Skocz do zawartości

lukasb4@vp.pl

Forumowicz
  • Zawartość

    98
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O lukasb4@vp.pl

  • Urodziny 20.05.1987

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Gorzów Wlkp / Szczecin
  • Model
    Opel Astra II
  • Silnik
    X16SZR=>C16SE
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. lukasb4@vp.pl

    Luz na klinie wału X16szr

    Z okładem? . Wybacz ,ale nie rozumiem
  2. Witam, Jak na zdjęciu widać, mam roklepany trochę klin na wale. Zastanawiam się tylko ,czy mocne dokręcenie koła pasowego z klejem do gwintów zapobiegnie dalszemu rozbijaniu się wału. Ewentualnie, czy jest jakiś life hack/ prosta metoda naprawy. Szczerze mówiąc ,szykuję się mentalnie na wymianę wału. Wszelka pomoc mile widziana!
  3. lukasb4@vp.pl

    Czy Astry II miały taki silnik?

    Tu masz rozpiske silników w astrze II http://www.motofakty.pl/samochody/dane-techniczne/opel/astra/g-1998-2004-hatchback/ Co do mocy? 1.7D nie był robiony dla osiągów.Wiec szybki nie będzie.Zależy czego oczekujesz.Do miasta powinien być ok, ma wmiare wysoki moment. Do ścigania sie czy przyspieszania powyżej 120 radze zapomnieć.
  4. lukasb4@vp.pl

    Niefirmowe radio w nowszych Oplach

    Kupujesz Pioneera a tu: http://astra-g.pl/viewtopic.php?p=120974#p120974 masz jak przerobić oryginalne sterowanie kiery tak by działało z pioneerami. Założyłem ,ze masz astre II, przepraszam w razie pomylki
  5. lukasb4@vp.pl

    Majonez pod korkiem od oleju

    A tak dla potomnych napisze z własnej autopsji.Mialem majonez pod korkiem przeszło 2 lata, nie znikał nawet latem po dłuższych trasach,zawsze choć troche zostawalo pod korkiem.Okazało sie ,że lekko przepalona byla uszczelka pod glowicą. W cylindrze tuż obok cewki.O dziwo płynu nie ubywalo, żeby można sie bylo zorientować, bombelków też nie bylo w zbiorniczku wyrównawczym. Nic na to nie wskazywało. tylko ten szlam. Teraz po wymianie uszczelki pod glowicą i oleju na orlen platinium ,majonezu nie mam nawet przy jezdzie po 5km do pracy i z powrotem.
  6. lukasb4@vp.pl

    Przeróbka, X16SZR (C16NZ X16SZ)

    W zasadzie dziala tylko jeden link , ten : http://ktk.pl/forum/viewtopic.php?t=21379 , jest tam duzo informacji więc dziekuje , nie wie jak ja szukamze zawsze takie dobre tematy mi uciekają jak jeszcze masz jakies adresy to wypisz, bede bardzo wdzieczny.
  7. Witam, zakupilem okazyjnie kolektor ssacy kompletny od daewoo 1.5 8v ,bo uzyskałem informacje, ze X16szr mozna wzmocnić przez zalożenie kolektora z wielopunktu wraz przepustnica i listwa wtruskowa , ale podłączając to pod standardowy komp x16szr po niewielkiej przeróbce głowicy i wiązki(równolegle podlaczenie 4wtryskiwaczy pod oryginalny jeden). Mam tylko pytanie czy ktoś to robil w X16szr i czy logicznie myśląc nie bedzie problemów ze spalaniem , bo 4 wtryski bedą otwierać się jednocześnie a powinny chyba wlewać parami.
  8. lukasb4@vp.pl

    1.6 55kW 8V X16SZR Nagle zaczęła wiecej palić PB

    Witam. Usterka usunięta. Teraz udało mi się osiągnąć spalanie 7,52L LPG/100km - delikatna jazda dystans 225km(na 16,92 L LPG) z czego ok 50km to miasto,wiec jak dla mnie rewelacja.Co zostalo zrobione? Mechanior wzial auto na caly dzień na kompleksową diagnozę za co nie wziął ani grosza, mowiąc że nie mial czasu (bylem wkurzony) i wgrał tylko nowe oprogramowanie do komputera silnika i przestawil rurę wlotu do filtra powietrza. Teraz jest tak ustawiona ,ze wlot jest na wysokości zderzaka, wiec nie wpycha tam powietrza.Ciekawe co moglo spowodowac takie rozregulowanie w kompie
  9. lukasb4@vp.pl

    1.6 55kW 8V X16SZR Nagle zaczęła wiecej palić PB

    W piatek odkryłem ,ze jeden wężyk podciśnieniowy wtykany od tyłu tzw. rezonatora byl odpięty...to powodowalo mi gaśnięcie na luzie i mocne spadanie obrotów przy hamowaniu na luzie.., no i w górnych obrotach wróciło dawne odejscie- zbiera się lepiej! wyraznie. Ponadto wymienilem jeszcze filtr paliwa i wstawilem kata, wymienilem tez tlumiki (oba) bo czas i sól zrobily swoje. Niestety pali dalej za dużo, teraz po miescie wyszlo 13,5L - po regulacji mojego glupiego gazownika.Ręce opadają w trasie to dalej 10L .Może ktoś polecic dobrego speca w szczecinie od Opli? Jezdzilem z kolegą z potpiętym laptopem pod komp gazu. Sonda zachowuje sie następująco: waha się w granicach 0,13 do max 0,78 i ma skłonności do pozostawania na 2-3s w polozeniu dolnym.Wydaje mi się ze na wykresie pracy sondy góra pozostaje jakby wcale nie używana. Niestabilna obudowa filtra powietrza może powodować wysokie spalanie? (ułamany 1 uchwyt podtrzymujący) - błędów nie ma oprocz sporadycznego 0200
  10. lukasb4@vp.pl

    1.6 55kW 8V X16SZR Nagle zaczęła wiecej palić PB

    przed chwilą zczytywalem bledy ponownie, wyskoczyl tylko 0200 i o dziwo przekręcając kluczyk przy zwartym pinie 5i6 auto odpala jakby nigdy nic. Po wyjęciu zworki ponowny rozruch niemożliwy. Jest zworka -Pali. Nie ma zworki nie pali. Ktoś mi powie o co tu chodzi?
  11. lukasb4@vp.pl

    1.6 55kW 8V X16SZR Nagle zaczęła wiecej palić PB

    Dzisiaj juz na gazie nie idzie odpalić. po nocy zeszło chyba ciśnienie. na benzynie To samo,czuć benzyne kolo auta i zalewa cylindry.jak na moj gust wtryskiwacz sie zaciął(mialem juz tak 2 lata temu i mechanior wymienil na uzywke) Pytanie. Czy wtryskiwacz moze byc lekko zepsuty przez dluzszy czas i objawiac sie duzym spalaniem benzyny?
  12. lukasb4@vp.pl

    Majonez pod korkiem od oleju

    Mowicie "odłącz odme" macie na myśli te odme wychodzącą z lewej strony klawiatury idącą do rezonatora? tego czarnego plastiku nad przepustnicą? i jak ona jest drożna to luz czy dalej szukać? Robie tygodniowo trasy- 2x100km i miasto- 10x4km .Trasy przy 120km/h wiec jakos tam ją obciążam a masła tylko przybywa.
  13. lukasb4@vp.pl

    1.6 55kW 8V X16SZR Nagle zaczęła wiecej palić PB

    Witam ,kompresja Ok, ale wyskoczył mi błąd - auto nie chcialo odpalic -bląd 0200 obwód wtrysku?
  14. lukasb4@vp.pl

    Opel astra 1.6 8v duże spalanie gazu

    Witam, odgrzewam temat. Cos zaradziłes z tym duzym spalaniem i benzyny i lpg? mam dokladnie to samo, dokladnie to samo spalanie i objawy. Ponadto czasem mam wrazenie ,jakby lepiej szła.ale wiekszosc czasu lipa.Wszystko to zaczeło sie nagle z dnia na dzien. moze jakies czujniki?
  15. lukasb4@vp.pl

    1.6 55kW 8V X16SZR Nagle zaczęła wiecej palić PB

    Powrót.Spalanie dalej na poziomie 10L - trasa - do przy max 120km/h (gdzie wiekszosc to 100km/h) miasto 12-13L przy jezdzie Eko.Z braku czasu na mechanika sprawdzilem błędy metodą garazową - na drucik (zwarte 5i 6 pin) , kontrolka check gaśnie .Zapala się dopiero po wyjeciu drucika. Zastanawialem się nad DISem , ale ponoć powinno mi wykazac w błędach słabą iskrę na którymś z cylindrów. Wczoraj auto nie chcialo odpalic, kiedy zaskoczylo, po 5s rzężenia nie pracowalo na wszystkich cylindrach a po przelaczeniu na gaz czuc bylo że nie spala.Te problemy z odpalaniem miewam rzadko. 2- razy w miesiacu. Pytanie. Podpiecie pod kompa wykaze inne bledy? czy metoda na drucik jest skuteczna. Poza tym auto gaśnie przy wrzucenniu na luz przy większych prędkosciach - rura dolotu ustawiona zgodnie z wiedzą z forum (wyjęta z puszki filtra i wciśniętaponiżej jego wlotu. Pozdrawiam i liczę na Wasze rady.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.