Skocz do zawartości

AU_Robert

Forumowicz
  • Liczba zawartości

    111
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O AU_Robert

  • Urodziny 01.06.1972

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    London
  • Model
    Opel Vivaro
  • Inna marka
    Jaguar
  • Silnik
    2.5 CDTI
  • Nadwozie
    LWB
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

1246 wyświetleń profilu
  1. Nie zauwarzyłem żeby brał olej. Od roku mam ten sam stan. W plecionce też nic nie widać. A co do turbiny to dostęp jest super. Jak by przyszło do wymiany to każdy znachor chce wyciągać silnik , a to mnie już przeraża Bo zaraz będą chcieli więcej niż za vana.
  2. Programowo w delphi pokazywało że zawartość osadu w DPF 3g i rozło. Ale jak sie zagrzał to juz wariował. Ale to tylko dlatego że łącznik dziurawy i nie było poprawnych wskazań. Plecionka dotarła UP-sem i przy demontażu niestety urwałem szpilki z Cata i była jazda z wykręceniem. Ale sytuacja opanowana. W końcu miałem okazję dokończyć robotę z przed roku. Ale głównym powodem że tracił moc była dziura w Wydechu. Z tąd zakłamania w pomiarach ciśnienia i wskazania DPF. A z kąd te gwizdy turbiny ? raczej początki końca ? Czyli niedługo kolejny wydatek ??
  3. nadal na starym. Ale pytanie czy uszkodzony łącznik wydechu może powodować takie działanie. Dodatkowo w zakresie 1800-2000 turbina zaczyna gwizdać. Więc nie wiem czy gwizda bo jest dziura w wydechu czy jeszcze dodatkowy wydatek.... co chwile coś. Nowy łącznik przyjdzie jutro to zmienie i będę widział Tyle że jeśli juz wymieniam łącznik to mam mozliwość w końcu dokończyć reszte. Zmienić soft i z głowy EGR i DPF Pechowy ten Van
  4. W trakcie jazdy zaświeciły się kontrolki. Swiece i auto z kluczem. Zjazd na parking i po ponownym rozruchu Auto straciło moc. Ciężko ruszyć z 2 i ogólnie pracuje jakoś dziwnie. Nie chce wejść na obroty i jak by nadal był w trybie awaryjnym. Komputer pokazał P242F i P2A00 Znalazłem jakiś komunikat : DPF Regeneration Overloaded w RenoLink Poziom zanieczyszczenia DPF 9gr Dziś znalazłem małe uszkodzenie giętkiego łącznika pomiędzy kat a DPF widać za czermiona siatkę od spalin. Błędy usuniete Delphi nie pokazuje żadnych błędów. ! Jednak nadal brak mocy. Czujnik dyferencyjny na zimnym pokazuje 30-40kPa przy 1000obr jak sie rozgrzeje to pokazuje 89-90kkPa I kompletnie traci moc. Ciężko ruszyć i ogólnie nie wkręca się na obroty. MAF wyczyściłem. Czy to mozliwe że wszystkie problemy są spowodowane uszkodzeniem tego łącznika w wydechu ?? Niestety musze zaczekać na nowy żeby go podmienić Może ktoś miał podobny problem i będzie mógł się podzielic doświadczeniami ??
  5. W trakcie wypalania DPF zaświeciły się kontrolki. Auto straciło moc. Ciężko ruszyć z 2 i ogólnie pracuje jakoś dziwnie. Nie chce wejść na obroty i jak by nadal był w trybie awaryjnym. Komputer pokazał P242F i P2A00 Znalazłem jakiś komunikat : DPF Regeneration Overloaded w RenoLink Dziś znalazłem małe uszkodzenie giętkiego łącznika przed DPF widać za czermiona siatkę od spalin. Błędy usuniete Delphi nie pokazuje żadnych błędów. ! Jednak nadal brak mocy.
  6. Wysłałem ci pliki. Po resecie wszystko wróciło do normy. Ale bez fanfarów bo dopiero pare mil przejechane. Zobaczymy za jakiś czas. Temat uważam za wyczerpany.
  7. Re Programowanie czy reset ?? Bo juz sie znowu motam ??
  8. Mam ten soft też tylko że po instalacji są jakieś problemy z aktualizacją sondy. A w ver 2013 wszystko sie ładnie instaluje. Delphi też jest dziwne. Jak wybierasz Renault to masz o wiele więcej parametrów niz jak wybierzesz Opel/Vauxhall Poza tym Jak wybieram opel to pokazał mi bład przekaźnika świec a Renault błąd wstępnego podgrzewacza wody. W Op Com wyszło że to błąd P253F czyli olej. Więc już sam nie wiem o co chodzi. Klucz przekręcam - kontrolki gasną - po czym zapala się na lcd symbol klucza i pozostałe mile do serwisu -Kontrolka świec gaśnie i po sekundzie zapala się razem z symbolem auta i klucz na desce. Teraz pojawił się bład z olejem a wcześniej walczyłem ze świecami i podgrzewaczem. Świece zarówno w silniku jak i w podgrzewaczu nowe i sprawdziłem wszystkie maja opór. Nie wiem co jeszcze mozna zrobić. W czwartek wolne to postawie vana i spróbuje Clipem resetu. Jak się nic nie zmieni to nie wiem co dalej. Jeszcze pozostaje kwestia sprawdzenia przebiegu. Na razie nikt nic nie napisał gdzie można sprawdzić te informacje. Jak sam wiesz lokalne serwisy Vauxhall nie maja pojęcia o czym mowa. Wszystko raczej wskazuje na podstawowy problem w źle skonfigurowany licznik z UCH
  9. Witam Clip teraz sie instaluje WI-Fi nie wiedzieć czemu jak laptop nawet nie posiada kartyt. Ale to szczegół. Czy możesz mi pomudz z moim Vivaro. Jak sprawdzić oryginalny przebieg. Posiadam OpCom-chiny, renolink-1.57-delphi Oczywiście vivaro GB więc problem pojawia się w czytaniu OpCom pokazuje mi 4.500.000km To jakaś pomyłka ?? Renolink pokazuje stan licznika. A zatem nie mogę wykonac żadnej synchronizacji . Skasowanie inspekcji przy błedzie p253f jest mozliwe ?
  10. wyslij te namiary o których mówiliśmy . PLS
  11. Wracając do Clip Czemu się instaluje z wifi sonda jak laptop nawet nie ma wifi Co jest nie tak Instaluje jak zawsze i takie czary ?? A co do 2.5 cdti Jest błąd P253F o niskiej jakości oleju. - ?? olej MOTUL wlany jakieś 10 miesięcy temu. - pokazał się razem z inspekcją. Muszę najpierw skasować inspekcje i dopiero ten błąd jak kasuje tylko bład to po 2 sek wyskakuje ponownie. Skasować tej inspekcji nie mogę bo nie mam oryginalnego licznika. Nie wiem jaki jest oryginalny przebieg zapisany w kompie. Myślałem że jak wezmę pod uwagę DPF to będzie ok ale niestety ustawiłem zegar na stan jaki wskazywał OpCom od ostatniej wymiany DPF a nic nie było robione. (czyli powinien to być oryginalny przebieg) Niestety w servisie nie robią synchronizacji, zresztą wiesz sam że oni wogule nic to nie robia. Teraz każdy mechanik gdyba i każdy chce robić co innego. Zgasić inspekcję mogę dopiero jak zsynchronizuje ten licznik. Bo nie może sie róźnić od ecu o wiecej jak 10km. No i jestem w d.... Jak wepnę licznik to renolink pokazuje że ostatni znany zapis km jest taki jak na liczniku. I nie wiem co jest grane. Zawsze coś sie naprawi jak masz robote. I to tak zawsze.
  12. Jest wireless . Instaluje wszystko jak zwykle. Laptop stary jak świat nawet nie posiada karty wifi Gdzie popełniłem bład ??
  13. Nie rusza znaczy czego ?? Bo kasuje bład odnośnie oleju i jego jakości ale 2 sek i świeci znowu. Powiązane jest to z inspekcją. A konkretnie ze stanem mil w ECU a w Dash Musi być róznica Odczytałem Renolinkiem że ostatnia wymiana DPF przy stanie licznika 175.314 mil- skoro DPF nie ruszanu wiec myślałem że to jest stan faktyczny licznika. Jednak niestety nie. Odłaczyłem prąd 30min ponad. Po założeniu licznika ze stanem 175.314 zapala się kolejno serwis i 1800mil do servisu. Kolejno kontrolka od świec i Kontrolka auto z kluczem. Czyli jak juz wyczytałem wchodzi w tryb servisowy. Więc jedzie bo jedzie ale nie da się tak daleko zajechać. Jak pisałem kupiłem kolejny licznik. Stan 181.650 mil wkładam i znowu to samo. Kilka sek i wskakuje servis + choinka na desce. Muszę jakoś znaleść faktyczny przebieg który jest w ECU żeby wykonac synchronizację Instrument cluster. Przez kilka kolejnych podłanczanych liczników pojawia się bład o niewłasciwej konfiguracji Sash. Ale to przez próbe podłaczenia licznika od kolegi ze stanem 191.xxx na próbe. Po załaczeniu go z powrotem do jego vana on nie ma problemu kasuje inspekcje pedałami i z głowy. Więc ewidentny powód to bałagan w zapisie pomiedzy ECU a właściwie to chyba UCH2001 a Instrument cluster. Jak sprawdzić stan kilometrów w samochodzie bez liucznika. Lub z licznikiem który jest z innego. Niestety oryginalny licznik zgasł juz dawno i poszedł na śmietnik jakiś rok temu (jak widac nie popisałem się w tym przypadku) I to sa początki problemów. Nie spotkałem się jeszcze z konkretna radą która pozwoli mi sprawdzić jaki jest faktyczny stan licznika. Lub poprostu nie jestem w stanie tego ogarnąć. Ale nie mogę tak jeździć w nieskończoność i próbować kolejnych liczników. Nie wiem czy servis opla w UK wogóle podejmie się takiej naprawy. A co więcej cena pewnie mnie załamie. Zatem zwracam się do was o pomoc. Tylko w miarę konkretnie dla laika, bo z programowaniem,hex-ami itp nie mam za wiele do czynienia. Do dyspozycji mam OpCom, delphi, renolink, carprog, galetto i jeszcze jakieś ryżowe do scanu i kluczy.
  14. Proponuję nie kombinować. Ja tak wykombinowałem że musiałem wymienić licznik i teraz nie mogę rozwiązać problemów po wymianie. Inspekcje,oleje itp.....
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.