Skocz do zawartości

Labiel

Forumowicz
  • Zawartość

    141
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana Labiel w dniu 3 Sierpień 2017

Użytkownicy przyznają Labiel punkty reputacji!

Reputacja

7

O Labiel

  • Urodziny 07.10.1985

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Model
    Opel Astra III
  • Silnik
    Z20LER
  • Nadwozie
    GTC
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. Fakt, kawał metalu ale stanowi pokaźną część masy całego koła. Gdyby w takim wypadku koła były umieszczone centralnie, to bicie na nich pewnie byłoby takie że wałki by powyrywało. Wątpię aby dla takiego banału jak czujnik położenia wałka aż tak utrudniali sobie życie - przecież to nie jest japońskie auto (tam nawet by mnie to nie dziwiło). No trudno, będzie mnie to dalej nurtowało.
  2. Jak w temacie - jest coś takiego? Ostatnio podczas wymiany rozrządu miałem wrażenie jakby koła zębate nie były mocowane równo po środku. Zresztą umieszczenie na nich przeciwwagi coś już sugeruje. Poprzeglądałem kilka zdjęć innych silników i również to obserwuje. Na przykład tutaj: Widać jak odcisk od nakrętki jest przesunięty ewidentnie w jedną ze stron. Coś takiego faktycznie występuje? A jeśli tak, w jakim celu coś takiego zastosowano? Zresztą zaobserwowałem to nie tylko w tym silniku, ale chyba w 1,8 jest podobnie. Przychodzi mi na myśl jedynie przedłużenie otwarcia zaworów, ale tylko na jednym cylindrze. Nie wiem czy do końca ma to sens.
  3. Labiel

    Nowe sprzegło ślizga się

    Najpierw to trzeba ustalić w czym leży problem, potem szukać fachowego bądź mniej fachowego rozwiązania.
  4. Labiel

    Nowe sprzegło ślizga się

    Na żaden numer GM to mi nie wygląda. Żadnego info o producencie? Bo "made in germany" to na każdym chińczyku można znaleźć
  5. Labiel

    Nowe sprzegło ślizga się

    A masz w ogóle jakieś numery części, cokolwiek co można byłoby sprawdzić odnośnie tego co masz zamontowane a co powinno być? Bo jest sporo internetowych katalogów części, nie trzeba do tego ASO.
  6. Labiel

    Nowe sprzegło ślizga się

    Walnięta pompa sprzęga raczej nie będzie dawała efektu częściowego wysprzęglania, a raczej odwrotnie, czyli wciskamy sprzęgło i nic się nie dzieje. Tak samo jak mamy zapowietrzony układ, albo nieszczelny wysprzęglnik. W innym przypadku taka pompa musiałaby się blokować czy coś i wywierać stałe ciśnienie/nacisk na wysprzęglnik, co wydaje mi się raczej mało prawdopodobne. Tak samo jak zatarty wysprzęglnik. W Astrze mam go plastikowego, w Audi również miałem plastik, więc znacznie bardziej prawdopodobne jest to iż zacznie cieknąć niż na stałe zatnie się w pozycji wywierającej nacisk na docisk, który przecież sprężynuje. Problem ewidentnie musi leżeć w zestawie który jest założony. Coś cały czas wywiera nacisk na docisk, powodując brak możliwości pełnego "zasprzęglenia". Sam zresztą pisałeś że jak odsunięto skrzynię o 1 cm to było ok. A i kolejna sprawa: pytałeś o przyczynę ślizgania się sprzęgła przed kupnem auta? Zaczęło się ślizgać właścicielowi po jakimś czasie, czy też coś kombinował z wymianami i wtedy to się pojawiło?
  7. Jeden kontroluje ciśnienie w kołach na podstawie prędkości ich obrotu - tak w skrócie oczywiście (dds), drugi to masz już dokładny pomiar ciśnienia za pomocą czujników w kołach, co możesz sobie podejrzeć na kompie.
  8. 2005 to raczej pierwszy rok produkcji a nie ostatni, więc po raz kolejny się mylisz. A po za tym, myślisz że jak masz moda to możesz traktować ludzi z góry. Nie ja pierwszy kazałem iść komuś się dokształcać, więc proszę nie pisz mi tu teraz o argumentach. Koniec OT.
  9. Tak? To jakim, cudem u siebie w Astrze mam również TPMS (czujniki zarówno w zestawie letnim kół jak i zimowym) panie mądry? I jakoś nie muszę jeździć do serwisu aby programować czujniki kół. Więc nadal podtrzymuje swoje oskarżenia. I doskonale rozróżniam oba systemy, więc nie muszę chłonąć dodatkowej wiedzy.
  10. Labiel

    Nowe sprzegło ślizga się

    PO 137tyś przebiegu siedzi już inna skrzynia niż powinna? Trochę dziwne.
  11. Sory za OT, ale normalnie rozwala mnie to. Jakoś w Astrze H nie trzeba do tego serwisu - jest przycisk do jakby resetowania systemu po zmianie kół i po pokonaniu kilku km wszystko samo się ustawia, a w kolejnych wydaniach tego systemu konieczna jest już wizyta w serwisie. Czyste złodziejstwo i nic po za tym.
  12. Z ciekawości, jak wygląda twój olej na bagnecie? Czyżby czarny jak smoła?
  13. Po pierwszy to masz pewnie olej do bani (pomijam to że masz na nim już sporo nalatane). Stary/zły olej będzie powodował jego większe branie. Inna kwestia to kondycja silnika. Te motory biorą olej, szczególnie jak są już nieco zajechane. Co do przebiegu to też można polemizować, bo 160tyś to typowy przebieg auta sprowadzonego z DE. Taki standard podczas cofania licznika. Dodam że u mnie na budziku 261tyś. ori przebiegu a auto praktycznie nie bierze oleju - bo co to za branie 0,5l na 10tyś? Co parę tyś spoglądam na bagnet tylko z ciekawości. Olej wymieniam maks co 10tyś.
  14. "wypedałuj błędy". To znaczy, tak jak kolega wyżej powiedział: wciskasz gaz do oporu, hamulec i przekręcasz stacyjkę. Na liczniku km wyświetlą ci się błędy.
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.