Jump to content

Labiel

Forumowicz
  • Content count

    139
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Labiel last won the day on August 3 2017

Labiel had the most liked content!

Community Reputation

7

About Labiel

  • Birthday 10/07/1985

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Model
    Opel Astra III
  • Silnik
    Z20LER
  • Nadwozie
    GTC
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. Labiel

    Nowe sprzegło ślizga się

    Najpierw to trzeba ustalić w czym leży problem, potem szukać fachowego bądź mniej fachowego rozwiązania.
  2. Labiel

    Nowe sprzegło ślizga się

    Na żaden numer GM to mi nie wygląda. Żadnego info o producencie? Bo "made in germany" to na każdym chińczyku można znaleźć
  3. Labiel

    Nowe sprzegło ślizga się

    A masz w ogóle jakieś numery części, cokolwiek co można byłoby sprawdzić odnośnie tego co masz zamontowane a co powinno być? Bo jest sporo internetowych katalogów części, nie trzeba do tego ASO.
  4. Labiel

    Nowe sprzegło ślizga się

    Walnięta pompa sprzęga raczej nie będzie dawała efektu częściowego wysprzęglania, a raczej odwrotnie, czyli wciskamy sprzęgło i nic się nie dzieje. Tak samo jak mamy zapowietrzony układ, albo nieszczelny wysprzęglnik. W innym przypadku taka pompa musiałaby się blokować czy coś i wywierać stałe ciśnienie/nacisk na wysprzęglnik, co wydaje mi się raczej mało prawdopodobne. Tak samo jak zatarty wysprzęglnik. W Astrze mam go plastikowego, w Audi również miałem plastik, więc znacznie bardziej prawdopodobne jest to iż zacznie cieknąć niż na stałe zatnie się w pozycji wywierającej nacisk na docisk, który przecież sprężynuje. Problem ewidentnie musi leżeć w zestawie który jest założony. Coś cały czas wywiera nacisk na docisk, powodując brak możliwości pełnego "zasprzęglenia". Sam zresztą pisałeś że jak odsunięto skrzynię o 1 cm to było ok. A i kolejna sprawa: pytałeś o przyczynę ślizgania się sprzęgła przed kupnem auta? Zaczęło się ślizgać właścicielowi po jakimś czasie, czy też coś kombinował z wymianami i wtedy to się pojawiło?
  5. Jeden kontroluje ciśnienie w kołach na podstawie prędkości ich obrotu - tak w skrócie oczywiście (dds), drugi to masz już dokładny pomiar ciśnienia za pomocą czujników w kołach, co możesz sobie podejrzeć na kompie.
  6. 2005 to raczej pierwszy rok produkcji a nie ostatni, więc po raz kolejny się mylisz. A po za tym, myślisz że jak masz moda to możesz traktować ludzi z góry. Nie ja pierwszy kazałem iść komuś się dokształcać, więc proszę nie pisz mi tu teraz o argumentach. Koniec OT.
  7. Tak? To jakim, cudem u siebie w Astrze mam również TPMS (czujniki zarówno w zestawie letnim kół jak i zimowym) panie mądry? I jakoś nie muszę jeździć do serwisu aby programować czujniki kół. Więc nadal podtrzymuje swoje oskarżenia. I doskonale rozróżniam oba systemy, więc nie muszę chłonąć dodatkowej wiedzy.
  8. Labiel

    Nowe sprzegło ślizga się

    PO 137tyś przebiegu siedzi już inna skrzynia niż powinna? Trochę dziwne.
  9. Sory za OT, ale normalnie rozwala mnie to. Jakoś w Astrze H nie trzeba do tego serwisu - jest przycisk do jakby resetowania systemu po zmianie kół i po pokonaniu kilku km wszystko samo się ustawia, a w kolejnych wydaniach tego systemu konieczna jest już wizyta w serwisie. Czyste złodziejstwo i nic po za tym.
  10. Z ciekawości, jak wygląda twój olej na bagnecie? Czyżby czarny jak smoła?
  11. Po pierwszy to masz pewnie olej do bani (pomijam to że masz na nim już sporo nalatane). Stary/zły olej będzie powodował jego większe branie. Inna kwestia to kondycja silnika. Te motory biorą olej, szczególnie jak są już nieco zajechane. Co do przebiegu to też można polemizować, bo 160tyś to typowy przebieg auta sprowadzonego z DE. Taki standard podczas cofania licznika. Dodam że u mnie na budziku 261tyś. ori przebiegu a auto praktycznie nie bierze oleju - bo co to za branie 0,5l na 10tyś? Co parę tyś spoglądam na bagnet tylko z ciekawości. Olej wymieniam maks co 10tyś.
  12. "wypedałuj błędy". To znaczy, tak jak kolega wyżej powiedział: wciskasz gaz do oporu, hamulec i przekręcasz stacyjkę. Na liczniku km wyświetlą ci się błędy.
  13. Przekrój tej odmy jest bardzo mały, więc i efekty ograniczone. Ja przez przypadek zauważyłem że u mnie jeden z króćców od zaworka jest całkiem ułamany. Teoretycznie powinno spieprzać mi ciśnienie doładowania, ale jakoś tego nie było widać. Ponieważ ori zaworek jest ciężko dostępny a i chyba nie zbyt tani, założyłem zaworek zwrotny od paliwa. Koszt chyba coś koło 10 zł.
  14. Zaworek zwrotny musi być, bo przecież odma ta podłączona jest już za turbo. Bez zaworka będzie pchało ciśnienie doładowania w silnik. Jak zaworek walnięty to wymień, albo chwilowo zaślep tą odmę oraz otwór przy przepustnicy. Nic się nie stanie pod warunkiem że druga odma (ta obok) jest niezatkana.
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.