem laikiem trochę w tych sprawach proszę jasniej pisac
  7. Sprawdzalem. Dochodzilo do 140-150 i teraz pytanie dlaczego tak?
  8. To tutaj po wymianie czujnika na nowy stojac wskazywało 90kPa a wciskajac pedal max 130-140
  9. Co znaczy czy MAP pewny? Powiem szczerze ze nie jestem specjalistą i układu szczelnego nie mierzylem. Jak to zrobic? Jakies konkretne i cos jasnien, bo mowie.. Za dobrze to sie nie znam:)
  10. Podpinalem pod komputer byly dwa błędy: czujnik temperatury zasysanego powietrza i czujnik ciśnienia doładowania (MAP). Czujnik wskazywał caly czas ok 100kPa. Wymieniłem czujnik doładowania zaczęło wskazywać od 100 gdzies tak do 140 kPa. Niestety samochód dalej przy wysokich obrotach ponad 3.5tys obrotow wchodzi w tryb awaryjny... Jakies pomysły? Cos z kolektorem dolotowym?
  11. Witam, tam gdzie zaznaczone na zdjęciu. Od wczoraj pojawił mi się dziwny symbol na wyświetlaczu. Ktoś wie co on oznacza? Z góry dzięki za pomoc
  12. tak ale ponoć te błędy nie zawsze są tożsame z usterką. Gdzieś tam czytałem, że na jakimś tam forum angielskim było napisane, gdy pojawia się ten błąd 050074 to w większości przypadków chodziło o elektrozawór podciśnienia turbiny, mimo że nazwa kodu na to przecież nie wskazuje. Może ktoś już miał podobną sytuację i podobne objawy
  13. Witam, jakiś czas temu zauważyłem problem ze swoją Astrą 1.9 150KM. Spadła jej moc i zamula. Słabo się zbiera i przyśpiesza. Jak zawsze było słychać specyficzny świst turbiny tak teraz w ogóle go nie słychać. Sprawdziłem kody błędu metodą gaz-hamulec i pokazało mi dwa błędy o numerze 070458 oraz 050074. Jeśli chodzi o EGR to go nie ma. Klapy na kolektorze również są otwarte. Bardzo proszę o pomoc w czym może tkwić problem i gdzie go szukać Z góry dzięki, Pozdrawiam
  14. wyłączam klimę, hamuję żeby sprawdzić czy jest ten dźwięk i nic. Tak jak pisałem pojawia się tylko i wyłącznie przy włączonej klimie. Sprawdzić cały dolot czego? czyli warto może było sprawdzić te węże i przeczyścić czy coś.... bo co da same uszczelnienie jak dalej może jest syf....
  15. ale gdyby to było łożysko to nie było by już słychać tego dźwięku od razu po włączeniu klimy? Bo tak jak słychać na filmikach ten dźwięk szorowania jest przy obciążeniach czyli hamowaniu, gwałtownym dodawaniu gazu czy nawet przy gwałtownym skręcaniu samochodem.
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.