Skocz do zawartości

Maddox

Użytkownik
  • Zawartość

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Maddox w dniu 16 Październik 2016

Użytkownicy przyznają Maddox punkty reputacji!

Reputacja

1

O Maddox

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nie powiem
  • Model
    Opel Vivaro
  • Silnik
    2.0 cDTI
  • Nadwozie
    Furgon
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Inaczej, założone mocniejsze okładziny. Jak będę u mechanika to wypytam dokładnie jakie zostały założone i dam znać. Sporo po mieście śmigam ostatnio, korki, pojeżdżanie na półsprzęgle itp.
  2. Wryski wszystkie wymienione, tarcza sprzęgła wzmocniona, skrzynia biegów po regeneracji już myślałem, że to koniec przygód, ale jednak nie. Jeżdżąc po Warszawie, zbierając towar gasiłem go i zapałem. Aż w końcu na starówce rozrusznik odmówił posługi - cyknął raz i koniec. Laweta, po przyjeździe na serwis odpalił bez problemu - coś sie utrząchnęło czy jak??? No nic, zostawiłem go, chłopaki przejżeli kable, wtyczki, przełączniki wszystko jakby ok. Na razie odpala bez problemu. Jednak pojawił się problem braku mocy, zaświeciła mi się kontrolka świec + elektryki silnika. Dzisiaj lub jutro odkręce filtr paliwa ( co sugeruje instrukcja) i sprawdze czy trzeba upuścić wode jeśli będzie, w dalszej kolejności do wymiany czujnik ciśnienia doładowania, ewentualnie zawór doładowania - temat szeroko opisywany na forum Renaul Traffic'a. Troszkę mnie martwi, że znowu zaczał dymić nie na czarno, tylko bardziej to idzie w kolor ciemno niebieski i przy otwartych drzwiach słyszę turbo - ale tutaj może przyczyną jest ten niesprawny czujnik ciśnienia . Będę meldował o postępach.
  3. Maddox

    Deszczowka leci na silnik w Vivaro

    odgrzewam kotleta. Czy ktoś sie uporał z tą cieknącą wodą, zrobił jakieś uszczelnienie i ewentualnie jest w stanie zapodać zdjęcia swojego "rękodzieła" ?
  4. do wymiany cięgna sterowania nawiewami. Miałem to samo, tzn. dział nawiew tylko na "pysk"
  5. uszczelka pompy smoka w ASO to koszt +/- 65 PLN. Wymiana, jak jest dobry dostep to około 200 PLN poza ASO, mi to BiTurbo 4x4 zaśpiewali 1060 PLN. Tę uszczelkę należy wymienić, wyczyścić smok, miskę i problemy z ciśnieniem powinne ustąpić. Mi zapaliła się przy -12, później -5, czekam na wizytę u mechanika na wymianę.
  6. Hmm, u mnie im dłużej jade tym częściej się zapala i potrafi w ogóle nie zgasnąć. Co ciekawe, jak odpalam i ruszam to nic się nie świeci, dopiero jak przejade parenaście kilometrów, to zapali się na ułamek sekundy i zgaśnie, później już coraz częściej i na dłużej, aż w końcu świeci się cały czas.
  7. Mam to samo ostatnio, jechałem i o tak zapaliła się kontrolka poduszki i serwisu. Po paru sekundach zgasła. Podczas dalszej jazdy zapalała się i gasła. Podłączyłem ELM i program w smartfonie, ale nie pokazał żadnych błędów.
  8. tak, auto stało w serwisie boscha, zaciągnął je tam mój stary mechanik, który jeszcze ani razu mnie nie naciął, a zawsze coś doradził, podpowiedział. Historia auta jak następuje: mechanik najbliżej miejsca awarii - nie znam go za bardzo, nie mógł zdiagnozować usterki, szukali, próbowali odpalać etc elektryk/elektronik - on zdiagnozował kompletny pad 1 wtryskiwacza i problemy z dwoma kolejnymi mój mechanik - próbował wyjąć wtryskiwacze, jednak jak mówił, były zapieczone i musiał dostarczyć auto do Boscha w Siedlcach(współpracuje z nimi w trudnych przypadkach) Oni wyjeli wtryskiwacze (z trzema były problemy z wyjęciem, nawieracanie, zbieranie opiłków etc), przetestowali i wydali diagnoze - 3 do wymiany, popalone cewki + chyba coś jeszcze, jeden ok, sprawdzili i zamontowali ponownie koszt to 3980 PLN z VAT mój mechanik - dodatkowo wymienił klocki tył, wiedziałem że są do wymiany, nic mu niemówiłem, sam zasugerował że warto by się tym zająć wszystkie wtryski będę miał do wglądu jak odbiorę auto.
  9. werdykt: padły 3 wtryskiwacze, a dokładnie cewki. Suma summarum - wymienione 3 wtryskiwacze x 900 PLN sztuka, + koszty wyjęcia(rozwiercanie etc) razem 3980 PLN. W sobotę odbieram auto, dodatkowy mój mechanik wymieni klocki z tyłu i będzie można wrócić na trasę.
  10. jak kupowałem to żadnych błedów nie wywalało, ale auto wtedy normalnie jechało. teraz nie sprawdzę, bo stoi 80km ode mnie i nie podepne swojego elm'a.
  11. mechanik też stwierdził, że to wiązka, sieje błędami, ale on jakoś nie może sobie z tym poradzić, chyba będę musiał zaprowadzić(na lawecie) do jakiegoś speca elektryka od vivaro/traffic. No nic, będe informował w temacie.
  12. ArKos dziękuje. zajmę się tym, jak już będe miał auto u siebie.
  13. ArturS dzięki za odpowiedź. zobacze, co dzisiaj powie mechanik, na razie nic nie będę mu sugerował. Niestetey w poniedziałek miał dwa inne busy do roboty, i jedyne co udało się ustalić, to to, że już u niego nie odpalał, aku kręcił bez problemu ale motor nie wystartował. Dam znać co powie.
  14. nie będę zakładał nowego tematu wycieraczkowego, ale co może być przyczyna nie działającego czasowego ustawienia wycieraczek? Wydaje mi się, że słysze prace przekaźnika co jakiś czas. Ale od początku. Manetka w pozycji 0 - wycieraczki nie działają pozycja 1 - czasowe, nie działa, co jakiś czas coś pyknie, jakby z manetki pozycja 2 - ciągłe, pracuje bez zastrzeżeń pozcyja 3 szybkie, działa ale jak przeczucam z pozycji 2 na 1, a wycieraczki są np. w połowie szyby, to już nie zjadą na dół, zostają w tej pozycji, w której zostały przełączone.
  15. Witam, zgasł podczas jazdy. Ot tak, bez niczego, bez szarpania, zapaliły się czerwone kontrolki(silnika, napis STOP etc) i silnik przestał pracować. Zjechałem na pobocze, wyjąłem kluczyk, odczekałem pare sekund, odpaliłem. Przejechałem 10km znowu to samo, ale już nie za bardzo chciał odpalić. Silnik kręcił, aku mocny, ale jakby paliwo niedochodziło. Po pół godzinie kluczyk w stacyjke, motor odpalił i normalnie pracował. Pojechałem do mechanika, jakieś 25 km, na początku delikatnie z gazem, ale później w opór. Nic się nie działo, nic się nie świeciło, nic nie szarpało. Na razie auto stoi i czeka na swoją kolejkę, na początek podepną pod kompa, później zobaczymy. Jak coś, będę informował. A może ktoś już miał podobny przypadek?
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.