Skocz do zawartości

kamil9480

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    34
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O kamil9480

Informacje o profilu

  • Lokalizacja
    Brzesko
  • Model
    Opel Astra II
  • Posiadasz LPG
    TAK

Ostatnie wizyty

983 wyświetleń profilu
  1. Wiem zdaję sobie sprawę z czymś to się wiąże i że jest trochę do zmiany łącznie z linką czy niektórymi przewodami. U mnie jest na 4 śruby i z tego co wiem to z tym silnikiem montowane były zaciski Lukas i tarcze 240 mm na tył ale to jeszcze muszę zajrzeć do przodu żeby to potwierdzić. Tylko chciałem na początek zorientować się właśnie w temacie tego mocowania piasty (co schemat to inna nazwa tego). Mam już na oku kilka belek tylko najpierw jeszcze muszę sprawdzić przód co i jak tam było. Potem wystarczy przekładkę zrobić zaciski zregenerować wyczyścić wszystko jak należy, nowe tarcze klocki linką i kilka przewodów i będzie wszystko git
  2. Dzięki wielkie bo nie mogłem tego rozszyfrować. Apropo części z jednym numerem to też myślałem, że pod linkiem jest podział na lewe i prawe czyli właściwie odbicie lustrzane, a poniżej jeszcze jeden taki sam zestaw z zupełnie innym numerem
  3. Witajcie, zamierzam zabrać się za zmianę bębnów na tarcze w Astrze G 1,6 16V i przeglądam katalog części na 7zap żeby się dokładniej przyjrzeć temu wszystkiemu i nie rozumiem kilku skrótów. Podrzucę linka https://opel.7zap.com/pl/car/t98/j/0/29-2/#3 jest tam obok każdej części w nawiasie oznaczenie (-A, -E). Co ono oznacza? W innych kategoriach pojawiają się też takie skrót jak (NLS), którego też nie rozumiem. Albo tak jak w przykładzie z linku dla jednej części (nr 3, w tym przypadku lewa i prawa) są dwa numery części a jest to wg katalogu ten sam element. Albo w przypadku amortyzatorów z tego katalogu do jednego amortyzatora jest kilkanaście rodzajów/typów, a jeden numer części. Pomoże ktoś w tej kwestii bo nie chciałbym złego kupić a potem odsyłać?
  4. też tak myślę. a sprężyny też się wymienia razem z amortyzatorami? bo mam dość mocno pordzewiałe
  5. witajcie, podczas wymiany łożysk i poduszek wyszło, że uszkodzone są dodatkowo amortyzatory. interesuje mnie kamoka tylko, że one mają info "dla pojazdów z zawieszeniem sportowym" a ja mam standardowe więc pytanie czy będą pasowały do mojej astry? Niby pisze, że z zawieszeniem sportowym ale nie znalazłem innych tej firmy https://aparts.pl/partscatalogue/20334025-kamoka-amortyzator-opel-astra-g-liftback-f48--f08--1-6-16v-1998-02-2005-01,10-00084-03405-08995-0002-00854-0100011,0100121-20334025-0185-00854-000000001-20334025~2KAM.aspx
  6. właśnie to też widziałem i też dało mi to do myślenia czy by nie spróbować dobrać czegoś większego i po 10 000 rozciąć i zobaczyć jak wygląda
  7. Witajcie, zbliża się wymiana oleju i tak się zastanawiam nad kwestią filtra oleju. Czy jest sens zakładania większego filtra oleju? Bo zmieści się przynajmniej drugie tyle większy Rodzajów filtrów jest dużo to coś by na pewno dobrał. Tylko kwestia czy taki filtr będzie lepiej filtrował i ogólnie rzecz biorąc będzie lepszy czy to nie ma najmniejszego sensu? Chodzi mi o takie połączenie jak olej tzw. LongLife i maksymalnie większy filtr jaki się fizycznie zmieści.
  8. no właśnie zamówiłem łączniki Febi. Coś takiego by się przydało na forum. Opisać jacy producenci robią najlepsze np wahacze, amortyzatory, klocki, itp
  9. Wiesz jestem nastawiony na wymianę ale ciekawy jestem ile wytrzymają i czekam do pierwszych objawów. Na to wychodzi, tylko kupowałem w pięciu albo sześciu sklepach o wszędzie proponowali tego harta. No ale już się przekonałem, że to szmelc i do ręki tego nie wezmę. Szkoda, tylko, że sporo ludzi, co nie ma pojęcia o tym jacy producenci są najlepsi idzie do sklepu i prosi "jakieś lepsze" z nadzieją, że sprzedawca zna się lepiej od nich i wychodzi z hartem w reklamówce i wpada w to samo bagno co ja kiedyś
  10. Aha czyli regulator wymieniamy. Chytry mówisz? Jak ja to kupowałem to właśnie najtańsze nie były. Np regulator napięcia 145 zł, gdzie maxgear itp były poniżej stówy. Cylinderki hamulcowe 45 zł za sztukę, a reszta rzędu 15-30 zł. Nawet jakieś dwa tygodnie temu świece kupowałem bratu do auta i gość mi zaproponował Beru za 58 albo właśnie hart za 72 !. I zdziwiony jak mu powiedziałem, że harta nie chce na oczy widzieć. A brat ma ten sam silnik co ja i też lpg i u mnie te Beru już z 45 tys przejechały i trzymają się świetnie. To mnie zmyliło jak robiłem remont, że te harty nie były wcale takie tanie w porównaniu do innych i w dodatku w sklepach je polecali.
  11. Witajcie, chciałbym się poradzić odnośnie części firmy HART. Około pół roku temu robiłem mały remont, hamulce, zawieszenie, silnik, elektryka i kupiłem części właśnie firmy HART, w sklepie polecali, najtańsze też nie były więc takie kupiłem. I po pewnym czasie wszystko zaczęło się sypać. Bębny zaczynają bić, cylinderki się pozacierały, sworznie powybijały itp. Zastanawiam się czy profilaktycznie regulatora napięcia nie wymienić, żeby mi nie zdechł po drodze. Co wy myślicie o częściach HART? Czy tylko ja miałem takiego pecha czy to rzeczywiście jest tandetny szmelc?
  12. to ma być na stałe zintegrowane z autem a nie za każdym razem smartfona wyciągać i podłączać. A masz jakiegoś linka do tego jak wymienić TID na MID?
  13. niby tak tylko ja chce to mieć na desce bezpośrednio przed oczami
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.