Skocz do zawartości

AU_Robert

Forumowicz
  • Liczba zawartości

    104
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O AU_Robert

  • Urodziny 01.06.1972

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    London
  • Model
    Opel Vivaro
  • Inna marka
    Jaguar
  • Silnik
    2.5 CDTI
  • Nadwozie
    LWB
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

1125 wyświetleń profilu
  1. Re Programowanie czy reset ?? Bo juz sie znowu motam ??
  2. Mam ten soft też tylko że po instalacji są jakieś problemy z aktualizacją sondy. A w ver 2013 wszystko sie ładnie instaluje. Delphi też jest dziwne. Jak wybierasz Renault to masz o wiele więcej parametrów niz jak wybierzesz Opel/Vauxhall Poza tym Jak wybieram opel to pokazał mi bład przekaźnika świec a Renault błąd wstępnego podgrzewacza wody. W Op Com wyszło że to błąd P253F czyli olej. Więc już sam nie wiem o co chodzi. Klucz przekręcam - kontrolki gasną - po czym zapala się na lcd symbol klucza i pozostałe mile do serwisu -Kontrolka świec gaśnie i po sekundzie zapala się razem z symbolem auta i klucz na desce. Teraz pojawił się bład z olejem a wcześniej walczyłem ze świecami i podgrzewaczem. Świece zarówno w silniku jak i w podgrzewaczu nowe i sprawdziłem wszystkie maja opór. Nie wiem co jeszcze mozna zrobić. W czwartek wolne to postawie vana i spróbuje Clipem resetu. Jak się nic nie zmieni to nie wiem co dalej. Jeszcze pozostaje kwestia sprawdzenia przebiegu. Na razie nikt nic nie napisał gdzie można sprawdzić te informacje. Jak sam wiesz lokalne serwisy Vauxhall nie maja pojęcia o czym mowa. Wszystko raczej wskazuje na podstawowy problem w źle skonfigurowany licznik z UCH
  3. Witam Clip teraz sie instaluje WI-Fi nie wiedzieć czemu jak laptop nawet nie posiada kartyt. Ale to szczegół. Czy możesz mi pomudz z moim Vivaro. Jak sprawdzić oryginalny przebieg. Posiadam OpCom-chiny, renolink-1.57-delphi Oczywiście vivaro GB więc problem pojawia się w czytaniu OpCom pokazuje mi 4.500.000km To jakaś pomyłka ?? Renolink pokazuje stan licznika. A zatem nie mogę wykonac żadnej synchronizacji . Skasowanie inspekcji przy błedzie p253f jest mozliwe ?
  4. wyslij te namiary o których mówiliśmy . PLS
  5. Wracając do Clip Czemu się instaluje z wifi sonda jak laptop nawet nie ma wifi Co jest nie tak Instaluje jak zawsze i takie czary ?? A co do 2.5 cdti Jest błąd P253F o niskiej jakości oleju. - ?? olej MOTUL wlany jakieś 10 miesięcy temu. - pokazał się razem z inspekcją. Muszę najpierw skasować inspekcje i dopiero ten błąd jak kasuje tylko bład to po 2 sek wyskakuje ponownie. Skasować tej inspekcji nie mogę bo nie mam oryginalnego licznika. Nie wiem jaki jest oryginalny przebieg zapisany w kompie. Myślałem że jak wezmę pod uwagę DPF to będzie ok ale niestety ustawiłem zegar na stan jaki wskazywał OpCom od ostatniej wymiany DPF a nic nie było robione. (czyli powinien to być oryginalny przebieg) Niestety w servisie nie robią synchronizacji, zresztą wiesz sam że oni wogule nic to nie robia. Teraz każdy mechanik gdyba i każdy chce robić co innego. Zgasić inspekcję mogę dopiero jak zsynchronizuje ten licznik. Bo nie może sie róźnić od ecu o wiecej jak 10km. No i jestem w d.... Jak wepnę licznik to renolink pokazuje że ostatni znany zapis km jest taki jak na liczniku. I nie wiem co jest grane. Zawsze coś sie naprawi jak masz robote. I to tak zawsze.
  6. Jest wireless . Instaluje wszystko jak zwykle. Laptop stary jak świat nawet nie posiada karty wifi Gdzie popełniłem bład ??
  7. Nie rusza znaczy czego ?? Bo kasuje bład odnośnie oleju i jego jakości ale 2 sek i świeci znowu. Powiązane jest to z inspekcją. A konkretnie ze stanem mil w ECU a w Dash Musi być róznica Odczytałem Renolinkiem że ostatnia wymiana DPF przy stanie licznika 175.314 mil- skoro DPF nie ruszanu wiec myślałem że to jest stan faktyczny licznika. Jednak niestety nie. Odłaczyłem prąd 30min ponad. Po założeniu licznika ze stanem 175.314 zapala się kolejno serwis i 1800mil do servisu. Kolejno kontrolka od świec i Kontrolka auto z kluczem. Czyli jak juz wyczytałem wchodzi w tryb servisowy. Więc jedzie bo jedzie ale nie da się tak daleko zajechać. Jak pisałem kupiłem kolejny licznik. Stan 181.650 mil wkładam i znowu to samo. Kilka sek i wskakuje servis + choinka na desce. Muszę jakoś znaleść faktyczny przebieg który jest w ECU żeby wykonac synchronizację Instrument cluster. Przez kilka kolejnych podłanczanych liczników pojawia się bład o niewłasciwej konfiguracji Sash. Ale to przez próbe podłaczenia licznika od kolegi ze stanem 191.xxx na próbe. Po załaczeniu go z powrotem do jego vana on nie ma problemu kasuje inspekcje pedałami i z głowy. Więc ewidentny powód to bałagan w zapisie pomiedzy ECU a właściwie to chyba UCH2001 a Instrument cluster. Jak sprawdzić stan kilometrów w samochodzie bez liucznika. Lub z licznikiem który jest z innego. Niestety oryginalny licznik zgasł juz dawno i poszedł na śmietnik jakiś rok temu (jak widac nie popisałem się w tym przypadku) I to sa początki problemów. Nie spotkałem się jeszcze z konkretna radą która pozwoli mi sprawdzić jaki jest faktyczny stan licznika. Lub poprostu nie jestem w stanie tego ogarnąć. Ale nie mogę tak jeździć w nieskończoność i próbować kolejnych liczników. Nie wiem czy servis opla w UK wogóle podejmie się takiej naprawy. A co więcej cena pewnie mnie załamie. Zatem zwracam się do was o pomoc. Tylko w miarę konkretnie dla laika, bo z programowaniem,hex-ami itp nie mam za wiele do czynienia. Do dyspozycji mam OpCom, delphi, renolink, carprog, galetto i jeszcze jakieś ryżowe do scanu i kluczy.
  8. Proponuję nie kombinować. Ja tak wykombinowałem że musiałem wymienić licznik i teraz nie mogę rozwiązać problemów po wymianie. Inspekcje,oleje itp.....
  9. Narobiło sie totalnie. Instalowałem clipy od 158 do 171 i wszystkie to samo. Nie wiem co mam robić bo mam kolejny bałagan Tym razem znowu inspekcja i bład z olejem. jak w standardzie. Dokupiłem Renolink miał być taki nie zawodny. Nie mam doświadczenia z tym softem ale pokazuje znacznie więcej niż wcześniejsze. Tyle że jest po francusku i trochę trwa zanim przetłumacze o co chodzi. Strach cokolwiek tam zmieniac bo opcji jest od groma. Tyle że w dodatkach konfiguracje dash nie można przeprowadzić pokazuje bład CAN I wracam do początku. Chińczyk opcom pokazuje 4mln kilometrów zapisanego przebiegu. Clip sie wywalił na plecy a Delphi nie pokazuje za wiele. Zatem jest nadal inspekcja której nie moge zgasić, wyskoczył bład o tym oleju. Jechasłem i nagle kontrolki i auto nie chce się rozbujac więcej jak 60mph Tragedia. Kupiłem z ebay licznik. Numery części te same kolejne siano w plecy licznik przyszedł i wkładam a tam 245k mil i servis 0 mil więc kasuje błąd oleju i 2 sek wskakuje znowu nie udało sie skasować też inspekcji pedałami. No więc kupiłem kolejny licznik 186k mil zobaczę w środe jak przywiozą jak to się skończy bo mam juz 3 liczniki i nadal brak rozwiązania. Na innych magicznych forach każdy tylko gdyba i wytyka ci błedy jakie popełniłeś a tak na prawde nikt nie udzieli ci żadnej podpowiedzi a wszystkie posty to jak byś pisał z profesorami IT ludzie myślą że laik to zrozumie. Forum powinno służyć do wymiany wiedzy nawet jeśli ktoś chciał by kase za ta pomoc to powinien coś ci powiedzieć a tu lipa.. Ponoć pozostałe km czy mile są zapisane w eep od adresu 134 do 154 i niby tak to wygląda. Ale jak wykasuje te adresy to inspekcja się nie świeci ale jak włożę licznik do vana to wskakuje za 2sek i tak w kółko. Nie wiem jak pozbyć się tego problemu. Nikt nie rozumie że nie mam zamiaru zmieniac przebiegu czy modyfikować tych wskazań tylko skoro pierwszy oryginalny licznik szlak trafił to muszę go czymś zastąpić. Bez licznika nie pojedziesz a jazda z tymi kontrolkami szczególnie do centrum jest masakra, i jestem w d...e. Przecież to jakiś koszmar.
  10. Spoko nie zaszkodzi przetestować. Co do kontrolek od świec to padł teraz przekaźnik 70A Ale na dobre wyszło bo wymieniłem świece i małe i duże. Tylko się zastanawiam z jakiego powodu czy to nie znak że nadchodzi coś gorszego ?? Czy po prostu się spalił i tyle.
  11. Jaki myk. Bo świecą 4 ledy w tym ta od iso mruga co chwile. Patrzyłem z tymi świecami i nie mam juz pojecia. Miernikiem pokazuje wszystkie świece OK nawet te przy ogrzewaczu wstępnym płynu chłodzącego. Wszystkie bezpieczniki OK Znalazłem schemat w TIS jak to jest zasilane i okazuje sie że w 2.5 ma 3 przekażniki do zasilania tych maych świec. Sprawdze je jutro bo juz trace cierpliwośc do niego. Problem polega na tym że jak zaznacze Vivaro pokazuje błąd stały przekaźnika świec a jak zaznacze Trafic II to błąd wstępnego ogrzewacza. Zrozumiesz coś z tego ??
  12. Teraz inny problem z Clip-em. Czy ktoś znalazł rozwiązanie takiego problemu. Zatrzymuje sie na alokacji 22% i koniec. Problem jest sprzętowy bo testowane na wszystkich Clipach od 148 do 185 i kilku komputerach Na YT ktoś napisał że problem rozwiązał łącząc pin 135 do +5V czy jakoś tak więc może ktoś napotkał taki problem i wie jak to naprawić. ?? Będę wdzięczny za jakiekolwiek info.
  13. Hej. I znowu sie zaświeciła kontrolka. Teraz juz nie wiem co jest halo. Świece wymieniłem i są OK ten ogrzewacz wstępny ma świece 81mm i kupiłem używke ale ma opory 0.3-0.5 na każdej więc raczej ok. Przekaźniki mam dwa i nie mogą chyba być dwa do d.... Teraz juz nie mam pojęcia. Dodatkowo problem po instalacji Clipa Czy ktoś mi powie co sie mogło stac ?? Efekt mam taki jak na załączonym filmie z YT https://www.youtube.com/watch?v=fgpu85GJd7s
  14. Niestety błędy odczytane przez Delphi nie były kolejny raz pomocne. Trzeba było sprawdzić Renault i traffic żeby znaleść powód. Komplet ogrzewacza wstępnego załatwił sprawę. Po wymianie wrócił do normy.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.