Skocz do zawartości

Maniek333

Użytkownik
  • Zawartość

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O Maniek333

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Meriva A
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

620 wyświetleń profilu
  1. Maniek333

    Astra g 2.0 dti grzanie świec żarowych

    Przycisk jest taki jak na zdjęciu. Zamontowałem go w zaślepce od przednich przeciwmgielnych (bo ich nie posiadam) A montaż banalnie prosty. Najszybciej przeciąć niebieski kabel przy wtyczce od czujnika temperatury. Do obu końcy dolutować kable i pociągnąć je do kabiny. Ja osobiście żeby uniknąć ciągnięcia kabli po całej komorze silnika, zdjąłem błotnik i wpiąłem się w kabel przy wtyczce sterownika silnika (to chyba był pin 89 ale musze to jeszcze sprawdzić [emoji6] ) Żeby przeciągnąć kable z komory do kabiny to stojąc przodem do silnika na ścianie grodziowej za filtrem paliwa jest guwowa zaślepka, dostęp bardzo słaby, ale chyba tylko tam da się przeciągnąć kable. No a w kabinie to jak już komu pasuje tak montuje przycisk. Żeby zamontować w zaślepce od przeciwmgielnych trzeba wyjąć cały włącznik świateł rozebrać go i poprzeciskać kable przez obudowe. Przycisk można zalutować na stałe, ale Ja wolałen dolutować wsuwki, żeby w razie czego móc go bez problemurozpiąć. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
  2. Maniek333

    Astra g 2.0 dti grzanie świec żarowych

    Oj nie[emoji16] Przycisk który zastosowałem sam wraca do pozycji on, także nie ma opcji żebym o czyś zapomniał [emoji6] Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
  3. Maniek333

    Astra g 2.0 dti grzanie świec żarowych

    Trochę inaczej to rozwiązałem. Wpiąłem w obwód czujnika temperatury przycisk on-off i pociągnąłem go do kabiny. I teraz jak jest potrzeba mogę przyciskiem w kabinie ręcznie włączyć grzanie świec. No i najlepszy jest koszt takiego zabiegu: Przycisk na tyle ładny żeby pasował i nie szpecił deski kosztował 1.90, do tego około 2 metry kabla, lutownica i trochę cierpliwości żeby przeciągnąć kable z komory silnika do deski. Działa i to jest najważniejsze [emoji16] Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
  4. Maniek333

    Astra g 2.0 dti grzanie świec żarowych

    Ciśnienie chyba było ok ale musze to jeszcze sprawdzić. Widziałem to ustrojstwo, nie podoba mi się w tym tylko jedna rzecz że to działa przy każdym odpaleniu silnika nawet jak jest dobrze rozgrzany, pewnie skróci to żywotność świec. No nic jak do soboty nic nie wymyśle, albo nikt nie podrzuci rozwiązania to zmontuje sobie takie urządzonko do oszukiwania. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
  5. Maniek333

    Astra g 2.0 dti grzanie świec żarowych

    Rozruszik wyeliminowany, bo jak tylko świeczki zagrzeją to pali jak wściekły. Nie mam już pomysłu chyba pozostaje tylko ten opornik. Nie wiem czy to może mieć znaczenie ale moduł który kupiłem był nie od astry tylko od omegi z takim samym silnikiem, no ale wszystkie numery na obudowie się zgadzały więc muszą pasować zamiennie. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
  6. Witam O problemach ze świecami żarowymi tematów było mnóstwo, czytałem i częściowo rozwiązały moje problemy, ale nie do końca. Jakiś czas temu astra miała problem z odpalaniem po nocy. Początkowo winny był zapowietrzający się układ paliwa. To zostało naprawione i znowu paliła od strzała. Jak zaczęły się mrozy znowu pojawił się problem kontrolka od świec paliła się bardzo długo (około 30s) po czy gasła ale silnik palił bardzo ciężko, jak już odpalił pojawiał się błąd p1635, ale po przegazowaniu znikał. Zacząłem od wykręcenia świec. Trzy martwe jedna ledwo paliła. Załorzyłem nowy komplet bosha, ale nadal było to samo, z tą różnicą że kontrolka od świec paliła już się tylko kilka sekund. Poczytałen forum i znalazłem winnego sterownik świec. Kupiłen używany z gwarancją rozruchową [emoji1787] przełorzyłem, auto postało całą noc przy -5 i rano odpaliło od strzała i tak jest za każdym razem nie ważne jaki mróz jest, pi całej nocy świece grzeją i auto pali bez problemu. Problem jest inny: Odpalam rano bez problemu jadę zawieźć córkę do przedszkola (jakieś 3km) wracam do samochodu po jakiś 15 minutach i lipa, kontrolka od grzania nie zapala się wogóle i auto pali albo bardzo ciężko, albo wcale bo akumulator już nie daje rady. Akumulator całkiem świerzy naładowany porządnym prostownikiem a więc jego wykluczam. Po radach z forum zrobiłem jeszcze jeden test i odpiąłem wtyczkę od temperatury wody. Grzanie zapaliło się i auto odpaliło bez problemu. Komputer nie pokazuje już żadnych błędów. W opcom w blokach pomiarowych odczyt z wszystkich czujników (woda, olej, paliwo) wszystko ok. Wygląda to tak jakby po przejechaniu tych kilku kilometrów komputer myślał że silnik już jest rozgrzany i nie potrzebne grzanie. Czytałen o sposobie z opornikiem przy czujniku wody, ale to chyba ostateczność, może ktoś zna sposób żeby nie trzeba było poprawiać fabryki? Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
  7. No to Ja jeszcze dodam że w moim przypadku tyle że 2.0 problem rozwiązało uszczelnienie przewodów wchodzących do filtra. Ten który szedł do zasilania pompy latał na wszystkie strony. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
  8. Witam Czym różni się sworzeń wahacza lewy i prawy. Niektóre sklepy sprzedają osobno lewy i prawy a w innych nie ma takiego podziału. Z wyglądu są takie same, wymiary i rozstaw śrub też jest taki sam, więc po co ten podział? Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
  9. Maniek333

    1.7 CDTI - świece żarowe, jakie?

    Ja bosha wkręcałem i też zadowolony jestem. Drugi rok bez problemu. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
  10. Oj tak w oplach to chyba standard[emoji16] U mnie jak się zrobiła sieczka w tym peszlu to tylko stop w klapie się cał czas palił i wycieraczka wariowała, ale nie pomyślałbym że takie cuda z całym samochodem mogą się dziać. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
  11. Miałem podobny problem ale w astrze g. U mnie powodem bylo wyrwane gniazdo bateri. Po zlutowaniu wszystkiego w kupe, nowej bateri i włożeniu w nową obudowę problem ustąpił i już trzeci miesiąc jest ok Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
  12. Pewnie że można ale po co? Najtańszy zestaw kosztuje około 20zł, a przecież klocków nie wymieniasz co miesiąc więc takiego zestawu nie rozwalisz po jednym użyciu. Więc warto zainwestować [emoji6] Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
  13. Meriva 2005 też z przodu elektryka, z tyłu korba. Zamykając drzwi z pilota i przytrzymując dłużej przycisk zamykania na pilocie szyby się normalnie domykają, a więc jest taka opcja żeby to działało. Możliwe że nie w każdej wersji, a może po prostu opcom nie potrafi tego zaprogramować. Trzeba by zapytać jakiegoś szpeca z techem. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
  14. To jest kolego chyba taka przypadłość opla [emoji6] W swojej merivie lutowałem już lewy tył, prawy tył i klape bagażnika, a u szwagra w astrze h lewy tył. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
  15. Maniek333

    Kontrolka check po zagrzaniu silnika

    Problem rozwiązany. Sam zepsułem i sam naprawiłem. Jak wymieniałem termostat musiałem zdemontować akumulator i podstawe akumuoatora żeby mieć lepszy dostęp. Pod podstawą akumulatora był (chyba) jakiś moduł albo przekaźnik, a że nie chciałem go odpinać, to tylko odsunąłem podstawe na bok. Okazało się, że wypieła sie wtyczka z tego modułu. Po dopchnięciu wtyczki i skasowaniu błędów, problem zniknął, po kontrolce ani śladu.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.