Skocz do zawartości

andreas45

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O andreas45

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Vivaro
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Dzięki za kolejne podpowiedzi. Zweryfikuje wszystko po nowym roku bo jestem już umówiony do warsztatu( teraz przez okres świąteczny ciężko się gdziekolwiek dostać), a sam nadal nie zakupiłem żadnego interfejsu diagnostycznego by posprawdzać te ciśnienia. Udało mi się ustalić jeszcze jedną rzecz-auto odpala po kilku minutowym(czasem 2 min wystarcza,czasem 5) ogrzewaniu komory silnika( suszarka do włosów skierowana na pompe wtryskową w odległości około 30 cm-zaraz poniżej filtra powietrza). Niezależnie jaka temp na zewnątrz wystarczy to kilka minut aby auto odpaliło(często bez gaśnięcia) ,bez tego nie ma mowy o odpalaniu gdy temp poniżej zera. W czasie tego podgrzewania czasem wyskakuje błąd obwodu elektrycznego(samochodzik z kluczykiem+świece lub same czasem sam samochodzik) . Co to może być ? Z góry dziękuje za odpowiedź.
  2. Dziękuje bardzo za odpowiedź. Teraz mam problem ponieważ nie znam nikogo kto posiada Clipa albo Op-coma( sam chciałem zakupić klona opcoma ale słyszałem że słabo obsługuje Vivaro-prawda? ) . Jest inny sposób na sprawdzenie elektozaworu albo tego czujnika ? Może znacie kogoś właśnie w okolicach Andrychowa(+50km) kto ma odpowiedni komputer ? Dodam że po załączeniu zapłonu słychać z pod maski charakterystyczne "brzękanie", coś w rodzaju zwarcia. Nie zawsze pojawia się ten dźwięk. Może być to związane właśnie z tym elektrozaworem lub czujnikiem ?
  3. Witam, z początku chciał bym się przywitać ponieważ jestem nowy na forum, mam problem ze swoim Vivaro(2,0 cdti 115km ,2009r,380 tys przebiegu(100% oryginalny),100 tys po wymianie wtryskiwaczy) Problem pojawił się miesiąc temu, samochód stał wówczas kilka dni nie używany, później po przejechani jakiś 2 km zgasł w prawym zakręcie( kontrolka stop i "check engine"),z każdym kolejnym odpaleniem coraz częściej gasł(co kilka sekund), ledwo wróciłem do domu. Później dolałem paliwa i silnik zaczął dłużej pracować jednak pod większym obciążeniem(wyższe obroty lub górka) znów gasł ze wspomnianym błędem , wymieniłem filtr paliwa bo przypuszczałem że problemem może być "letnie paliwo" i wytrącona parafina. Teraz problem wygląda trochę inaczej ,samochód gaśnie po odpaleniu i tak kilka/kilkanaście razy w zależności od temperatury( im zimniej tym gorzej, poniżej 0 ciężko ma zaskoczyć). Po pierwszym udanym odpaleniu samochód później pali do strzału i już nie gaśnie(przejechałem z 500 km bez żadnego problemu, zachowuje się dobrze, nie kopci, nie brakuje mu mocy), na ciepłym to samo-nie ma problemów z odpaleniem. W filtrze paliwa gromadzi się powietrze po dłuższym postoju.Wszystkie sugestie wyczytane na forum starem się zweryfikować ale nie mogę sobie poradzić nadal z tematem, mechanicy również rozkładają ręce. Pojawia się błąd P2146(zasilanie wtryskiwaczy grupy 1,można go skasować jednak po porannym odpalaniu z gaśnięciem znów się pojawia). Poszukuje mechanika w okolicach Andrychowa/Wadowic (+50 km) który zajmuje się głównie Vivaro/Trafic i pomoże znaleźć przyczynę a nie wymieni połowę silnika bezpodstawnie. Wszelkie inne sugestie z Waszej strony mile widziane jeśli ktoś przerabiał już taki problem . Z góry dziękuje za wszelkie informacje.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.