Skocz do zawartości

Gryceq

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Gryceq

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Vectra C
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Co sodzicie o FEBi Bilshtein? Znalazlem za troche ponad 4stowki? Nie chce kupowac czegos co zaraz padnie. I jak jest z geometria odrazu trzeba robic jak mniemam. I czy robil ktos geometrię tylu w kombi po lifcie podobno jest problem w 90% aut z ustawieniem a widze lekkie pochylenie kół a mam nowki opony i szkoda by bylo je zniszczyć
  2. Jutro sprawdzę temp zamarzania tego co wolałem powinien już się wymieszać z tym co było jak będzie za słabo wleje koncentrat,dzięki za podpowiedź
  3. No więc dziś rano po nocowaniu Viki w garażu przy grzejniku,wszystko jak ręką odjal, ciepło środku po 5km temperatura jak wg tego co czytałem w vectre jest 83stopnie.wróciłem, do domu ponad 100km wszystko w normie temp na stałym poziomie. Płyn wymieniony przepuszcżony środek do czyszczenia chłodnic Preston i zalany płyn k2,jedno co mnie martwi to że nowego płynu weslko ok 3,5litra zlane też tyle było przelałem jeszcze czysta woda przedmuchalem sprężarka i dziwne że nie zeszło tyle ile pisze książka 7,4l. Mam nadzieję że będzie ok
  4. Panowie,otóż dzisiaj przyjechalem po moja viki i co ofkrylem patrzac do zbiorniczka z plynem. Ze zamarzl tznjest taka kasza i to samo w przewodach wszystko przyparzniete,musial byc gowniany plyn w sumie to go nie sprawdzalem bo jakstal w garazu to mial ciepło i bylo ok.teraz postal u rodzinki przy -20i wszystko zamarzlo to samo moze bylo wczoraj ze lapalo wysoka temp.i nie grzalo w srodku.to byc moze nie bedzie uszczelka tylko zamarzla chlodnica i obyjej nie rozwalilo zaraz wstawiam gdzies auto w cieple miejsce i zobacze czy nic nigdzie nie cieknie po rozgrzaniu. Myślcie ze to moze byc powód braku grzania i wysokoa temp?
  5. No rozrzad to i tak trzeba wymienic bo raczej stary nie wchodzi w gre zeby wymieniac pompa pewnie. No to mam niezly wydatek... Narazie dzieki za pomoc zobaczymy co wykaże jeszcze test spalin jest jeszcze nadzieja
  6. No tak tez o nich słyszałem jedne z bardziej udanych a tu taki klops:/ to teraz juz dupa trzeba robic bedzie uszczelke rozrzad i pompe przy okazji... Moze orientujesz sie ile to moze kosztowac?
  7. 2007r teoretycznie autentyczny, mechanika opinia ze tyle powinien miec ale czy to prawda nie wiem.sam sciagany od niemca teoretycznie nie powinien krecic licznika
  8. No to nie zbyt dobrze bede spał no ale lepiej wiedziec niz kombinować Ponad 185tys przeleciane autko mam od czerwca przejechalem moze z 10tys
  9. Nie wcześniej nie widziałem tego syfu. Raczej pojawił sie teraz, w sumie na pewno teraz bo kilka dni temu mrygnela mi kontrolka od plynu w chodnicy to delikatnie spadl plyn ponizej poziomu to dolalem i było ok,i tego syfu na pewno nie bylo,do czasu przegonienia na wysokich obrotach. Mam tez fotke tego syfu
  10. Nie pompa nie byla ruszana, wymienialem termostat tylko we wrzesniu. Ale gdyby byla pompa to by nie pompowalo plynu do zbiorniczka tym gornym wężykiem,a pompuje zdaje sie mocno. I tu nie wiem czy wykluczac pompe
  11. No niestety do siebie gdzie mam dostep do wiekszosci mechanikow mam ponad 100km wiec moge nie dojechac:/ Test mam nadzieję dostane i zrobie w pon.oby nie bylo w nim spalin. Co do zbiorniczka to odkrecalem na zimnym i troche czekalem az zacznie sie cos dziac i nie dzialo sie ale byc moze nie zagrzalo sie dobrze. Ale zrobie ten test z korkiem raz jeszcze.
  12. No właśnie obawiam sie najgorszego czyli upg:( test spalin w poniedziałek zostawilem auto u rodzinki i musiałem wrocic do domu ale w poniedziałek wracam po niego i mysle co dalej jechac raczej sie nie powinno chyba ze do mechanika jakiegos pare km,nie zaszkodzi? Bo nie wiemczy brac lawete czy jechac szkoda mi silnika a mysle ze tym wypalaniem dpfa wydmuchalo juz uszczelke ale oby nie test pokaze.
  13. Z tego co dotykalem waz ten zaraz za termostatem byl miękki i cieply.plynu jak by nie ubylo bo zaraz zreszta wywala katkolka. Czy mozliwe zeby zacial sie termostat? Tylko by chyba dawal cieplo? No i martwi mnie brud w zbiorniczku ale nie widac jakby oleju tylko ten czarny brud.
  14. Witam, Jestem tu swiezy i przewalilem juz chyba caly internet. Wiec u mnie temat jest taki. Jechalem wczoraj do rodzinki i w trasie postanowilem troche wypalic dpfa wiec wkrecilem mojego diesla na 3,5tys obrotow i tak przejechalem ok 5km.pod koniec zobaczylem ze rosnie temperatura, normalnie to ok 80-85stopni, przekroczylo 90 i delikatnie roslo oczywiście juz zaprzestalem go katowac,pomyslalem ok wysoka temp.przy procesie wypalania raczej ok no i tak jechałem jeszcze z 50km temp trzymała sie ok 95stopni jak wchodziłem na obroty to rosla dziwne.ok wiec dojechalem postawilem autko i dzis ruszay do domu,temperatura przy -15na zewnatrz a mi po paru min jazdy zaczyna rosnac temperatura silnika do ponad 90 i ciagle rosnie doszlo do 100wiec sie zatrzymalem, dodam ze wogole nie grzalo w środku zero ciepla po ok 20km gdzie jeszcze wczoraj grzalo az milo.zawrocilem wiec do rodzinki i zaczalem ogladac czy nie wzielo plynu czy gdzues nie leci,wszystko ok poziom ok nic nie cieknie nie dymi z rury jak np przy uszczelce pod glowica,ale zobaczylem jakis syf w zbiorniczku wyrownawczym czarne jakby cos przypalonego,brud...i tu zagwostka co to moze byc? Dodam ze pompa wody chyba ok bo widac jak gorny wezyk pompuje plyn normalnie leje ja nie saczy ni nic tylko papuje. Help co robic?
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.