Skocz do zawartości

stachu22

Użytkownik
  • Zawartość

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O stachu22

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nie powiem
  • Lokalizacja
    Bytom
  • Model
    Opel Vectra C
  • Silnik
    Z19DTH
  • Nadwozie
    Kombi
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. stachu22

    Gaśnie wyświtelacz

    Twój wyświetlacz to GID, aktywujesz kompa bez problemu opcomem lub techem. A co do usterki wyświetlacza - jeśli pod kątem widać, że działa i rzeczywiście działa to może da się naprawić, napięcie i can powinno być OK. Ale GIDy już bardzo potaniały, można wymienić, zaprogramować i spokój.
  2. Na wymianę na nowy nie ma szans bo nie da się takiego dostać Są pewne zamienniki ale działają tak, że kręcąc w prawo wentylator zwalnia. Możesz reanimować swój, jak dobrze to zrobisz to na rok pomoże
  3. Jasne. To było chyba tak, że wyłaczasz zapłon ale nie wyjmujesz kluczyka, naciskasz dźwignię wycieraczek w dół i trzymasz, wycieraczki ruszą sie i będą jechały puki nie puścisz dźwigni. Tylko usisz sprawdzić ten moment, albo z kluczykiem w stacyjce, albo po wyjęciu ale tylko kilka sekund po wyłączeniu zaplonu
  4. Jest szansa, że miałeś zmienianą skrzynię, na taką, która ma inne przełożenie, przez co na piątym biegu tempomat nie działa. Podobnie może być jak podmienisz sterownik silnika i nie zaprogramujesz tak jak trzeba. Zjawisko wyłączania się tempomatu można zauważyć wjeżdżając w dużą kałuże na włączonym tempomacie - z racji nagłego większego obciążenia tempomat się wyłączy. Możesz podłączyć się opcomem i sprawdzić czy w sterowniku silnika masz do wyboru typ przełożeń skrzyni (close ratio / wide ratio) i zmienić. Jak nie pomoże to kombinować z SPSem. Jakbyś nie ogarnał u Arkosa to się odezwij.
  5. Chyba to by było nadwozie, zestaw wskaźników (IPC), programowanie, onfiguracja wariantów programu (wpisac carpass), poszukać IDS - > Wybrać "Nie występuje"
  6. Może masz wybrany zły typ czujnika poziomu paliwa w IPC? Bo było napięcie liniowe i rezystancja liniowa. Możesz spróbować przestawić tylko carpass potrzebny. A wyświetlacz masz z BC? Zasięg pokazuje ok?
  7. Jak nie znajdziesz nikogo to się odezwij - mogę ogarnąć wysyłkowo co byś potrzebował
  8. Dla radia sygnały podświetlenia i włączenia/wyłączenia idą po canie (średnim), który idzie od wyświetlacza do radia i ewentualnie do panelu klimatronika jeśli taki jest.. Jeśli odepniesz kostkę od wyświetlacza to będzie tak samo, radio zagra ale musisz je włączyć ręcznie i nie będzie świecić. Czy w momencie, gdy na wyświetlaczu jest F i radio się nie podświetla to wyświetlają się na wyświetlaczu informacje z radia (RDS)? Problem może być na poziomie komunikacji wyświetlacza z "autem" po niskim canie. Które przewody dokładnie elektryk bypassował? Jeśli właśnie te zielone (czyli pin 25 z kostki wyświetlacz z pinem 12 lub 11 zegarów) to pozostaje wyświetlacz, który można by podmienić
  9. Hej, czy macie może jakieś info co do korekcji poziomu paliwa jeśli wsadzę zegary z Clio ADAC do Vivaro 1.9, 2005r? Bo chce zrobić taką przeróbkę no ale ten poziom paliwa będzie denerwujący. Mam dostęp do techa2 i clipa. Do rozumiem @wojtekcichy, że to kasowanie trzeba by wykonywać za każdym razem?
  10. stachu22

    Opel Astra H Kod Lakieru !

    Może to Ci pomoże: https://opel2015.wordpress.com/2015/11/28/kody-lakierow-opel-od-1957-roku/
  11. Albo albo. Zdejmij peszel z wiązki idącej do drzwi i będziesz widział czy wszystkie przewody są na miejscu.
  12. stachu22

    Radio DVD 100 NAVI

    CAN idzie przez wyświetlacz do radia więc skoro wyświetlacz nie działa to radio nie ma komunikacji z wyświetlaczem i wszystkim co jest dalej. Możesz mieć uszkodzony wyświetlacz bądź przewody gdzieś dalej. Najlepiej podstawić jakikolwiek, nawet bez logowania i sprawdzić czy radio będzie reagowało.
  13. stachu22

    Nowy nabytek zdechł

    Co do opcoma to nie słyszałem jeszcze, aby uwalił coś poprzez same sprawdzanie błędów lub bloków diagnostycznych. Może bruździć po canie i zapali np wszystkie kontrolki ale o gorszych skutkach nie słyszałem. W VAGach to i owszem, różne rzeczy się działy. Co do zapchania DPFa to w silniku, w któryś blokach diagnostycznych będzie "% zapchania filtra DPF". Ale jak kolega bad wspomniał, jeśli masz taką możliwość to olej to auto bo 27k za samochód z takimi problemami na początek to sporo.
  14. stachu22

    Nowy nabytek zdechł

    Podepnij opcoma i sprawdź błędy oraz % zapchania filtra DPF
  15. stachu22

    MDI z chińskiego allegro

    Odgrzeję kotleta bo jestem w posiadaniu MDI. Jeśli chodzi o współpracę z tech2win to nie am żadnych zastrzeżeń, proste programowania, parametry i błędy idą bez problemu. Jeśli natomiast w tech2win wybiorę SPS to a komunikat, że SPS w tech2win nie działa Zainstalowałem GlobalTIS V32 i tam SPS działa ale widzi tylko dwa moduły, ECU silnika i ECU skrzyni, nie da się np. zaktualizować UWA. Czy ktoś wie jak rozwiązać ten problem?
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.