Skocz do zawartości

Maniek333

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    42
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

4

O Maniek333

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Meriva A
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

753 wyświetleń profilu
  1. Wymieniałeś sam czy w warsztacie? Jeżeli w warsztacie to wróć tam niech to obejrzą. A jeżeli sam to zrzuć zaciski i zobacz co jest nie tak. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
  2. I warto sprawdzić ciśnienie w oponach bo wulkanizator może zapomnieć Tak jak u mnie przy zmianie na letnie [emoji23] Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
  3. Tam uszczelka powinna być. Rozkręć wyczyść dokładnie i nowa uszczelka powinna załatwić sprawę. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
  4. Zwróć uwagę czy gazownik zdejmuje kolektor do wiercenia pod wtryskiwacze. To dużo więcej roboty co prawda ale powinien go zdjąć. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
  5. Nieprawidłowy sygnał recylkulacji spalin, czy jakoś tak nie pamiętam już dokładnie. Temat wałkowany setki razy na forum. Poczytaj ten temat: https://r.tapatalk.com/shareLink?url=https://forum.opel24.com/topic/40372-zaw%C3%B3r-egr-w-13-cdti/&share_tid=40372&share_fid=72486&share_type=t Jest tam sporo o egr w tym silniku Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
  6. Ja mam 186 i się mieszcze w ,,fabrycznej'' konfiguracji. A co do pytania to wydaje mi się że na wiele się to nie przyda. Te okienka są tak skonstruowane że mało co przez nie widać. Meriva po prostu już tak ma, ale idzie się przyzwyczaić. 3 lata już jeżdżę i żadnego pieszego jak narazie nie skosiłem [emoji6] Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
  7. Potwierdzam jak zimny silnik to klekot, 3-4 km i znika. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
  8. Podłącz pod kompa i zobacz co pokazują czujniki Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
  9. W mojej merivie nic takiego nie ma (1.7cdti) a przy sprawnym termostacie rozgrzewa się w zalożności od temperatury 7 do 9 km. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
  10. Najszybciej i najprościej wylogować wyświetlacz w samochodzie w którym był zalogowany. Można to zrobić ,,na stole'' ale musisz poszukać ,,magika'' co się na tym zna i będzie potrafił to zrobić. No i taka operacja będzie odpowiednio droższa, ale nie wiem ile dokładnie. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
  11. Ale działał i się popsuł, czy nie działał odkąd masz ten samochód? Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
  12. Sory że tak późno. Po prostu załorzyłem oringi na końcówki tych przewodów, teraz siedzą w filtrze sztywno i od tego momentu nie zapowietrzył się ani razu. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
  13. I przewody podciśnienia sprawdź. Ja kiedyś już prawie kupiłem nowy egr, aż znalazłem sparciałe i pęknięte kolanko przy elektrozaworze [emoji6] Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
  14. No pewnie, z doświadczenia mojego brata wiem że da się tak zrobić, tylko najlepiej trzeba będzie się wybrać do prawnika. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
  15. Dlaczego nie? Przynajmniej w 2.0dti 2001r. Jest. Stojąc przodem do auta szukamy gumowej zaślepki na ścianie grodziowej za filtren paliwa. Bardzo mało miejsca tam jest ale da się kable puścić. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty && budowlanka / nieruchomości / finansowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.