Skocz do zawartości

Prezes860

Użytkownik
  • Zawartość

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Prezes860

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Astra III
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. Prezes860

    Wypadający zaplon Z 16 XEP

    Panowie! Ręce opadają... Dziś ruszając po pracy na zimnym silniku(praca na Pb temp. Silnika 22st) zaczęło szarpać, jeden cylinder przestał pracować a błąd ECN 130000. Co z tym autem się dziej?
  2. Prezes860

    Wypadający zaplon Z 16 XEP

    Ok:-) jestem tu 1 raz i napewno się poprawa moje wypowiedzi :-)
  3. Prezes860

    Wypadający zaplon Z 16 XEP

    Prosze mi powiedzieć co to jest ten "Tis"
  4. Prezes860

    Wypadający zaplon Z 16 XEP

    Psikne tym spray we wtyczki przy ecu dziś. Nie ma żadnych śladów po pogryzieniu czy innych insektach...
  5. Prezes860

    Wypadający zaplon Z 16 XEP

    A w którym kierunku szukać? W którym miejscu? Przy ecu? Ponad 3 m-sc się z tym uzeram juz...
  6. Prezes860

    Wypadający zaplon Z 16 XEP

    To raczej działa ponieważ zmienia pozycję wskazówka... Zapytam jeszcze co Wy sądzicie na temat głowicy? Może być uszkodzona jak mam taką kompresję?? (Tj 1i2 cylinder 15 a 3i4 cylinder 14,5)
  7. Prezes860

    Wypadający zaplon Z 16 XEP

    Cżyli rozumie ze jeżeli wskaźnik pokazuje paliwo to znaczy ze pływak jest ok? W takim razie skąd ten błąd?
  8. Prezes860

    Wypadający zaplon Z 16 XEP

    Przeczytałem :-) Dziękuję bardzo To ponownie pytanie.... "A przy zawieszony pływaku wskaźnik paliwa na desce rozdzielczej będzie normalnie wskazywał bo on mi działa."
  9. Prezes860

    Wypadający zaplon Z 16 XEP

    Te dwa błędy najpierw wyłącz LPG i jazda na Pb jeżeli się poprawi to LPG do regulacji.Jeżeli nie to masz sterownik do sprawdzenia Sterownik gazu, tak? Czy auta... Sorki ze tak źle tu pisze ale nawet nie wiem jak te cytaty robicie. 1 raz tu jestem Nie. P1300 to jest kod błędu pustego zbiornika paliwa a nie wypadania zapłonu.Może pływak się zawiesił. A przy zawieszony pływaku wskaźnik paliwa na desce rozdzielczej będzie normalnie wskazywał bo on działa.
  10. Prezes860

    Wypadający zaplon Z 16 XEP

    Ręce mi już opadają a żal mi auta bo naprawdę mam je zadbane na bieżąco wszystko robie hamulec zawieszenie... a z tym już nie daje rady...
  11. Prezes860

    Wypadający zaplon Z 16 XEP

    Mk5 ECU. .. komputer?? Kicaj kurcze właśnie nic nie było robione...
  12. Dzień dobry! Jestem tu nowy, nigdy wcześniej nie pisałem na forum wiec z góry wybaczcie z niedopatrzenie jakiekolwiek z mojej strony. Postanowiłem tutaj napisać ponieważ mam od 3 miesięcy ogromny juz teraz problem z moja Astra. Zaczęło się od sporadycznego wypadania zaplonu może raz w tygodniu, teraz dzieje się to już codziennie. Moja astra posiada LPG. Początkowe objawy były takie, że jak silnik jeszcze się nie nagrzal dojeżdżając do skrzyżowania zwalniając i w końcu całkowicie zatrzymując auto obroty spadały do drugiej kreski to jest chyba 500-600 obrotów i szarpalo silnikiem.trzeba było przegazowac aby nie zgasł. Później doszło jeszcze to wypadanie zaplonu w 99% takze na nienagrzanym silniku zarówno jeżdżąc na Pb jak i na LPG. Różnica jest tylko w kodzie usterki- jeżdżąc na Pb wyskakuje błąd P1300" wypadanie zaplonu ze względu na niski poziom paliwa ", paliwa mam 3/4 baku natomiast jeżdżąc na LPG KODY błędu to P0300 i P0302.1 to chyba losowe wypadanie zaplonu (wystąpił tylko 1 raz) a 2 to wypadanie zaplonu 2 cylinder powtarza się notorycznie. Gdy silnik się już na grzeje to auto jeździ normalnie, tak samo gdy w trakcie gdy wypadnie zaplon i wyłączenie na 1min silnik i załącze z powrotem to już też auto jedzie normalnie. Z rzeczy które zrobiłem do tej pory: 1. Nowe świece 2. Nowa cewka. 3. Sprawdzone luzy zaworowe na szklankach- jest ok. 4. Cisnienie Paliwa -ok 5. Kompresja 1i2 cylinder 15, 3i4 14,5 6. Sprawdzenie w zbiorniku wyrównawczym z cieczy chłodnicy czy spaliny się nie przedostaja-jest ok 7. Wyczyszczenie EGR I kanały odlotowe choć były ok 8. Czyszenie przepustnicy, choć była ok 9. Przewody z baku sprawdzone-ok Panowie proszę, doradźcie, pomóżcie byłem już u 3 mechaników i rozkładają ręce. Myśleli ze to głowica ma wypalone gniazda ale po zmierzeniu kompresji zanegowali to przypuszczenie, napiszcie czy słusznie... Co jeszcze może być powodem, gdzie szukać? Dlaczego dzieje się to tylko na zimnym/chłodnym silniku, dlaczego na Pb jest inny błąd a na LPG tez inny a te same objawy?. Z góry Wam bardzo dziekuje za każdą cenna rade-sugestie. Pozdrawiam
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.