Skocz do zawartości

EoCh

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O EoCh

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Astra II
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Właśnie sam do końca nie wiem czy dobrze zrozumiałem że chodzi o podgrodzie (nie wiem co to). Wężyk podobno był nieszczelny i się zapowietrzył. Pierwsza diagnoza na warsztacie to że padła pompa paliwowa. Na szczęście tak nie było. Wysłane z mojego Mi A2 przy użyciu Tapatalka
  2. Naprawione. Okazało się że to był problem z jakimś wężykiem (podgrodzia?). Wysłane z mojego Mi A2 przy użyciu Tapatalka
  3. Od kilku dni mam problem z odpaleniem auta. Odpala po dłuższym kręceniu, rzadko za pierwszym razem. Na benzynie lekko się dławi. Przy zimnym silniku przy zbyt szybko dodanym gazie czasem gaśnie. Lekko wibruje auto. Kiedyś miałem w innym aucie wtrysk do wymiany i tam wibracje były dużo większe. Po przejściu na gaz wszystko jest już ok. Świece wymieniane kilka dni temu. Jaka może być przyczyna? Pompa paliwowa czy coś innego? Opel astra G 2003r 1,6 benzyna + LPG, automat. Edit: dzisiaj podczas jazdy przełączyłem z LPG na Pb. Na benzynie auto mocno dusi. Wysłane z mojego Mi A2 przy użyciu Tapatalka
  4. W mojej Astrze wyskoczył check engine. Podjechałem do zaprzyjaźnionego mechanika. Podłączył komputer i wg niego wina jest po stronie EGR. Oprócz tego druga sonda Lambda (ta za katalizatorem) ma za wysokie wartości (zbliżone do pierwszej sondy). Po skasowaniu błędu jest wszystko ok dopóki obroty silnika nie przekroczą wartości ok 3000 obr/min Każdy spec co innego radzi. Co robić? Zaślepiać, czyścić, wymieniać? Ma sens zaślepienie EGR? Słyszałem że wtedy może posypać się katalizator. Auto to astra 2 1,8 benzyna automat
  5. O przepisie wiem. Chodziło mi o zapis w instrukcji obsługi. Nie byłem pewny czy wynika on z troski o środowisko czy o skrzynię biegów. Wysłane z mojego Nexus 5X przy użyciu Tapatalka
  6. Pytanie na czasie. Czasem czekam na swoją dziewczynę kilka minut a czas dłużej pod jej pracą. Jest zimno. Czy auto może być włączone dłuższy czas (oczywiście na biegu P)? W instrukcji wyczytałem że zaleca się wyłączyć silnik. Dłuższy postój na włączonym silniku wpływa negatywnie na skrzynię biegów? Wysłane z mojego Nexus 5X przy użyciu Tapatalka
  7. Ja też używam tylko D. Ale na przyszłość dobrze wiedzieć co można a czego nie. Wysłane z mojego Nexus 5X przy użyciu Tapatalka
  8. Co do płynów marketowych do spryskiwaczy to mam inne doświadczenia. Od ponad 10 lat na płynach do spryskiwaczy oszczędzam i kupuję najtańsze w Tesco lub w kauflandzke. Nigdy mi nie zamarzły a bywały w ciągu ostatnich 10 lat czasami mroźne zimy. Może problem. Mają ci, którym w zbiorniku zostanie połowa letniego i dolewają zimowy? Wysłane z mojego Nexus 5X przy użyciu Tapatalka
  9. To że 3 bieg to od 1 do 3 a nie tylko 3 wiem Wysłane z mojego Nexus 5X przy użyciu Tapatalka
  10. To jeszcze dopytam o używanie skrzyni w automacie bo widzę że mam do czynienia z fachowcem. 1. Gasimy i odpalamy silnik tylko na P? 2. Można zmieniać biegi od 1 do D? Jeśli tak to czy w czasie jazdy czy na postoju? 3. Na P można wrzucać pewnie tylko jak auto stoi? Wolę się upewnić. Wysłane z mojego Nexus 5X przy użyciu Tapatalka
  11. 40zl Wysłane z mojego Nexus 5X przy użyciu Tapatalka
  12. Ostatnio od dwóch mechaników usłyszałem dwie sprzeczne informacje na temat płynów do chłodnicy. Jeden twierdzi że można mieszać Wszystkie płyny niezależnie od koloru, drugi - można mieszać ale w tym samym kolorze. W poprzednich autach lałem glikol ale zawsze tego samego koloru. Czy do Astry można wlać coś takiego? Płyn nie zawiera amon, fosforanów i krzemianów. Wysłane z mojego Nexus 5X przy użyciu Tapatalka
  13. No to mam konkretną odpowiedź. Dzięki. Czyli jak się auto zepsuje i nie odpali to najlepiej na lawetę. Wysłane z mojego Nexus 5X przy użyciu Tapatalka
  14. Ok. Jedna osoba powiedziała mi że na N skrzynia pracuje "na sucho" i się może posypać. Wysłane z mojego Nexus 5X przy użyciu Tapatalka
  15. Uzyskałem sprzeczne informacje na temat sposobu korzystania z biegu N. Jedna osoba radziła mi przy dłuższym oczekiwaniu (np. na światłach) zmianę biegu z D na N. Inna twierdzi że jest to działanie szkodliwe dla skrzyni i że bieg ten służy tylko do holowania. Jak jest naprawdę? Można podczas postoju przy włączonym silniku korzystać z tego biegu czy nie? Wysłane z mojego Nexus 5X przy użyciu Tapatalka
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.