Skocz do zawartości

BogusBGS97

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O BogusBGS97

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Corsa B
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Zajebista sprawa. Ile jest pracy przy montażu ?
  2. ja37 możesz napisać coś więcej o odpalaniu z pilota i i wyciu pilota po załączeniu się alarmu ? masz jakiś konkretny alarm z tymi funkcjami czy do każdego osobny moduł lub sterownik ?
  3. Może Ci to pomoże nieco. http://corsasport.pl/forum/automatyczne-otwieranie-bagaznika-corsa-b-t73683.html. Kiedyś szukając jak zrobić zwalnianie zamka bagażnika z pilota znalazłem właśnie takie coś.
  4. V6 z Omegi kuszące chodzi mi o dodatkowe wyposażenie, nad silnikiem będę myślał jak zrobię blacharke. Ale raczej zastanawiam się nad seryjnym x16xe i podpiąć pod moją af13. Nie będzie trzeba dużo rzeźbić a wtedy te 100KM mi wystarczy w zupełności.
  5. Witam. Pytanie do właścicieli Corsin B. Co miała corsa b w wyposażeniu a co można dołożyć ? Obecnie mam: - Alarm - centralny zamek - elektryczne szyby - elektryczne i podgrzewane lusterka - podgrzewanie foteli - szyberdach. Wiem, że można było mieć: - Klimatyzacje manualną - ABS - Skórzaną tapicerkę - Panel i rączki w drewnie lub carbonie - dzieloną kanapę - kubełkowe fotele Z dodatkowy bajerów: - elektryczne sterowanie szyberdachu - domykanie szyb i szyberdachu z alarmu - lusterko fotochromatyczne. Czy jest coś jeszcze co było seryjnie w corsie B lub coś co pasuje z innych opli ?
  6. Mam nadzieje, że komuś się przyda. Szukając informacji jak podłączyć przekaźnik od Daewoo pod ogrzewanie lusterek natrafiłem na przekaźnik idealnie pasujący. (Tylko koszt dość wysoki 35zł + wysyłka). A więc jest to przekaźnik bistabilny, 12V, ze stykiem NO. Krótki opis; PRZEKAŹNIK SAMOCHODOWY BISTABILNY 4-WSP PARAMETRY: Sterowanie cewki: 12V Maksymalny prąd: 30A Liczba konektorów: 5 szt. Szerokość konektorów: 6,3mm Po pojawieniu się sygnału sterującego (impuls +12V) na wejściu sterującym 1, przekaźnik zewrze styki 3 i 5. Ponowne pojawienie się sygnału sterującego zmieni stan przekaźnika na przeciwny (wyłączony). Podłączenie to nic innego jak; 1 - przewód czarno-biały ze sterownika (ten dający impuls) 2 - masa 3 - +12V (najlepiej po stacyjce) 4 - +12v (myślę, że lepiej także po stacyjce, nie będzie niepotrzebnie pobierać prądu bez zapłonu) 5 - przewody od grzania lusterek oraz przewód czarno-biały ze sterownika (zasilanie diody). Jeżeli wpadnie mi w ręce przekaźnik od Matiza/Lanosa zobaczę jak działa a następnie wrzucę tu opis, może komuś kiedyś się przyda. PS Znalazłem także przekaźnik bistabilny 4TSP. Działa tak samo jak ten wyżej, jednak dodatkowo posiada czasowe ograniczenie do 10 min. Jeżeli nie zostanie wyłączony ręcznie to po upływie 10 min wyłączy się automatycznie
  7. Dzięki za pomoc, tera tylko pozostaje mi czekać aż będzie cieplej i wstawisz opis podłączenia podgrzewania lusterek. Jeszcze raz dzięki za pomoc : SMILE : Troszeczkę inaczej trzeba przekaźniki podłączyć, gdyż jeżeli pod jeden styk drugiego przekaźnika dam prawy i lewy przewód od zamykania to w przypadku zamykania szyby kierowcy na zapłonie będzie zamykać obie szyby naraz. Powinno być tak 1 przekaźnik: 86 - masa 85 - +12V z alarmu 30 - zielono szary od drzwi 87 - zielono szary od przełącznika 87a musi być połączony ze statkiem 87a drugiego przekaźnika. Drugi przekaźnik: 86 - masa 85 - +12V z alarmu 30 - +12 z akumulatora 87 - pusty 87a - podłączony do 87a 1 przekaźnika, oraz do przewodu zielono szarego lewego silniczka szyb. Gdybym podłączył tak jak opisałem wcześniej, na zapłonie oba przewody od zamykania szyb były by zwarte z przełącznikiem kierowcy, co powodowało by zamykanie obu szyb przełącznikiem od zamykania szyby kierowcy.
  8. Czyli rozumiem, że wystarczy przeciąć przewód w drzwiach kierowcy, ten od sterowania prawą szybą, wstawić pomiędzy przekaźnik (załącznik 1) podłączyć tak: "85" masa, "86" +12V z alarmu (najlepiej ok.10s) "30" sterowanie silnika od strony przełącznik, "87" sterowanie silnik od strony lewych drzwi. Następnie drugi przekaźnik, taki sam tylko "85" masa, "86" +12V z alarmu, "30" plus z akumulatora, 87 pusty "87a" podłączone do przewodu zamykające lewą szybę oraz styku 87 na 1 przekaźniku. Czy to będzie poprawnie?
  9. Rozumiem że do szyb masz przekaźnik zwierny, który po otrzymaniu impulsu zamyka szyby, tylko czy wtedy jeżeli dajmy na to mam tylko szyby uchylone na np.10cm to jak dam im 15 sekund na domknięcie a one domomonom się po 5s to czy silniczek po jakimś czasie się nie stałą?
  10. Ja37, czy zakładałeś w swojej Corsie domykanie szyb ? mam założony alarm (nwm jeszcze jaki nie mogę go znaleźć) i widziałem na allegro moduły domykania szyb, z tego co wyczytałem to muszę mieć autoalarm z funkcją domykania szyb oraz ten osobny moduł, tylko nwm jak to działa w praktyce a chciałbym żeby szyby domykały się po 2x naciśnięciu przycisku uzbrajania lalrmu.
  11. Strasznie truje ale jak ten przekaźnik podłączyć? rozumiem że pod styk "E" mam podłączyć przewód od sterownika, ten który daje impuls po wciśnięciu przełącznika, pod "31" masę, "15" to +12V po stacyjce a "87" to przewody czarno-białe, dwa do lusterek +12V oraz jeden od diody w sterowniku. Styk "30" zostaje pusty czy znajduje się tam +12V po stacyjce i przekaźnik jest uruchamiany impulsem ze styku "E"?
  12. Czyli jeżeli użyje takiego przekaźnika mogę włączać i wyłączać podgrzewanie lusterek przełącznikiem w sterowniku ? Możesz opisać mi jak go podpiąłeś i jak puściłeś wiązkę do lusterek, bo nwm jak to najprościej zrobić żeby nie trzeba było za dużo rozbierać w środku. Mówisz o takim przekaźniku jak w załączniku ?
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.