Skocz do zawartości

Maniek333

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    33
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

3

O Maniek333

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Meriva A
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

687 wyświetleń profilu
  1. Podłącz pod kompa i zobacz co pokazują czujniki Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
  2. W mojej merivie nic takiego nie ma (1.7cdti) a przy sprawnym termostacie rozgrzewa się w zalożności od temperatury 7 do 9 km. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
  3. Najszybciej i najprościej wylogować wyświetlacz w samochodzie w którym był zalogowany. Można to zrobić ,,na stole'' ale musisz poszukać ,,magika'' co się na tym zna i będzie potrafił to zrobić. No i taka operacja będzie odpowiednio droższa, ale nie wiem ile dokładnie. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
  4. Ale działał i się popsuł, czy nie działał odkąd masz ten samochód? Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
  5. Sory że tak późno. Po prostu załorzyłem oringi na końcówki tych przewodów, teraz siedzą w filtrze sztywno i od tego momentu nie zapowietrzył się ani razu. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
  6. I przewody podciśnienia sprawdź. Ja kiedyś już prawie kupiłem nowy egr, aż znalazłem sparciałe i pęknięte kolanko przy elektrozaworze [emoji6] Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
  7. No pewnie, z doświadczenia mojego brata wiem że da się tak zrobić, tylko najlepiej trzeba będzie się wybrać do prawnika. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
  8. Dlaczego nie? Przynajmniej w 2.0dti 2001r. Jest. Stojąc przodem do auta szukamy gumowej zaślepki na ścianie grodziowej za filtren paliwa. Bardzo mało miejsca tam jest ale da się kable puścić. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
  9. Ale że co luzów w zawieszeniu nie wykryją? No to chyba jak się do jakiegoś paproka pojdzie co pierwszy raz taki sprzęt używa. Mówie po swoim doświadczeniu, bo przed świętami walczłem z podobnym problemem tyle że w merivie. Zaczęło się też od niewielkiego drżenia kierowicy, z czasem coraz mocniej, doszły do tego jeszcze dziwne stuki. Na szarpakach wykazało sworznie tuleje tylne wahacza i dodatkowo łączniki stabilizatora. Po wymianie problem z głowy. W moich stronach za takie sprawdzenie zawieszenia biorą 30zł, więc myśle że warto sprawdzić. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
  10. A jeżeli nie masz warunków żeby to sprawdzić samemu to podjedź na stację diagnostyczną na szarpaki. Powinni sprawdzić to za pare złotych [emoji6] Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
  11. Ale mając działające gniazdo aux możesz podpiąć telefon, lub transmiter bluetooth. Jakość dźwięku będzie na pewno dużo lepsza niż przez transmiter fm. No ale wybór należy do Ciebie. Jak będziesz chciał kłaść nie fabryczne radio no to potrzebujesz na pewno ramkę na 2din żeby to jakoś wyglądało(nie wiem jakie ceny są takich ramek), przejściówkę z kostki opla na iso (to akurat grosze powinno kosztować), no i adapter jeżeli chcesz mieć sterowanie z kierownicy (około 150zł chyba). Tylko pamiętaj że radio które będziesz wkładał musi obsługiwać takie sterowanie. O no i oczywiście fabryczny wyświetlacz pokazuje wtedy tylko date, godzinę i temperature. Żadnych danych z radia oczywiście nie pokaże. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
  12. Transmitery fm to takie średnie rozwiązanie moim zdaniem. Jakość dźwięku jest raczej słaba. Jedyny jaki moim zdaniem w miarę przyzwoicie działa to xiaomi roidimi. Ja na Twoim miejscu spróbowałbym wymienić na jakieś nowsze fabryczne (np cd70navi). Albo sprawdź czy nie masz możliwości podłączyć kabla aux do swojego (podobno niektóre cd30 miały taką możliwość). Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
  13. Wrzuć fote efektu Twojej pracy. Może komuś się przyda. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
  14. Opony do wywalenia pewnie Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
  15. Przycisk jest taki jak na zdjęciu. Zamontowałem go w zaślepce od przednich przeciwmgielnych (bo ich nie posiadam) A montaż banalnie prosty. Najszybciej przeciąć niebieski kabel przy wtyczce od czujnika temperatury. Do obu końcy dolutować kable i pociągnąć je do kabiny. Ja osobiście żeby uniknąć ciągnięcia kabli po całej komorze silnika, zdjąłem błotnik i wpiąłem się w kabel przy wtyczce sterownika silnika (to chyba był pin 89 ale musze to jeszcze sprawdzić [emoji6] ) Żeby przeciągnąć kable z komory do kabiny to stojąc przodem do silnika na ścianie grodziowej za filtrem paliwa jest guwowa zaślepka, dostęp bardzo słaby, ale chyba tylko tam da się przeciągnąć kable. No a w kabinie to jak już komu pasuje tak montuje przycisk. Żeby zamontować w zaślepce od przeciwmgielnych trzeba wyjąć cały włącznik świateł rozebrać go i poprzeciskać kable przez obudowe. Przycisk można zalutować na stałe, ale Ja wolałen dolutować wsuwki, żeby w razie czego móc go bez problemurozpiąć. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.