Skocz do zawartości

luceo2

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana luceo2 w dniu 1 Styczeń

Użytkownicy przyznają luceo2 punkty reputacji!

Reputacja

2

O luceo2

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    z Merivy
  • Model
    Opel Meriva A
  • Inna marka
    Astra H Z13DTH
  • Silnik
    Z17DTH
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Nie mam w swoim fotelu regulacji na lędzwiach a mimo mojego wzrostu(190cm) nie uważam by meriva a nie była wygodnym autem. Powiem nawet inaczej drugim autem(astrą h) gorzej mi się jeździ może temu ,że wsiada się i wysiada dużo niżej
  2. Niewiele, ale jednak jest różnica większy balon zawsze lepiej wybiera dziury co nie zmienia faktu , że na 65 też szału w merivie nie ma na nierównościach mimo wszystko dla mnie najbardziej optymalne opony do tego auta to jednak 185 65 15
  3. Wiem wiem poczytałem już o tym temacie i z racji , że zamierzam autem jeszcze pojeździc mimo, że rocznik już nie młody(2004) to poprostu usunę te listwy odetnę zaczepy i po malowaniu progi zostaną bez tej uszczelki
  4. Ok dzięki pomyśle jeszcze jak to zrobić w astrze h nie mam tych listew i problemu nie ma
  5. Brunox już mam i zaprawkę w kolorze, ale nie wiem czy zrobić metodą przeczyścić purchle 3× brunox + zaprawka i zostawić czy zdzierać listwę i solidnie zrobić wszystko ,ale nie zakładać już tej uszczelki może jednak ktoś się znajdzie kto przerobił wywalenie tej listwy i jakie wrażenia w jeździe bez :-)
  6. Witam, podnoszę temat bo po zimie widzę 3 purchle które energicznie wylazły spod listwy. Zamierzam się za to zabrać stąd moje pytanie czy jeździ ktoś bez tych listew? bo po zrobieniu progów szczerze chciałbym nie zakładać już tych uszczelek
  7. @agaj666 - trzeba mieć odwagę żeby założyć zeetexy całoroczne i to w takim rozmiarze do mery b jak dla mnie idealne zimówki czy całoroczne do tego modelu to max 205 55 16, ale to tylko moje zdanie... ja w ubiegłym roku też przymierzałem się do całorocznych tyle, że do swojej merki a w rozmiarze 185 65 15, ale brakło mi odwagi chyba temu, że mieszkam na Podhalu
  8. Jazuu - u góry w tym temacie kilka postów wyżej masz fajnie opisane jak zdemontować listwę i rysunek ,który zamieścil adam1954 Ja listwę ściągałem kilka razy i ostatnio przy robocie właśnie jeden zaczep urwałem, ale wkleiłem go na silikonie i gra, po prostu trzeba to robić powoli i uważnie nie ma się co spieszyć a na pewno nic nie zerwiesz raz wypiąłem listwę od tyłu , ale tylko z dwóch zaczepów bo chciałem odchylić i zerknąć czy z drugiej strony nie ma czasem tego pęknięcia o którym pisałem powyżej
  9. rozwiązywanie problemów jest różne tak różne jak różnorodność jest naszych charakterów, jeden wywierci dziurę w zaślepce a drugi znajdzie przyczynę i ją wyeliminuje i też ma to gdzieś
  10. Jazuu - zdjęcia nie mam a mogłem zrobić i wrzucić foto na forum... ale to jakby pęknięcie miałem pod listwą w tym rowku co siedzi listwa centralnie na środku nad tą boczną tylną szybą, zresztą jeżeli masz akurat w tym miejscu jakieś pęknięcie blachy czy coś to zobaczysz bo to nie naturalnie wygląda... Ja też mam sparciałą uszczelkę anteny, ale do głowy mi nie przyszło, że to może być jeden z powodów. Wydaje mi się, że podsufitka była by mokra może coś by kapało itp wydaje mi się, że u Ciebie winna będzie lewa lampa(uszczelka), albo właśnie jakieś pęknięcie pod listwą któryś kolega powyżej miał na końcu tej listwy ja miałem na wysokości środka małej szyby jak wyżej opisałem
  11. Temat dźwigam do góry bo temat wody w bagażniku dopadł i mnie. W moim aucie mokra była wykładzina(ta dolna) po prawej stronie w kuwecie i trochę wody(śladowe ilości) było w miejscu koła zapasowego... Kupiłem oryginalną GMa uszczelkę lampy oraz przelotkę i wymieniłem te dwa elementy, od razu nie czekając na efekty rozebrałem boczek tapicerki z prawej strony ten szary. Po rozebraniu okazało się, że woda spływa z góry z okolic listwy dachowej przeciekało do środka na łączeniu blachy. Podczas rozbierania listwy zerwałem jeden zatrzask(mimo, że listwę ściągałem już chyba 5 raz w życiu). Po ściągnięciu listwy ukazało się 5cm pęknięcie(?) blachy, które potraktowałem silikonem a zastrzask obsadziłem na kleju(silikonowym). Zobaczymy co z tego będzie...
  12. Luzy na sprężynkach to fakt mi znajomy mechanik właśnie o tym wspomniał, że swego czasu komuś w astrze założył jednomas valeo i było brzęczenie w zakresie 1500-2000 Ja z firmą NTY nie miałem styczności zawsze ich omijałem, ale jak chcieli to zamówiłem im komplet nty, sam jestem ciekaw ile to wytrzyma...
  13. Nie valeo, ja założyłem zestaw statim. Jeżeli chodzi o zestawy kompletne to jak szukałem były trzy firmy valeo, statim i nty, ja cenowo wziąłem sam środek przedziału tzn valeo kosztował 1400 a nty 800... Jest masa opini, że ogólnie sprzęgła statim to szajs, ale ile ludzi tyle opini ja skusiłem się i nie żałuję na te chwilę na te kilometry, które zrobiłem nie czuję żadnego zużycia sprzęgła. Z ciekawostek żonie znajomego założyliśmy zestaw firmy NTY+wysprzeglik statim chcieli zrobić jak najtaniej bo merka jeździ tylko jakieś 8 tys rocznie i jak narazie też wszystko ok po przejechanie 13 tys. Myślę jednak, że valeo jakościowo jest najlepsze i pewnie najtrwalsze jeżeli chodzi o jednomasy. Pewne jest jedno jeżeli kiedykolwiek w jakimś aucie siądzie mi dwumas a będzie alternatywa w postaci jednomasu to NIGDY dwumasu nie założe bo zasada jest prosta nowy dwumas jest tylko na półce w sklepowym magazynie...
  14. Ja płaciłem 1000 za komplet z wysprzęglikiem
  15. Ja w merivie zamienilem dwumas na sztywne kolo i jak narazie chodzi bez zarzutu, przejechane jakies 20-25 tys i narazie jest ok W drugim aucie(astra 1.3) jak padnie(odpukac) dwumas to bez zastanowienia zastapie go sztywnym kolem
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.