Skocz do zawartości

ja37

Zasłużony
  • Zawartość

    13225
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    24

Zawartość dodana przez ja37

  1. ja37

    Błąd P0037 a brak katalizatora ?

    Ja nie robię adaptacji i działa ok.
  2. ja37

    Meriva 1.4 turbo brak mocy dymi

    Jak wyglądają świece? Przy przegazówce na postoju kopci? Czy może kopci jak odpuścisz gaz? Jaki przebieg?
  3. Włączy sie wentylator - to taki umowny sygnał dla laików, że termostat na bank juz przepuścił przynajmniej 3l płynu, więc układ odpowietrzony. Tylko teraz najlepiej jest dać silnikowi wystygnąć do temperatury otoczenia i uzupełnić płyn w zbiorniczku. Czyli kilka godzin, najlepiej na noc. Można wczesniej, ale wtedy mozliwe, że dolewać bedzie trzeba ze 2-3 razy. Sprawdzać poziom zawsze na zimnym.
  4. Możesz to napisać jeszcze raz, ale zrozumiale, a nie jak trzylatek?
  5. ja37

    Astra j Lpg 140 KM -olej

    I tak trzymaj Panie Kierowniku :)
  6. ja37

    Astra j Lpg 140 KM -olej

    Jest szansa mówisz? A jak ktoś wyłączył inspekcję? albo ustawił na faktycznie te 30kkm? Auta flotowe - robią po 60kkm i więcej rocznie, czy ktoś wymienia olej co nawet te 30kkm? Co ciekawe filtr też wymieniają?
  7. ja37

    Astra j Lpg 140 KM -olej

    Adaś, daj spokój, za 2 lata będziesz miał ciekawszy temat :) "czemu auto osłabło" albo "czemu mi znika olej" "co to za dziwne dźwięki" "dlaczego zimą nie odpala" ITD........
  8. ja37

    Astra j Lpg 140 KM -olej

    Szkoda ci kasy na wymiane oleju co 10kkm? Wymiana co 30kkm to zarzynanie silnika. Ja wymieniam co roku - 5-6kkm. Tym bardziej, że turbo lubi nowy olej.
  9. ja37

    Corsa b nie odpala

    Mechanik ma dobry pomysł. Ten błąd nie wyskoczy, jak silnik nie odpali.
  10. ja37

    1.0 43kW 12V Z10XE błędy sondy lambda

    No tak, rozumiem - brak czasu. Ile płacisz, żebym ja przekopał forum? Masz tydzień - to aż nadto, żeby sie wszystkiego dowiedzieć. Ode mnie byś dostał banana na pisanie na zachętę. Takich mądrych jest duuuuuuuuużo. Nie dość że chłopaki charytatywnie sie udzielają, to.....szkoda słów. Bierz się za czytanie.
  11. Caravan? Siatka/kratka.
  12. A po zamknieciu centralnym jeszcze raz nacisnąć zamykanie i trzymać? W astrze G i H to tak działa.
  13. ja37

    Błąd P0037 a brak katalizatora ?

    Tylko w ngk nie zmniejszysz przerwy. Denso są jednoelektrodowe i tu się da
  14. Do silnika 1,2 każdy klocek sie nada i każda tarcza. Będziesz jeździł 200 nawet na autostradzie? Pewnie nie.
  15. ja37

    Błąd P0037 a brak katalizatora ?

    Ja mam świece Denso irydowe, w tych da sie przerwę regulować. Tanie nie są, jakieś 40zł/szt.
  16. ja37

    Błąd P0037 a brak katalizatora ?

    Powiem ci, że nigdy swojego przepływomierza nie czyściłem. Ale jakbym musiał, to zmywacz w sprayu i kompresor, ale nie 10 bar, tylko jakieś 2,5-3 Świece - jak czytałeś, mi pomogły. TPS na zewnątrz może być uje.bany ale ma działać, jak chcesz go umyć, to myj. Chyba że nie wiesz, o czym piszesz?
  17. ja37

    Błąd P0037 a brak katalizatora ?

    Adaś, nikt nie jest nieomylny, po to są forumy, żeby w kilka osób coś poradzić.
  18. ja37

    Błąd P0037 a brak katalizatora ?

    Tuning niestety kosztuje. Nieudolność, czy niewiedza tunera również, zobacz ten temat, szczególnie 2 stronę - astra znajomej z20let Też dobrze zamiatało, na 1/4 niezłe czasy robiło. Zobacz mój przykład, mam już trzeci silnik, bo poprzednie dwa się delikatnie mówiąc popsuły. Taka jest cena tuningu samouka. Obecny ujeżdżam jakoś trzeci rok i działa, nauka nie poszła w las, tylko czemu tak drogo? Pewnie zamiast tego już miałbym jakąś fajną astrę OPC z 2012 roku, a nie corsę B 1994.
  19. Może pogdybamy, jak wrócisz od mechanika? Na razie to wygląda na.......właśnie na co? Sam nie wiesz, co chcesz, a my nie wiemy, co ci poradzić. Konkrety podaj, a nie jakieś okrawki. Ja wiem, że najlepiej, jakby tylko filtr powietrza wymienić i tym naprawić auto, ale tak sie nie da. Jedziesz do mechanika, niech wykona pełną diagnozę, a nie na odpi.erdol. I wtedy wyniki tu podaj. Wymienić silnik łatwo, ale to też rozrząd i zero pewności, że lepszy.
  20. ja37

    Błąd P0037 a brak katalizatora ?

    Adaś, pytałeś o sondę, więc napisałem, że pierwsza mi sie spsuła :) Co do autora. Strojenie strojeniem, firma a firma, umiejetności a umiejętności, wiedza, a wiedza. 4 lata silnik mógł wytrzymać, a może teraz dopiero daje znać o sobie coś mechanicznego - spowodowanego złym strojeniem? Elektronika raczej sie nie popsuje sama z siebie, strojone było z afr? Poczekajmy na wizytę u Adasia.
  21. ja37

    Błąd P0037 a brak katalizatora ?

    Mi właśnie pierwsza się tak spsuła.
  22. ja37

    Błąd P0037 a brak katalizatora ?

    Możliwe. Jak jechałem na spota do Radomia, moja sonda zaczęła pokazywać ponad 2V, benzyny leciało tyle, że kopciłem na czarno jak diesel.
  23. Uchwyt powinien się dać rozłożyć na pół. Wielkiej filozofii tam nie ma, zapadka i sprężyna.
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.