Skocz do zawartości

Jay

Forumowicz
  • Zawartość

    297
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    5

Ostatnia wygrana Jay w dniu 26 Wrzesień 2017

Użytkownicy przyznają Jay punkty reputacji!

Reputacja

8

O Jay

  • Urodziny 31.07.1985

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Bydgoszcz
  • Model
    Opel Sintra
  • Inna marka
    sintra i 2x omega b
  • Silnik
    3.0 V6
  • Nadwozie
    CD
  • Posiadasz LPG
    TAK

Ostatnie wizyty

1181 wyświetleń profilu
  1. Znaczy że błąd czujnika wywala podczas sprawdzania błędów po ponownym odpaleniu czy tylko na niepracującym silniku?Często towarzyszy mu błąd czujnika położenia wałków Sprawdź czy od wtyczki czujnika wału,dalsza część instalacji jest cała,czy się gdzieś przewód nie przetarł,przypalił,on tam dość nie przemyślanie jest ułożony,szczególnie jeśli już "nasi tam byli" 90% przypadków to właśnie uszkodzona instalacja od czujnika do okolic odmy
  2. Jay

    brakująca rurka przy silniku

    to jest rurka od EVAP,zawór oparów paliwa czy jakoś tak,wchodzi pod przepustnicą w taki czarny,plastikowy chyba zaworek nie mam zdjęć niestety ale poszukaj evap x30xe
  3. Jay

    Jaki kupić czujnik położenia wału

    tak,silniki są te same,porównaj tylko czy będzie pasować wtyczka i z praktyki podpowiem że lepiej kupić używany oryginał niż nowy zamiennik czujnik pasuje również od silnika x20xev,tylko kwestia wtyczki
  4. Ja u siebie wszystko na ledy wymieniłem,taśmy ledowe jak i same pojedyncze i nie mam żadnych problemów,dodatkowo działa również ściemnianie.Robiłem już w kilkunastu swoich autach i kilkudziesięciu "klientów" i nigdy nie było takich problemów,diody czy paski kupowane na alledrogo od różnych sprzedawców Jedyne co to może macie jakieś przebicia na kondensatorach mida i podtrzymuję prąd?lub wogóle jakieś mikro zwarcia w instalacji,trochę lat już ma
  5. Jay

    reset komputera 3.0

    Patykiem,jak naczelny :D Niedobry Migel,kłamał koledze przez telefon...
  6. Jay

    reset komputera 3.0

    Jak o tym rozmawialiśmy przez tel to podobno sprawdzałeś? Zanim do Ciebie przyjechałem
  7. Jako że w swojej sintrze dokładałem silniczki tylnych szyb postanowiłem zrobić sterowanie dla pasażerów tylnego rzędu jak i z panelu,osobno każdą szybą niezależnie potrzebne; - 4 przekaźniki zwierno-rozwierne,koszyczki do nich lub wsuwki żeńskie - 2 silniczki tylnych szyb uchylnych (kto ma manualne) - 2 przełączniki szyb z bmw e36 - parę metrów kabla dwużyłowego - dodatkowy górny panel sterowania (do wyjęcia zespołu 2 przełączników oraz 2 przełączników typu szyberdach) - lutownica,szczypce itp Montujemy silniczki zamiast manualnych zamków tylnych szyb (jest w dziale porada co i jak więc nie będę powielać ) ale zamiast ciągnąć wiązkę jak w oryginale i w tamtej poradzie,ciągniemy 2 przewody od siłowników oraz zasilający + np z gniazda zapalniczki z tyłu,nie trzeba zabezpieczać dodatkowym bezpiecznikiem ,przewody ciągniemy na wysokość półeczek na kubki 3go rzędu,z tamtąd weźmiemy też masę (jakaś śrubka,etc) oraz dodatkowo przewód z tego miejsca do górnego panelu sterowania (można pominąć ale wtedy trzeba zamykać po pasażerach z ich miejsc ) ja przełączniki wsadziłem w uchwyty rolety (taka trochę moja rozbudowana wersja o lampki ) w panelu 2 uciekające ludziki to odpowiednie szyby Teraz sam przełącznik dla pasażera oraz przekaźniki i ich sposób podłączenia przekaźniki,przewody silników oraz przełącznik łączymy wg schematu ponieważ przełączniki z bmw mają sterowanie masą (-) łączymy właśnie wg tego schematu oto przełączniki z bmw od środka po wymianie podświetlenia led na białe patrząc na ostatnie zdjęcie (piny przełącznika na dole) od prawej; biały - masa czerwony - plus podświetlenia,w jego linii widać wlutowany rezystor dla led niebieski i zielony to sterowanie dół - góra,to musicie sami sprawdzić bo ja już zapomniałem Później dołączę zdjęcia i rozpiskę pinów dla górnego panelu,niestety jest w zamontowany a chwilowo nie mogę się poruszać
  8. Pozwoliłem sobie zrobić mały tutorial jak można rozbudować wiązkę oraz złącze drzwi suwanych nie mając drzwi rozsuwanych elektrycznie nie wiem ile pinów ma złącze które ma elektryczne otwieranie Dokładamy dodatkowo 3 przewody które możemy wykorzystać jak chcemy; głośniki,podświetlenie schowków/klamek etc Potrzebne; -nasza wiązka oraz złącza -dodatkowa wycięta wiązka (dla samych pinów z kawałkiem kabla) oraz 2 złącza drzwiowe z demontażu (sintra/bliźniak) -małe szczypce/kombinerki -płaski śrubokręt i drugi malutki płaski do blaszek w pinach -wkrętarka i 2 wiertełka; 5mm i 3mm -4pak,chociaż ja nie zdążyłem nawet 1 osuszyć,a mam szybkie tempo Najpierw trzeba wymontować złącza z nadwozia,wystarczy delikatnie wyjąć spinki i mamy na wierzchu Mając złącze drzwiowe na wierzchu wyciągamy zawleczkę oznaczoną kolorem żółtym,następnie odginamy 6 łapek zaznaczonych niebieskimi strzałkami,czerwona strzałka wskazuję zawleczkę którą trzeba wyjąć żeby dołożyć blaszki stykowe,ale to później wyciągamy piny ze sprężynkami żeby móc nawiercić dodatkowe 3 otwory,wiertło 5mm gładzimy krawędzie otworów żeby piny lekko się poruszały,uzupełniamy do 8 szt z drugiego złącza,w obudowie styków wiercimy otwór 3mm ponieważ jeden jest zaślepiony oraz mając wyjętą zawleczkę (wcześniejsza czerwona strzałka ) przekładamy blaszki stykowe zaznaczone żółtymi strzałkami,również 8 szt oraz wkładamy zawleczkę składamy złącze i przekładamy piny z drugiej wiązki w kostce wiązki drzwi,jak i również kabinowej żeby wypiąć trzeba zdemontować białe zabezpieczenie oraz cienkim śrubokręcikiem podgiąć pina we wtyczce od strony złącza i wyciągnąć do tyłu razem z przewodem ,przełożyć do naszej wiązki i podłączyć do czego się chce we drzwiach tak wygląda gotowa wiązka ze złączem,na żółto zaznaczono dołożone styki w złączu nadwozia dokładamy tylko piny we wtyczce,jest tam 8 pól stykowych i wolne miejsca we wtyczce styki można przeczyścić lekko drobnym papierem oraz zabezpieczyć specjalnym przewodzącym lakierem do złącz elektrycznych lub innymi specyfikami Jeśli ktoś ma standardowy problem z nie łączącymi drzwiami suwanymi do przed założeniem złącza drzwiowego dociąć i podłożyć ok 3mm coś co wam w ręce wpadnie ja i Migel mamy dociętą gąbkę wygłuszającą
  9. padnie Ci ABS i będziesz mieć zwykłe heble,jak większość sintr przez czujnik koła :D możesz mieć zapowietrzoną pompę ABSu lub zaczyna padać
  10. Jay

    Skrzynia biegów

    Pituś,zapewne próbowałeś regulować na wybieraku skrzyni?skoro nie wchodzą biegi z jednego rzędu wybieraka najczęściej się rozregulowuje wybierak
  11. mam schematy ale po rusku i niemiecku,podaj maila to Ci podeślę
  12. nie pindol panewka?wcaaale,mi właśnie pizgła,jedyna rzecz której nie ruszałem w moim x30xe automat?wsadź manuala z Twojego 2.2 i będzie w miarę sam takowy posiadam z Vce znaczy w drugiej,zatartej Vce teraz kapitalka Vki,doładowanie i manualna w moim oczku w głowie
  13. gość z niemcowni zrobił przetłumaczyłem i miałem zrobić poradę,jutro wyskrobię w skrócie trzeba wymienić potencjometr w manetce i dorobić obwód w module wycieraczek
  14. Sintra ma immobiliser,pestka w kluczyku i odbiornik nakładany na stacyjkę,może jego wtyczki nie podłączyłeś albo za słabo? nie mruga Ci czasem dioda obok mida?
  15. nie wiem jak cenowo różnice w sintrze,w omegach popełniałem te błędy,bardziej opłacało się kupić nowe kompletne wahacze
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.