Skocz do zawartości

tubir

Użytkownik
  • Zawartość

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O tubir

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Meriva A
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. tubir

    Gaśnie po odpaleniu na zimnym silniku

    Filtr paliwowy wymieniony, wraz z odpowietrznianiem. Problem dalej jest Można to jakoś sprawdzić? Czy to akurat to?
  2. tubir

    Gaśnie po odpaleniu na zimnym silniku

    Umówiłem się z mechanikiem na wymianę filtra paliwa - dawno nie był wymieniany i prawdopodobnie o to chodzi - wraz z odpowietrznianiem na wtorek. Napiszę o rezultatach
  3. tubir

    Gaśnie po odpaleniu na zimnym silniku

    Szczerze mówiąc nie wiem, jak jeżdżę tym samochodem z 1,5 roku to na pewno nie był, muszę dopytać.
  4. tubir

    Gaśnie po odpaleniu na zimnym silniku

    test pochyłości negatywny. Zaparkowałem na przodem w dół na wzniesieniu ok 15-20%, samochód stał jakieś 20h. Nic się nie zmieniło. Problemy takie same. Zauważyłem że najlepiej jak zaraz po zapaleniu od razu zagazuję i ruszę, wtedy 1-2 razy jeszcze zgaśnie i już normalnie działa. Jakbym tak zapalał bez gazu i ruszania to pewnie i z 10 razy zanim zadziałało by normalnie. Rozumiem że pozostaje więc kwestia zapowietrzonego układu paliwowego bądź tego zaworu csv? Można coś jescze sprawdzić samemu czy raczej mechanik tu już teraz tylko wchodzi w grę?
  5. tubir

    Gaśnie po odpaleniu na zimnym silniku

    Spróbuje najpierw z tą pochyłością, ktoś mi jeszcze powiedział że to właśnie układ paliwowy może się zapowietrzać. Potem sprawdzę ten zawór. Dziękuję za sugestie.
  6. tubir

    Gaśnie po odpaleniu na zimnym silniku

    Naprawa nie była związana z tym problemem. Na tej pochyłości nie sprawdzałem, nie mam za bardzo gdzie musiałbym zaparkować na noc.
  7. Witam Serdecznie Posiadam Opla Merivę 1.7 CDTI z 2003 r. Mam problem z odpaleniem auta na zimnym silniku. Zapalam i prawie od razu gaśnie - i tak kilka razy zanim dobrze się nagrzeje i mogę jechać. Słychać przy tym nierówną pracę silnika, a wręcz takie zrywy. Najczęściej na początku po odpaleniu od razu gaśnie a po 2-3 razem chodzi już dłużej - wtedy gazuję i próbuje jechać, często po kilku metrach mi znowu gaśnie. Jak już się rozgrzeję to jadę i nie ma problemu. Powtarza się on jak samochód dłużej stoi w bezruchu, przy niskiej temperaturze. Samochód dwukrotnie był sprawdzany na komputerze (za każdym razem u innego mechanika) i nic nie wykazało. Czy ma ktoś jakiś pomysł co to może być? Ja jestem samochodowym żółtodziobem który wydał ostatnio na naprawę 1600 zł i chciałbym choć trochę mieć jasność co to może być i jaki może być tego koszt. Nie wiem czy to jest jakoś bardzo istotne ale od ponad 3 miesięcy dojeżdżam do pracy zaledwie 5,5 km, wcześniej dojeżdżałem 30 km w jedną stronę, może więc problem z tym że akumulator w tak krótkim czasie niewystarczająco się ładuje?
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.