Skocz do zawartości

zales

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O zales

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Vectra B
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Witam serdecznie. Jestem właścicielem Opla Vectry B 2.0 16v 1997r.. Nic się nie działo, samochód chodził jak żyleta, aż do przedwczoraj. Po powrocie z pracy zgasiłem silnik jak zawsze i poszedłem do domu. Jakieś 30 min później miałem iść zaprowadzić auto do garażu i się ździwiłem. Samochód odpalił chodź miał już lekki problem. Więc go zgasiłem, wyciągnąłem kluczyk ze stacyjki i przed ponowieniem odpalenia wyskoczyła kontrolka od ładowania. Przy ponownej próbie silnik już nie odpalił. (cały czas świeci się ładowanie, nawet po wyjęciu kluczyka i zamknięciu drzwi) Wczoraj przyjechał do mnie znajomy z komputerem i wyskoczyły owe błędy: -Klucz transpordera 11 - Sygnał wzywający z ECU silnika 17 - Obwód przekaźnika nadmuchu 32 - Układ immobilizera P1503 Znajomy kazał mi zawieźć immo do sprawdzenia, i tak zrobiłem ale jak się okazuje wszystko jest sprawne. Bodajże w zeszłą sobotę wymieniłem akumulator i baterie w pilotach bo pilot nie działał. Mój brat wziął się za ich ustawianie. Z tego co wiem to włączał zapłon i pstrykał (gdzieś na internecie wyczytał). Czy może to mieć jakikolwiek wpływ? Efekt tego wszystkiego jest taki że: -samochód kręci ale nie odpala, -przy włączeniu zapłonu nie słychać o dziwo pompy paliwa, -gdy akumulator jest podłączony to mimo wyciągniętego kluczyka i zamkniętych drzwi świeci się albo samo ładowanie albo ładowanie + komputer. Wszyscy rozkładają ręce. Może ktoś miał podobny problem?
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.