Skocz do zawartości

Grzassman

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Grzassman

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nie powiem
  • Model
    Opel Meriva A
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Też od 2 tygodni jeżdżę Mercią z LPG i między 1800-2000 czuć wibracje. Miałem nawet oddać samochód do sprawdzenia, ale widocznie ten silnik tak ma. Wcześniej jeździłem Merivą bez turbo 101 km i takich objawów nie było. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro
  2. Panowie jeszcze jedna sprawa. Teraz jeździłem na podmienionych nowych sondach lambda i dawki paliwa dalej są niestabilne. Ale dziwna rzecz, bo w komputerze pokazuje temp zewn 14 stopni gdzie na zegarze na desce 24 stopnie. Ktoś może wie o co może chodzić z tymi temperaturami? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro
  3. Korek lekko zasysa. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro
  4. Sonda ponoć działa jak nowa, katalizator nie wiem [emoji4] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro
  5. Na wszystko mam faktury, a i sprawdziłem co trzeba. Nikt mnie w wała nie zrobił [emoji4]. W pokrywie znajduje się jakiś w budowany zawór od odmy i tego mechanik nie mógł rozebrać. Sprawdził tylko czy jest przepływ powietrza. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro
  6. Ponoć nie było dostępu żeby sprawdzić [emoji17]. Nadmienię tylko, że strasznie zasysa korek wlewu oleju. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro
  7. Silnik został sprawdzony. Zawory zrobione, nowe pierścienie i nie ma czego się czepić ze strony silnika. Nie ma już problemu z odpalaniem i samozapłonem przy wyłączaniu silnika. Niestety problem dalej z dawkami paliwa. Strasznie są niestabilne. Słychać jak lekko obroty falują na wolnych obrotach oraz czuć, że silnik jest za słaby. Cały osprzęt sprawdzony oprócz sterownika i odmy. Czy ma ktoś jakiś pomysł???
  8. Tak powiedział, że mapa zapłonu. Wtryski ponoć sprawdzone. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro
  9. Mechanik twierdzi, że przy temp 60 stopni rozwala mapę zapłonu. Sonda sprawdzona i chyba wszystko co możliwe, a dalej wielka niewiadoma. Czy ktoś ma jakiś pomysł?
  10. W merivie przez ostatnie 3 tygodnie sprawdzone zostało już chyba wszystko. Nie ma na tyle niskiego ciśnienia żeby jednoznacznie określić, że to zawory, więc mechanik sprawdzał mierzył diagnozował i znów wracamy do tematu zaworów. Pytanie z innej beczki. Czy da się tą głowicę przystosować podczas remontu pod LPG, żeby na przyszłość uniknąć tej samej awarii?
  11. Panowie. Temat założony w październiku i dalej żaden z mechaników łącznie z ASO nie potrafią z diagnozować problemu. Niestety nie ma błędów. Oczywiście opel twierdzi, że to być może wypalone zawory i dlatego chyba się zdecyduję na remont. Stąd moje pytania: 1. Ile (około) to może kosztować? (sama góra i ile z dołem). 2. Czy przy przebiegu 230 tyś ( 40 tyś na LPG) robić same zawory, czy zaglądać w dół? 3. Podobno oryginalne silniki z LPG mają inne głowice (wzmacniane ). Czy po remoncie bawić się dalej LPG?
  12. Gaz ma 1 rok. W tym czasie 2 razy był serwisowany co 15tys. Ciśnienie na cylindrach w normie, choć ponoć mogą to być początki.
  13. Tylko na zimnym. Gdy gaszę silnik mam czasem zjawisko samozapłonu około 2 sek silnik kręci po przekręceniu kluczyka.
  14. Pisałem że objawy występują zarówno na lpg jak i na benzynie. Opel twierdzi że to może być sterownik silnika albo nawet wypalone zawory. Instalacja lpg to roczny brc. Silnik rozgrzewa się dość szybko raczej normalnie.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.