Skocz do zawartości

Bialadama

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Bialadama

  • Urodziny 26.05.1994

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Model
    Opel Vectra C
  • Silnik
    1.9 cdti
  • Nadwozie
    Liftback
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Juz jestem. W swieta nie kombinowwalem nic przy aucie. A więc. Tak jest olej w wężu i IC plyn chlodniczy jest w zbiorniczku, Turbo tak jak wspomniałem wczesniej tak jak by falowalo na drugim i trzecim biegu naa innych w porzadku (gdy deliktanie trzymam noge na gazie to szarpie a jak wcisne mocniej to nic sie nie dzieje)
  2. Robił ja mechanik a Głowice zostala wyplanowana w serwisie w Krakowie A zauwazylem ze plyn chlodzacy ze zbiorniczka ubywal i okazalo sie ze uszczelka pod glowica miala przedmuch miedzy 2 do 3 cylindrem i plyn chlodzacy przechodził do komory silnika i trzeba bylo robic remont A mozliwe ze turbina bierze olej ? Bo na drugim i trzecim biegu jaak delikatnie dodam gazu to tak szarpie i gwizda a jak przycisne trochę mocnej gaz to juz normalnie:/(moze to oznaki ze turbo sie konczy?)
  3. Wymieniono: *glowica *Uszczelka pod glowica *uszczelka kol 55 *Śruby glowicy *filtr oleju *filtr powietrza *filtr paliwa *Oleej silnikowy mobil 5v40 *plyn chlodzacy
  4. Olej wlany byl Mobil 5w40 Czemu uwazasz ze zla robota ? Mozliwe ze moze turbina pobierac tyle oleju ?
  5. Witam wszystkich jestem nowy naa forum i nie moge sie odnalesc aa wiec problem mam taki od wymiany uszczelki pod glowicą Zrobiłem 500km i juz dolałem litr oleju Co jest przyczyną tego ? Pomocy
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.