Skocz do zawartości

FeeDee

Użytkownik
  • Zawartość

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O FeeDee

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Astra I
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Sprawdzę choć wydaje mi się, że powinien działać. Ta wiązka do baku idzie pod autem czy w środku w budzie ? No właśnie najbardziej ciekawi mnie ta masa, ponieważ gdzieś już przeczytałem, że facet miał słabą i tylko 9V mu dawało.
  2. Na innym przekaźniku nie sprawdzałem. Na kablach po prostu mierzyłem czy jest przejście na odcinku przekaźnik - wtyczka od pompy. Mase która szła od razu z akumulatora do karoserii (pod maską) wyczyściłem. Niestety nie mogę znaleźć miejsca pozostałych mas.
  3. No ale jeśli po wyciągnięciu i włożeniu wtyczki zasilania zaczyna działać ?
  4. Rezerwę . Przewody na odcinku przekaźnik-pompka są całe bo sprawdzałem przejście miernikiem w momencie kiedy nie chciał odpalić
  5. Kable sprawdzałem i przejście jest. Nie jest to wina pompy lub przekaźnika ? #EDIT: Odpaliłem niedawno silnik i po zgaszeniu go dosłownie na 2-3 min pompa się nie odzywała - musiałem znów wyciągać wtyczkę od pompy i ponownie ją włożyć, a ta ponownie zaczęła działać.. Naprawdę nie mam już pomysłu. Może jest jakiś problem z masą bo z tego co kojarzę czasami pojawiało się 9V na wtyczce, ale z drugiej strony jak wyciagnięcie i ponowne włożenie wtyczki zasilającej do pompy zapobiega temu wszystkiemu ?
  6. Dzięki. Przejadę trochę i zobaczymy jak to będzie wyglądać . Jak na razie jest ok #EDIT: Powtórka z rozrywki. Zauważyłem, że pompka przestaje chodzić podczas jazdy jak i po próbie odpaleniu samochodu. Pompka załącza się w momencie wyciągnięcia wtyczki bezpośrednio z pompki i ponownym jej włożeniu . Jakieś sugestie ? Przekaźnik "cyka" nadal po każdym przekręceniu kluczyka.
  7. Witam. Tak jak w temacie mam problem pompą paliwową. Pierwszą zauważoną rzeczą jest to, paliwo przestaje dochodzić na niskich obrotach np. czekając na przejeździe bądź przy wysadzaniu pasażera. Jak i podczas dłuższego postoju przy wyłączonym silniku również jest problem z odpalniem (nie słychać pompy paliwa ). Słychać "cyknięcie" przekaźnika lecz to nic nie daję. Najgorsze jest to, że te objawy raz występują a raz nie. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam : SMILE : #EDIT: Po podłączeniu bezpośrednio akumulatora pod styki od gniazda przekaźnika pompka zadziałała. A po ponownym włożeniu przekaźnika w gniazdo i odłączeniu akumulatora od styków nagle pompka przy zapłonie normalnie działa i samochód odpala Jakieś pomysły żeby po wyjeździe z domu sytuacja się nie powtórzyła ?
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.