Skocz do zawartości

ja37

Forumowicz
  • Liczba zawartości

    14910
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    55

Ostatnia wygrana ja37 w dniu 22 Października

Użytkownicy przyznają ja37 punkty reputacji!

Reputacja

143

2 obserwujących

O ja37

  • Tytuł
    Super Spamerek
  • Urodziny 26.12.1969

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Łódź
  • Model
    Opel Astra III
  • Inna marka
    AH Z18XE
  • Silnik
    Z20LEH
  • Nadwozie
    GTC :)
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

7302 wyświetleń profilu
  1. No ja potrzebowałem kątowe, nie szukałem prostych, spytaj sprzedającego.
  2. Są demontowalne, niedawno u żony wymieniałem oba króćce, są do kupienia na alledrogo.
  3. Wyjąłem wężyk, zaślepiłem go i nic się nie zmieniło. No to podłączyłem i ominąłem podciśnienia od DV. Zmieniło sie na tyle, że lepiej przyspiesza, ale przy 4000 jest dźwięk z wydechu jakby odcinki, takie szybkie strzały, jak z kałacha. No i koniec jazdy, trzeba zmienić bieg. Jeszcze mi na myśl przychodzi czujnik wałka rozrządu - te obroty jakoś podobne do jego usterki no i lutowałem kabelki od niego przy zmianie wiązki. Pewnie trzeba sprawdzić lutowanie ( te kabelki sa bardzo oporne) no i może podmienić czujnik wałka?
  4. Tak się zastanawiam, czy aby ten nowy zaworek od sterowania gruszki jest naprawdę sprawny. Niby "na gębę" przełącza tłoczek, ale może jak dostaje ciśnienie, to przepuszcza? Mam luźny używany, podmienię też.
  5. Wymieniłem przepływomierz. Jest lepiej, bo nawet 0,9 bara zobaczyłem ale.... W okolicach 4000 obrotów dostaje czkawki, tak jakby gruszka się uchylała i zamykała. I ciężko go wyżej wkręcić. Wtedy też pojawia się mój błąd. Czyli jakbym jeździł do 3500 obrotów, to nie miałbym do czego się czepić. Z błędem zachowanie jest takie samo.
  6. Trochę trwało, ale leżałem z temperaturą po ekstrakcji ząbka Wymieniłem pompę. Mało co się zmieniło, trochę dynamiczniej da się jechać, ale dalej nie to, co trzeba. Teraz na tapetę przepływka pójdzie.
  7. Ja u siebie dałem dwusiarczek molibdenu.
  8. Wiązkę dzwoniłem przed montażem. Przepływkę załatwię na podmianę, pompę też od razu wymienie. Lewe powietrze na bank nie ma było małe na połączeniu powercapa z przepustnicą, ale wyeliminowałem.
  9. Pompa chyba ok, mierzyłem ciśnienie, to jest 3,8 bara z podciśnieniem, bez jest 4,3 bara. Sondy obie podmieniałem, nawet drugą mam założoną jako pierwszą, ale to jeden pies, bo są takie same, różnią się długością kabelka. Na jałowym sonda się szybko zmienia uboga/bogata, więc załozyłem, że jest ok. Kurde, jakby tak cały czas było ubogo, to bym miał temperaturę spalin w uj wysoką, a tu oscyluje 600-700*C podczas jazdy. Na jałowym spada nawet do 450.
  10. Człowieku, wróżek tu nie ma, udaj się na SKP i na szarpaki, to sie dowiesz. Albo samemu kanał, łom i sprawdzać. Wulkanizator i sprawdzać felgi, bo może masz chińskie i sie pokrzywiły na szarpakach? Zdalnie nikt ci nie pomoze w tej sytuacji.
  11. To tak zrobię, może we wtorek, bo jutro warsztat ma wyjazd. Nagrałem dziś z synem live z błędem i bez. Bieg 3 od 2000 obrotów, może coś ktoś podpowie. bez błędu od 2000.csv z błędem od 2000.csv
  12. Ja ci nic nie polecę, bo nie zajmuję sie tym i nigdy takiego coś nie potrzebowałem. Pisz w warsztatach.
  13. To trzeba było już wtedy się usterką zająć. Teraz, to loteria. Warsztat też loteria.
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.